{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.544 visninger | Oprettet:

Kæresten er meget urolig ? {{forumTopicSubject}}

Sagen er den at min kæreste er meget urolig for at jeg skal gå hen og blive gravid...
Jeg nævnte overfor ham den anden dag at jeg var ved at blive syg, havde ondt i maven, kvalme og lidt feber, og så blev han meget nervøs, og jeg måtte bruge timer på at berolige ham... Hvad han ikke ved er så at jeg er gået 4 dage over tid, ville jo ikk bekymre ham mere end højst nødvendigt..

Vi sex'er uden kondom, men jeg er på p-piller, så jeg er ret rolig, og vi er også begge afklaret med at et barn ikke er ønsket nu, da vi bor 150 km fra hinanden, og begge er under uddannelse, så sker der en ups'er vil det blive en abort, selv om ingen af os er glade for idéen, men hellere det end at sætte et barn til verden, uden at kunne give det en ordentlig tilværelse, og alt det der hører med. Derfor vil en upser, blive en abort.... Men men men.. Min kæreste er stadig meget urolig for hvis der skulle ske noget, og der er ingen af os der har lyst til at bruge kondom, når jeg er på p-piller... Hvordan skal jeg lige få ham beroliget, og hvad gør jeg lige hvis jeg ikke får mit lort inden for et par dage ?...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kæresten er meget urolig ?
  • #1   1. mar 2012 vores søn er kommet til på P-piller så det kan altså ske


  • #2   1. mar 2012 Anette, ja netop.. jeg ved at det godt kan lade sig gøre... Men er bare i tvivl om hvordan jeg skal gribe det an... Et barn er nemlig ikke ønsket lige nu, da jeg står overfor en fedmeoperation til efteråret, og som skrevet i emnet, så bor kæresten og jeg 150 km fra hinanden og er begge under uddannelse.. derudover har vi ikke været sammen særlig længe og vi kan slet ik skabe de rette rammer for et barn som vores liv ser ud nu... Så hellere få en abort og få et ønskebarn når tiden er inde...

  • #3   1. mar 2012 Altså hvis han er så urlog, så er der jo ikke nogen vej udenom kondomet sammen med p-pillerne (selvom ingenting jo er 100% sikkert (udover afholdenhed), men så får han måske mere ro i sindet?)

  • #4   1. mar 2012 Er mod abort, så må sige jeg er lidt rystet over din kommentar: en upser bliver en abort"!!! Men hvis I vil være sikre på at undgå graviditet må I jo beskytte jer mere. Abort er ikke prævention! Så håber da ikke I er gravide:0) men prøv da en test...

  • #5   1. mar 2012 Karina : er selv meget imod abort... Men jeg er overvægtig, og jeg er på p-piller, og jeg er faktisk mere nervøs for at jeg ikke kan blive gravid den dag jeg ønsker et barn, end jeg er nervøs for at blive gravid ved et uheld..

    Jeg vil så også sige ang. det med abort... jeg har det bedre med at få en abort, end jeg har det med at skulle have et barn, jeg ikke kan skabe rammer for, som ik kan have både mor og far hos sig, som ikke kan få hvad det har behov for rent økonomisk, og jaa... det ville få mig til at føle mig som et dårligere menneske end hvis jeg får en abort, og venter nogle år med at sætte et barn til verden, så jeg kan give det hva det har brug for..


  • #6   1. mar 2012 Jeg ser abort som at afslutte et liv.. Og synes der skal være bedre grunde end afstand til kæresten eller økonomi til grund for at få det gjort! Men du siger at du er bange for ik at kunne få dit ønske barn når du er klar og så er du villig til abort nu? Men nu skal jeg nok stoppe med mine abort holdninger for det er ikke det du vil med emnet. Så tag da en test og så tag den derfra. Og så mere beskyttelse derefter! ;0)

  • #7   1. mar 2012 brug dog kondom. det er min kommentar. min datter er kommet til på p-piller dog ønsket bare lige tidligt nok , da jeg var igennem en masse men hvis man bruger p-piller som beskyttelse synes jeg det er forfærdeligt at høre det bare blir en abort fordi det ikk passer ind nu så må i beskytte jer bedre hvis i er så bange får det , er selv imod abort så da jeg fandt ud af det var der ingen tvivl om at hun skulle til verden får vi var selv skyld idet da vi vidste de ikk var 100 procent sikre

