{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Av av !!
  • #1   28. nov 2011 Bækkenløsning kan mærkes ved skambenet, men det lyder bare til at være meget tidligt..

• #2   28. nov 2011 Altså, jeg havde jo bækkenløsning både da jeg ventede Oliver og da jeg ventede tvillingerne ... men syntes sleeet ikke det var så tidligt at det kunne mærkes :S Det er derfor jeg er så forvirret

• #3   28. nov 2011 Linda. Du kan sagtens have bækkenløsning allerede. Jeg fik de smerter og tog til lægen med det. Min lægesekretær er tidligere jordemor og un sagde at det var det + jeg fik det bekræftet ved kiropraktoren. OG jeg var KUN i uge 6 så det er muligt.

• #4   28. nov 2011 Hej. ikke fordi jeg kan hjælpe med meget, men har selv lige et spørgsmål om bækkenløsning. Jeg har så ondt i mine hofter eller er faktisk ikke sikker på det er i hofterne men mere sån bag på hofteskålen og bag bæknet.Det er så slemt at jeg ikke kan vende mig i sengen og har nogen gange problemer med at gå. Kan det være bækkenløsning?? Vi har os problemer med at dyrke sex, jeg er i uge 12+5 smiley
    Jeg er lidt bekømret, og min egen læge har jeg ikke været tilfreds med, så har ikke sagt noget til hende. Vendter spændt på at sku til Jordemoder håber hun er bedre end min læge.
    Mvh Sandi

Kommentér på:
Av av !!

Annonce