8. dec 2009 Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 137 Svar: 899
NU er det snart slut !! :) {{forumTopicSubject}}
Hej BG
Her kommer et dejligt positivt indlæg fra mig Jeg har nu været indlagt i snart 14 dage, uden den store forskel eller nogen bedring, .. Så idag da lægen kom, var jeg klar til at vi skulle ligge den plan NU, ang. igangsættelse, for nu vil jeg ikke mere !!
Vi snakker så lidt frem og tilbage ang. vægt, og hvor moden lillebror er, og kommer så frem til at både lægerne og jeg selv, helst så at han skulle være derinde til 37+0, hvilket vil sige på fredag i næste uge, Så nu er det aftalt at jeg bliver sat igang der, og mon ikke det er den dag lillebror får sin fødselsdag, nu det gik så hurtigt sidst
Jeg er bare så GLAD over at have en deadline, og vide at det snart er slut Jeg får lov at komme hjem i morgen, hvis mit blodsukker er okay, (lægen mente nemlig at jeg højst sandsynligt havde fået svangerskabsbetinget sukkersyge) men mon ikke at det hele er fint
Jeg skal ikke sættes igang ambulant, men bliver indlagt når jeg er blevet det, fordi det gik så hurtigt sidst, og vi så ikke tør køre hjem Og hvis jeg får det værre inden den planlagte igangsættelse, bliver jeg sat igang før !
Så det var lige en positiv opdatering fra mig, Og nu glæder jeg mig bare til at komme hjem og hygge med min dejlige datter, og nyde hende lidt inden der kommer en mere ! Og så har manden ferie, så det er bare rigtig skønt, at kunne få styr på det hele nu
Håber i får en god mandag, med positive nyheder også
Knus Marie, (35+3)
apr 2008
Følger: 27 Følgere: 31 Babyer: 1 Emner: 144 Svar: 2.878
Er sikker på lillebror er lige som han skal være og hvor bliver det godt at få ham ud .
Knus herfra
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 284 Svar: 1.306
dec 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 137 Svar: 899
Fru Nøhr - Hvor er du sød Tak for det, jeg er også sikker på at han er helt perfekt !!
Jeanne - Ja det er super dejligt, det gav lige en ekstra omgang psykisk overskud
maj 2008
Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.227
Godt du nu kan se en ende på det.. blir dejligt for dig
feb 2011
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 1.972
Ja, du er en sej kvinde og kæmper virkelig! kan godt forstå du glæder dig til det er overstået og du bare kan nyde dine to børn...:)
Se du nu at få nydt den sidste tid med familien og din skønne datter inden der bliver nok at se til..:)
Knus herfra
nov 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 73 Svar: 1.557
NU er det snart slut !! :)