{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
857 visninger | Oprettet:

NU er det snart slut !! :) {{forumTopicSubject}}

Hej BG smiley

Her kommer et dejligt positivt indlæg fra mig smiley Jeg har nu været indlagt i snart 14 dage, uden den store forskel eller nogen bedring, .. Så idag da lægen kom, var jeg klar til at vi skulle ligge den plan NU, ang. igangsættelse, for nu vil jeg ikke mere !!

Vi snakker så lidt frem og tilbage ang. vægt, og hvor moden lillebror er, og kommer så frem til at både lægerne og jeg selv, helst så at han skulle være derinde til 37+0, hvilket vil sige på fredag i næste uge, smiley Så nu er det aftalt at jeg bliver sat igang der, og mon ikke det er den dag lillebror får sin fødselsdag, nu det gik så hurtigt sidst smiley

Jeg er bare så GLAD over at have en deadline, og vide at det snart er slut smiley Jeg får lov at komme hjem i morgen, hvis mit blodsukker er okay, (lægen mente nemlig at jeg højst sandsynligt havde fået svangerskabsbetinget sukkersyge) men mon ikke at det hele er fint smiley

Jeg skal ikke sættes igang ambulant, men bliver indlagt når jeg er blevet det, fordi det gik så hurtigt sidst, og vi så ikke tør køre hjem smiley Og hvis jeg får det værre inden den planlagte igangsættelse, bliver jeg sat igang før ! smiley

Så det var lige en positiv opdatering fra mig, smiley Og nu glæder jeg mig bare til at komme hjem og hygge med min dejlige datter, og nyde hende lidt inden der kommer en mere smiley ! Og så har manden ferie, så det er bare rigtig skønt, at kunne få styr på det hele nu smiley

Håber i får en god mandag, med positive nyheder også smiley

Knus Marie, (35+3)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  NU er det snart slut !! :)
Kommentér på:
NU er det snart slut !! :)

Annonce