  • #8   1. mar 2012 Karin - Jeg venter lidt med at tage en test, da min mens før har været lidt forsinket..
    Men jeg tænker stadig på, hvordan får jeg min kæreste beroliget, da det ik hjælper at bruge kondom, for intet er 100 % som han selv siger..

    ang. aborten er det også noget jeg selv er i et stort dilemma omkring, for har også tanken, jamen bliver jeg gravid nu, er det måske min eneste chance... men så vil jeg hellere leve uden at få børn, end jeg vil "ødelægge" et barns liv, ved ik at kunne være en ordentlig mor... og jeg er slet ikke klar.. er jo kun 17 år gammel..


  • #9   1. mar 2012 Jeg vil os sige tage en test og tage den derfra.. Vil dog os sige at hvis den er positiv, så tænk dig godt og grundig om, for hvis du har den bekymring om ik at ku blive gravid når du ønsker det, så vil du jo fortryde aborten, man vil aldrig fortryde et barn ! Selvom et barn kommer total uplanlagt osv, så kan man sagtens få tingene til at se lyse ud og få skabt en god opvækst for et barn.

    Jeg har PCOS og fra jeg var 17 fik jeg at vide jeg kun havde 50 % chance for at blive gravid, har derfor den holding at blir jeg gravid på et dårlig tidspunkt, hælder jeg mest til at beholde barnet smiley Ka du følge min tanke??


  • #10   1. mar 2012 Michela, jeg har mine grunde til ikke at sætte et barn i verden... jeg elsker børn, men tanken om at jeg skal sætte et barn i verden, som jeg ikk kan være ordentlig mor for, ødelægger mig endnu mere end tanken om en abort, og evt et liv uden børn.. men lad nu det ligge

    At bruge kondom, beroligere ikke kæresten...
    Det er egentlig det emnet handler mest om... Hvordan får jeg ham beroliget ?


  • #11   1. mar 2012 Lene: Fuldt ud ! (: - Men jeg har også bare den følelse at jeg vil ødelægge barnets liv, ved ik at kunne give det, det som der er behov for... jeg er 17 år gammel, bor hos mine forældre, min kæreste er 19 og bor i en 1-værelses 150 km fra mig, og vores forhold er ret nyt... + jeg står overfor en fedmeoperation til efteråret... og den operation er livsvigtig for mig... Kan du følge mig ? :S

  • #12   1. mar 2012 Ja 17 år er ungt hvis man skal være mor. Men igen mener jeg at hvis man er gammel nok til sex, skal man også tage ansvaret for det som det kan bringe. Jeg har denne holdning da jeg selv er født af en ung mor som heldigvis ikke valgte abort.

  • #13   1. mar 2012 Karin: Min mor var også selv 17 da hun fik hendes første barn, min søster var 18, og min anden søster som er 20 nu venter sig også...
    Men... det er lidt svært at forklare, for et barn er lige så ønsket nu som det vil være om 3 år, men forholdene er anderledes nu... om 3 år er jeg færdiguddannet, bor i egen lejlighed, højst sansynlig også med min kæreste... og til den tid har jeg fået min operation og har tabt mig det jeg skal tabe mig...

    Det vil jo være nogle helt andre forhold der gør at et barn er mere ønsket til den tid...


  • #14   1. mar 2012 Altså hvis hverken p-piller og kondomer kan berolige ham, så er der jo intet andet der kan?? Så er den eneste mulighed jo at lade være med at dyrke sex??

  • #15   1. mar 2012 Mette: Jeg tænker mere på hvordan jeg liiige skal fortælle ham at han altså ik skal være far foreløbig uanset hvad der sker... og så er det første gang han har en partner der er på p-piller, så han tror ik rigtig på det af en eller anden grund :S ..


  • #16   1. mar 2012 Pia - Det tror jeg også han ville blive ked af at høre det sidste der *GGG* ...

