{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
899 visninger | Oprettet:

Er urolig :( {{forumTopicSubject}}

Jeg er i 23+4 idag, har de sidste par dage døjet at utrolig meget kvalme, ondt i maven og slet ingen appetit. Var hos Lægevagten onsdag aften fordi jeg hele dagen havde haft mave kramper og hen sidst på dagen blev det en regel messing smerte, nærmest som om det pressede ned mod udgangen, det blev stærkere og mere regel messigt jo længere tid der gik, fik kvalme og hedetur så ringede til Lægevagten. Han mærkede om jeg var åben og hvor stor min livmor var, faktisk intet andet. Blev ret skuffet, han lyttede ikk til hjerte rytme eller noget, selvom jeg oplyste at jeg ikk havde mærket spark efter jeg fik kramper. Mærker den lille hele tiden, hver dag.. Men efter den tur har jeg faktisk ikke kunnet mærke ham, og har fortsat ondt i maven og plukveer som lægen sagde det bare var.. Har utroligt meget kvalme og er utilpas.. Min kæreste mener jeg er for pyldret, for lægen sagde der ikk var noget galt, andet end plukveer og jeg skulle slappe af..
Ved ikk hvad jeg skal gøre har ondt og kvalme..

Sorry det lange indlæg, er bare lidt bekymret om ved ikk hvad jeg skal gøre. Nogen der har prøvet det eller kender til det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er urolig :(
Kommentér på:
Er urolig :(

Annonce