Øv besøg hos jm {{forumTopicSubject}}
Øv fik en rigtig øv nyhed hos jm i tirsdags
Det starter med hun skal mærke hvordan han ligger da jeg selv ikk helt kan finde ud af det og imen hun mærker bliver hun mere og mere alvorlig og tager mere og mere og det viser sig at min søn har lagt sig ned som han skal men bare med røven istedet for hovedet og jeg er forfærdelig øm når jeg bliver trykket på maven og sær nede ved lysken og ned og så får jeg plukveer når jeg er blevet trykket på maven så jeg har til den 7 i 2 til at få ham vendt og hvis han ikk er vendt så skal jeg på syghuset og så skal de prøve og hvis de ikk kan vende ham heller så skal jeg enten ha kejsersnit eller en sædefødsel
Ikk lige den besked jeg havde regnet med at få
Og øv hvor har det faktisk gjort mig nervøs
Nogen andre der har oplevet og få samme besked.?
Og hvordan tog i det og lykkes det og få jeres barn.`?
dec 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 137 Svar: 899
Jeg blev skannet her i uge 35, og selvom lillemanden har lagt med hovedet nedad siden uge 20, lå han der i tværleje, med rumpen nedad og hovedet oppe,.. Og nu har han så lagt sig rigtigt igen, er 36+0, og skal sættes igang om en uge, så håber da ikke at han vender sig igen..
Men de siger altså at de må bevæge sig som de vil, og det blot er fra 37+ de gerne skulle ligge med hovedet nedad Så mon ikke den lille vender sig, .
feb 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 19 Svar: 70
jamen han har hele graviditeten igennem ligget på tværs uanset hva jeg har gjort og det samme med jm og jeg har lidt af plukveer og "rigtige" veer og regnede endelig os med at jamen han skulle nok ligge sig ned, men min jm er ikk så sikker mere for når man rykker på ham får jeg plukveer og er helt ødelagt i maven efterfølgende
feb 2009
Jeg håber bestemt os han vender sig, men hele graviditeten igennem har han ligget på tværs..
Skal lige tilføjes at grunden til hun os blev nervøs er fordi min mave er sunket ned på plads og han har lagt sig "fast" og min mave har været sunket siden i fredag eller lørdags plus da min mave sank gik mine veer igang
feb 2009
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 89 Svar: 1.312
http://www.min-mave.dk/terminsgrupper/thread-2258599.htm
mar 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Emner: 43 Svar: 1.355
mar 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 100 Svar: 694
Men min lillebror lå også med rumpen ned af - og dengang anbefalede man ikke at prøve at vende dem, da der var en risiko for at de blev viklet ind i navlesnoren. ?!
Det er hvad jeg har hørt fra min mor - aner ikke om det passer.
Men hun fik hvertfald KS dengang, og han blev ikke forsøgt vendt.
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 146 Svar: 1.065
dec 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 80 Svar: 2.416
De forsøgte også at vende hende, men det mislykkedes og helt ærligt så syntes jeg det gjorde hammer ondt da de forsøgte.
okt 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 23
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 5 Svar: 2.554
Men min svigerinde fødte nr 2 som sædefødsel, det blev dog først opdaget under fødselen, men det hele forløb fint
jun 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 9 Svar: 47
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
feb 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 98 Svar: 2.204
Han kom ud ved pks 12 dage før termin.
Men kender en hvis begge børn er født i uk, lette og hurtigere fødsler. Med nr 2 nåed bedsteforælderne ikke at passe den store, så ham sad farren med ude på gangen - for fra de ank til fødegang til barnet var født gik der ikke mere end 30 min. Også med numsen først. Begge børn på næsten 4 kg og 55/56 cm..
feb 2009
så altid rart i kære mennesker bag skærmen gider sætte jer og udtale jer og bare bruge 5 min af jeres tid på at forklar jeres erfaringer til en bekymret bruger
dec 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 80 Svar: 2.416
feb 2009
men ellers må jeg jo tag det med, så må jeg jo bare konstater at han slægter mig lidt for meget på allerede
Øv besøg hos jm