    Synes bare det er svært, for synes jo ik han skal gå og "lide" og være bekymret, bare fordi vi har et normalt sexliv? :S


  • #17   1. mar 2012 Jeg syntes du skal tage en test nu, og er den positiv så få en tid til abort... jeg bryder mig ikke om abort selv, men hvis det virkelig ikke passer ind lige nu og det på den måde ikke er ønsket, og så alt det andet, så syntes jeg det er fint at du vælger en abort, så sørg for at få det gjort inden den lille udvikler sig for meget og det er for sent... Du er kun 17 og har en masse ting du vil lige nu/ska ha lavet, så jeg sys det er en fin beslutning.

    Jeg ville dog overveje kondom hvis i vil være helt sikre...


  • #18   1. mar 2012 *mor* - Jeg har lige bestilt 7 teste via. billige-teste.dk, så nu er jeg sikker på at have til senere også... men vil nu stadig godt lige vente... Hvis jeg ikke har fået mit lort lørdag morgen så tester jeg, for så er jeg gået en uge over tid... og har før gået 3 dage over, men så heller ik mere... men så har jeg også haft menssmerter... jeg har lidt smerter, men det er på en anden måde end jeg plejer...

  • #19   1. mar 2012 jeg forstår bare ikke at du venter... hvorfor...hvorfor trække det længere end nødvendigt. du har jo besluttet det blir en abort hvis der er en, så hvorfor trække det i langdrag?

  • #20   1. mar 2012 måske du skulle snakke med lægen og prøve et andet p pille mærke, for det lyder da underligt at det ikke kommer ti ltiden hvis du tager dem korrekt. Du kan jo vokse fra dem.. Jeg har måtte skifte mærke/type 3 gange. gang er den jeg er på nu. og det kommer når det skal.

  • #21   1. mar 2012 *mor*
    Fordi min mens før har været forsinket, og det vil være en "spildt" test hvis jeg tester i morgen tidlig og får mit lort i morgen eftermiddag hvis du forstår mig (:


  • #22   1. mar 2012 Jeg er lige skiftet for 3 mdr siden

  • #23   1. mar 2012 Vil anbefale mere beskyttelse i form af kondomer - når I ikke er klar til en upser....

    Når det er sagt så vil jeg faktisk rose dig for at være ret moden, i dine tanker om det at sætte børn i verden - det er ikke bare noget man gør (forstå mig ret) ELSKER babyer ... Men alle babyer fortjener det bedste....og det er trygge stabile rammer - forældre som er klar (rent mentalt, i forholdet, økonomisk osv)... Dermed ikk sagt at upser aldrig skal til verdenen - laaangt fra....

    Jeg er IMOD abort som beskyttelse - MEN jeg synes nogle gange det er det mest fornuftige valg.......dog skal det gøres tidligt!

    Sidst..... jeg er enig i det *Mor* skriver.....


  • #24   1. mar 2012 Tenna: det er ikke spildt test - hvad koster de lige? Så får du vished (måske) og hvis du er gravid kan de handle der ud fra og få talt med lægen....

  • #25   1. mar 2012 ......og inden i det kommer.... man behøver ikke uddanelse og mange penge for at få børn.... Så nej det gør man ikke.....
    Men uddanelse / stabil indkomst er en god til at have på plads - da det koster at have børn og så selv de ikke skal være svøbt i mærkevarer osv.... smiley


  • #26   1. mar 2012 ......og nej det er ikke en sikring at man bliver sammen, fordi man har kendt hinanden mange/flere år inden der komme en lille / eller to - men man lærer hinanden mere og mere at kende med tiden og det er en fordel at kende hinanden inden man stifter en familie sammen, da det kræver arbejde og hårde tider......

  • #27   1. mar 2012 ....og nej man er ikke en dårlig mor fordi man er ung mor..... Men 17 år er meget ung, jeg synes der så meget du skal have lov at prøve/opleve på hånd inden du bliver nogens mor.....

  • #28   1. mar 2012 VED GODT...at nogen bliver gravide...unge og i helt nye forhold og klare det hele med bravuer..... og det er vidunderligt!
    Men synes desværre (uden at støde nogen) statistikken siger at mange korte forhold og helt unge par bryder op - kort tid efter der kommer baby.....




