{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
868 visninger | Oprettet:

hvad ville i gøre. jm og igangsættelse {{forumTopicSubject}}

Hej piger.
Har lige brug for er godt råd. Har gennem denne graviditet haft 6 forskellige jm. Hende jeg har fået nu bestilte ikke andet end tale ned til mig til sidste besøg, plus hun ikke tjekkede mig særligt godt. Og jeg nægter at tage ind.til hende i.morgen. For så græder jeg resten af dagen. Jeg er idag 40 plus en. Og har i 6 uger været lidt åben og livmoderhals helt blød. Lillemanden vejer omkring 4 kg. Samtidig har jeg fået så mange bækkensmerter at jeg ikke kan tage.mig af.mine piger.

Hvad f..... Gør jeg. Skal jeg bare bede om anden jordmoder, eller kan jeg ringe til fødegangen og tale om igangsættelse? Har ingen tegn på han vil ud. Suk.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad ville i gøre. jm og igangsættelse
  • #1   29. nov 2011 har ikke nogle gode råd til dig, beklager...

    andet at, snak evt. med din jordmor om at du ikke synes hun var særlig god sidste gang og du er ved at være godt træt i krop og sind... og om det evt. vil være bedre at få ny jordmor. eller også ring til fødegangen og sig det som det er, lad hver med at pakke tingene ind, det vigtigt du er ærlig ellers ved de ikke hvordan du har det...

    men krydser fingre for at du snart får veer og at lille manden kommer ud til dig/jer smiley held og lykke med fødslen smiley


  • #2   29. nov 2011 altså du får nok ikk en igangsættelse pga smerterne fordi du skal virkelig være syg før man vil sætte igang da der kan ske ting og sager i sådan et forløb man gerne vil undgå..
    men altså jeg ville da ringe til det sted med JM og siger du vil og kræve en ny JM til imorgen fordi du gerne vil have en som IKKE snakker ned til dig osv.

    ellers er det at ringe til FG og sige du har det sådan og sådan og føler dig meget usikker selvom du har født før. man kan snakke for sin syge moster nogle gange *G*


  • #3   29. nov 2011 Må indrømme. Nægter at have med hende at gøre. Så slem var hun. Hun var desideret ondskabsfuld, uden.grund.

    Må bare ringe og tale med.sekretæren og se hva hun siger. Evt fødegangen. Det ikke fordi jeg vil være besværlig. Nu har jeg to ret ufede ekstrem lange fødsler bdet ikke særlig bag mig. Og så med de smerter og passe en på.tre og en på et år. Ville gerne kunne.stå ud af sengen og samle op, lave mad osv. Kræver bare både smertestillende og tårer nu. Så har fået nok.


Kommentér på:
hvad ville i gøre. jm og igangsættelse

Annonce