{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.469 visninger | Oprettet:

Øv besøg hos jm {{forumTopicSubject}}

Øv smiley fik en rigtig øv nyhed hos jm i tirsdags smiley
Det starter med hun skal mærke hvordan han ligger da jeg selv ikk helt kan finde ud af det og imen hun mærker bliver hun mere og mere alvorlig og tager mere og mere og det viser sig at min søn har lagt sig ned som han skal men bare med røven istedet for hovedet og jeg er forfærdelig øm når jeg bliver trykket på maven og sær nede ved lysken og ned og så får jeg plukveer når jeg er blevet trykket på maven så jeg har til den 7 i 2 til at få ham vendt og hvis han ikk er vendt så skal jeg på syghuset og så skal de prøve og hvis de ikk kan vende ham heller så skal jeg enten ha kejsersnit eller en sædefødsel smiley
Ikk lige den besked jeg havde regnet med at få smiley
Og øv hvor har det faktisk gjort mig nervøs smiley
Nogen andre der har oplevet og få samme besked.?
Og hvordan tog i det og lykkes det og få jeres barn.`?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv besøg hos jm
  • #1   27. jan 2012
    Jeg blev skannet her i uge 35, og selvom lillemanden har lagt med hovedet nedad siden uge 20, lå han der i tværleje, med rumpen nedad og hovedet oppe,.. Og nu har han så lagt sig rigtigt igen, er 36+0, og skal sættes igang om en uge, så håber da ikke at han vender sig igen..

    Men de siger altså at de må bevæge sig som de vil, og det blot er fra 37+ de gerne skulle ligge med hovedet nedad smiley Så mon ikke den lille vender sig, .


  • #3   27. jan 2012 * Mor til Agnes & lillebror * :
    jamen han har hele graviditeten igennem ligget på tværs uanset hva jeg har gjort og det samme med jm og jeg har lidt af plukveer og "rigtige" veer og regnede endelig os med at jamen han skulle nok ligge sig ned, men min jm er ikk så sikker mere for når man rykker på ham får jeg plukveer og er helt ødelagt i maven efterfølgende smiley


  • #4   27. jan 2012 Tania mor til dejlige Nynne&Tilde smiley :
    Jeg håber bestemt os han vender sig, men hele graviditeten igennem har han ligget på tværs..

    Skal lige tilføjes at grunden til hun os blev nervøs er fordi min mave er sunket ned på plads og han har lagt sig "fast" og min mave har været sunket siden i fredag eller lørdags plus da min mave sank gik mine veer igang smiley


  • #6   27. jan 2012 tak smiley jeg håber virkelig os på det, min hvis han skal være lige så besværlig som jeg var kan de godt glemme og vende ham smiley de måtte opgive mig den gang så jeg blev taget med pk smiley

  • #7   27. jan 2012 Synes lige du skal se den her tråd, som jeg tilfældigvis læste den anden dag. Forhåbentligt kan den gi' dig lidt ro i sindet smiley

    http://www.min-mave.dk/terminsgrupper/thread-2258599.htm


  • #8   27. jan 2012 min pige vente også forkert men til scanning i uge 39+ havde hun vendt sig med hovedet ned heldigvis

  • #9   28. jan 2012 Jeg ved ikke om det passer.
    Men min lillebror lå også med rumpen ned af - og dengang anbefalede man ikke at prøve at vende dem, da der var en risiko for at de blev viklet ind i navlesnoren. ?!

    Det er hvad jeg har hørt fra min mor - aner ikke om det passer.
    Men hun fik hvertfald KS dengang, og han blev ikke forsøgt vendt.


  • #10   28. jan 2012 I det mindste skal du være glad for de opdagede det, så du kan nå at forholde dig til det og et eventuelt kejsersnit...

  • #11   28. jan 2012 Min datter havde også sat sig fast med numsen, og jeg fik pks. Havde ikke noget valg, sygehuset sagde at de ikke ville lade mig føde en sædefødsel selvom jeg tiggede og bad.

    De forsøgte også at vende hende, men det mislykkedes og helt ærligt så syntes jeg det gjorde hammer ondt da de forsøgte.


  • #12   28. jan 2012 Du skal ikke være bekymret, min datter sad på numsen og jeg var indlagt med svangerSkabsforgiftning og fik også prøvet at vende hende men det kunne de ikke hun blev taget ved planlagtkejsersnit, og det er ikke jordens undergang, de andre har jeg født normal.

  • #13   28. jan 2012 Jeg har ikke selv prøvet
    Men min svigerinde fødte nr 2 som sædefødsel, det blev dog først opdaget under fødselen, men det hele forløb fint


  • #14   28. jan 2012 min datter stod op så det var fødderne der var først. var også til vendings forsøg men det lykkesde ikke. så det endte i aks. Alt gik godt. Jeg ville ikke have sædefødsel

  • #15   28. jan 2012 Jeg sku med Nicki ha pks, og var til før kontrol om mandagen hvor han lå med rumpen ned af, men det var lige meget da jeg jo alligevel sku ha pks..... Han er født med hovedet først.... Så 39+4 lå han med rumpen ned af, 39+5 lå han med hovedet ned af.....

  • #16   28. jan 2012 Frederic lå også på tværs gennem stort set alle undersøgelser og scaninger. Vendes ville han ikke. Hvis han havde lagt i uk, ville kolding ikke lade første gangs fødende føde børn i uk - ved ikke om det er ændret siden...

    Han kom ud ved pks 12 dage før termin.

    Men kender en hvis begge børn er født i uk, lette og hurtigere fødsler. Med nr 2 nåed bedsteforælderne ikke at passe den store, så ham sad farren med ude på gangen - for fra de ank til fødegang til barnet var født gik der ikke mere end 30 min. Også med numsen først. Begge børn på næsten 4 kg og 55/56 cm..


  • #17   28. jan 2012 oka så fik jeg lidt mere ro i sindet omkring det hele, for da jeg lige fik beskeden følte jeg mig bare lidt øv og alene i verden smiley
    så altid rart i kære mennesker bag skærmen gider sætte jer og udtale jer og bare bruge 5 min af jeres tid på at forklar jeres erfaringer til en bekymret bruger smiley


  • #18   28. jan 2012 Det skal nok gå, krydser fingre for at de kan vende ham. Ellers skal du nok indstille dig på et pks. smiley

  • #19   29. jan 2012 hehe ja og det der med ks ved jeg ikk helt om jeg har lyst til, så går der alt for lang tid før jeg må ride og alt det så håber bestemt os smiley
    men ellers må jeg jo tag det med, så må jeg jo bare konstater at han slægter mig lidt for meget på allerede smiley


Kommentér på:
Øv besøg hos jm

Annonce