    ALT det her...er virkelig ikke skrevet for at såre, støde eller generalisere..... det er bare mine holdninger og erfaringer....



  • #29   1. mar 2012 Helt ærligt kan du ikke godt selv se den er gal her? Du plejer at være meget fornuftig at høre på i de forskellige tråde så jeg kan slet ikke forstå hvorfor i ikke beskytter jer selv ordenligt når i kender til konsikvenserne. . .

  • #30   1. mar 2012 undskyld mig ... men er det ik at beskytte sig ordentligt når man er i et fast forhold, at tage p-piller ? - det er det de er lavet til for pokker...
    Så jeg vil ikke beskyldes for ikke at beskytte mig ordentligt...
    Når vi sex'er er det efter "udtrækningsmetoden" så han er ikke kommet inden i mig, og jeg er på p-piller... det vil jeg selv mene er ret fornuftigt, men som nogen skriver, at de selv har fået barn på p-piller, så kan det nu ske selv om man forsøger at beskytte sig...


  • #31   1. mar 2012 p-piller er lav et til at mind´ske mens smeter har aldrig brugt p-piller som beskyttelse det beskytter jo altså heller ikk mod sex sygdomme den da det gik galt med os var vi i sommerhus og tog chacen med kun p piller og wupti så blev celina til så nej mener ikk p piller er til beskyttelse

  • #32   1. mar 2012 Michela - Så må du ha' misforstået konceptet med p-piller... Det står klart og tydeligt i indlægssedlen der er med mine p-piller, og det gjorde der også på det mærke jeg tog før jeg skiftede for 3 mdr siden..

  • #33   1. mar 2012 Hey hold nu lige.... p-piller er prævention..... men som alle andre typer er de ikke 100% sikre ...... Det er KUN afholdenhed.... Giv hende nu lige en chance....

    De beskytter sig med p-piller og han trækker sig ud før han kommer.....!
    Men ja det er ikke 100 % sikkert og kondomer og p-piller på en gang vil jo være mere sikkert og samtidig vil kondomerne også beskytte mod kønssygdomme...

    Vi bruger kun kondom som det er nu, vil aldrig tage p-piller igen, og nej det er heller ikk 100 % - men vi er så begge over 30, gift osv....


  • #34   1. mar 2012 p-piller er præventions middel...men det er ikk 100% sikkert..(min søn kom på p.piller)

    Desværre hjælper udtrækningsmetoden ikke en dyt, så drop I bare det smiley Der kommer altid noget pre-sperm, imens hygger og inden han får orgasme, så den metode er slet ikke holdbar.





  • #35   1. mar 2012 jeg ville dog stadig snakke med lægen, når din mens stadig er så uregelmæssig hele tiden, det sku den ikke gerne være

  • #36   1. mar 2012 når den er så uregelmæssig virker pillerne jo ikke korrekt og så er der større risiko for graviditet

  • #37   1. mar 2012 Hvorfor berolige ham? du har vel gjort hvad du kunne, og bliver han ved så er det vel egentlig hans problem? så må han lære at beskytte sig bedre næste gang så han ikke bliver nervøs.

    Du kan kun berolige ham ved at tage en test og vise den er negativ smiley

    Brug kondom, det er uansvarligt i starten af et forhold ikke at bruge kondom, og jeg tænker ikke på graviditet - og efter din fedmeoperation virker p-pillerne ikke optimalt, så der skal i alligevel bruge kondom, eller andet.

    Og så vil jeg lige gå imod de andre - jeg synes det er FORNUFTIGT!!! at vælge en abort frem for at sætte et barn til verden man ikke er klar til, det synes jeg direkte er uansvarligt.


  • #38   1. mar 2012 Udover det gik jeg 3 mdr. uden mens da jeg var på p-piller og var til lægen en million gange - da jeg stoppede på p-piller var min mens normal igen. smiley

  • #39   1. mar 2012 Altså hun er på p-piller - så giv hende en chance.
    Det er sku da at beskytte sig. !

    Hvor mange af her gider at knalde med kondom med jeres faste kæreste mens i også er på p piller.

    Jeg synes bare du skal få testet. - 2 teste i netto koster 40 kr.

    Også tager jeg hatten af for at du er afklaret vedr abort.
    For i dette tilfælde er det jo ikke abort man bruger som præventation. - også skal man ikke dunke sig selv i hovedet.


  • #40   1. mar 2012 Det er netop det. Vi har ikke lyst til at bruge kondom... Vi er jo selvfølgelig ikke sammen med andre, og ingen af os fejler noget (vi er testet)...

    Jeg er overvægtig, og det kan være grunden til at min mens er ureglmæssig siger min læge.
    Men har haft en underlig følelse i maven, og har drømt en del gange at jeg var gravid, og jeg ser babyer over det hele... så det kan sagtens være noget jeg bilder mig ind... Har informeret kæresten om at jeg er gået 4 dage over tid... og nu er han vist mere rolig... Han grinte og sagde "jamen skat? du er jo ikke gravid" hvortil jeg så siger "det kan du jo ikke bare sige, chancen for at jeg er gravid er der altså" her svarer han så "... jamen det er du ikke" ... Så han er ret rolig, men det er lidt som om at han ikke vil stå ved at chancen er der.. Men det er fint nok, han kan hverken gøre fra eller til, og jeg ved at hvis jeg tager en test og den er positiv, så vil han klart reagere og være der med det samme og støtte mig...

    De tests jeg har bestilt er afsendt idag, så regner med at have dem i morgen...


  • #41   1. mar 2012 CHK du er ikke den eneste som mener Tenna har fat i den lange ende med hensyn til abort, i det her tilfælde, hvis hun er gravid smiley

  • #42   1. mar 2012 Jeg synes altså bare at du skal få testet. Mens kan godt udeblive hvis man er stresset eller tænker meget over det.

  • #43   1. mar 2012 nej pia det siger jeg ikk men siger at hvis han er så bange får det så synes jeg de skal bruge begge dele

  • #44   1. mar 2012 Vil også gerne rose dig for dine tanker ang. barn/abort. Synes det er meget modent af dig at vente! Stor respekt herfra. Bryder mig heller ik om abort, men bryder mig heller ik om at børn får børn - eller at folk der ikke føler sig klar, får børn.

    Mht. prævention, så lad være med at bekymre dig før tid. Du er på p-piller og har gjort, hvad du kunne! At blive gravid på p-piller er så sjældent, og hvis du tager dem, som du skal, så kan du virkelig ikke gøre mere. Det er naturligt at blive nervøs når mens udebliver - men ta ik sorgerne på forskud. Hvis I render og er nervøs hver måned, så burde I nok overveje anden præventionsform - men jeg forstår godt, at I ikke gider kondom, hvis det kan undgåa


  • #45   1. mar 2012 *undgås smiley

  • #46   1. mar 2012 Vi har ikke lyst til at bruge regnfrakke nej smiley .. Nu er det heldigvis bare første mdr vi er bekymrede da vi de første par uger af forholdet ikke havde sexuel omgang med hinanden, da vi godt ville tættere på hinanden inden ^^ ...

    Grunden til at jeg er bekymret om jeg er gravid er jo selvfølgelig at min mens ikke er kommet endnu, og der er ik tegn på mens... men så tænker jeg også, jeg har ik som sådan nogle andre symptomer, har lidt ubehag i maven og en del luft i maven, men mine bryster er ik ømme eller noget, og har læst at brysterne kan blive ømme allerede få dage efter at ægget er befrugtet...

    Jeg er så tidligt ude netop for at kunne få en abort så tidligt som muligt, så det ikke er et udviklet barn/foster, men nærmere nogle celler der bliver fjernet, sådan har jeg det bedst, da jeg i forvejen er meget imod abort :S..


  • #47   1. mar 2012 Jeg læste også det sådan som du gjorde *Pia* ....... "p-piller er lav et til at mind´ske mens smeter har aldrig brugt p-piller som beskyttelse det beskytter jo altså heller ikk mod sex sygdomme "

    Men fair nok hvis det ikke var hensigten.....


  • #48   1. mar 2012 Hvis du gerne vil berolige ham, så hjælper det jo ikke selv at køre det op smiley

  • #49   1. mar 2012 Ckh : nu er det jo ik sikkert hun har "kørt det op" over for ham. Men det er da klart, at hun bliver mere nervøs, når kæresten er nervøs, og derfor skal ud med nogle tanker herinde smiley

  • #50   1. mar 2012 Charlotte- som jeg læser det, bliver det kørt op smiley og min kæreste ville også blive nervøs hvis jeg gik og sagde "jamen du kan ikke vide jeg er gravid" og går og snakker symptomer og udebleven mens smiley Det er kun 4 dage, så jeg ville personligt vente lidt med at tage den snak smiley

    Men det er nok bare mig smiley


  • #51   1. mar 2012 CKH - det er ikke andet end en telefonsamtale på 5 minutter jeg har snakket med ham om det... det er først efter han har været meget nervøs jeg er blevet "smittet" af ham...

    Nu nægter han at det er en mulighed... hvilket ville være dejligt, men der er stadig ingen spor af mens, kun mærkelig maveubehag, og luft i maven... tjaae..

    Han kender ikk noget til symptomer osv, og det eneste jeg har nævnt over for ham er den udeblevne mens...


  • #52   1. mar 2012 Tenna - Okay, jeg læste det bare som en længere varende samtale i en af dine indlæg, undskyld smiley

    men som skrevet har min mens også været udebleven i 3 mdr. da jeg var på p-piller, selvom jeg havde været på dem i mange år, så det er nok ikke noget.


  • #53   1. mar 2012 Jeg håber heller ik der er noget, forstå mig ret...
    Jeg er bare typen der tænker "hva nu hvis" så det ik kommer som et chok og jeg først når jeg står i situationen skal tage stilling til hva der er bedst... så er chancen for at jeg vælger overilet, større... sådan er jeg nemlig bare..


  • #54   1. mar 2012 Det er helt normalt at være nervøs pga. udebleven mens - jeg tror, det er de færreste, der ikke ville blive dét, hvis de vidste graviditet var en mulighed. I sådan en situation vil jeg også mene, at det er bedre at have gjort sig nogle tanker om det inden. Så jeg synes, du handler helt rigtigt. smiley

  • #55   1. mar 2012 Charlotte: Mange tak for skulderklappet smiley ! ...

    Selv om jeg går mod mine egne principper ved at vælge som jeg gør, så er det nok den optimale løsning som det hele ser ud lige nu...


  • #56   1. mar 2012 B&A: læs nu hvad der bliver skrevet. Ts går ik rundt og er bange for at blive gravid til daglig. Men efter udebleven mens bliver tankerne sat igang.

    Man kan ikke gå med både livrem og seler gennem hele livet. P-piller er et godkendt præventionsmiddel, derfor bliver det brugt. Og uanset om der bliver brugt både kondom og p-piller er der jo stadig risiko for at det kan gå galt.

    Jeg tvivler på at Tenna er den eneste herinde, der "kun" bruger p-piller, selvom hun ikke ønsker at blive gravid? smiley stop nu med at pudse glorien, folkens smiley


  • #57   1. mar 2012 SÅ enig Charlotte 10+!:)
    Da jeg var sammen med børnenes far brugte vi de første 4 år kun p-piller! De er 99% sikre og det må da regnes for at være fin hvis man ellers tager dem som man skalt!
    Er man så så uheldig at blive gravid på dem så må man jo tage den der fra!

    Tenna håber ikke for dig at du er blevet gravid, men hvis det er sket så er der jo som du selv siger ikke så meget at gøre, andet end få det fjernet!:)

    Det skal ikke lyde som om jeg synes man skal bruge abort som prævention, for det er jeg DYBT imod! Hader abort og har selv fået en som jeg håber bliver den eneste i hele mit liv..


  • #58   1. mar 2012 B & A:
    Sådan tror jeg bestemt ikke det er!!!
    Synes netop tenna virker som en meget fornuftig pige sim har tænkt over tingene og alle ting godt igennem..


  • #59   1. mar 2012 B & A
    Jeg er skam ikke usikker på om de virker ordentlig til hverdag, har taget dem i 2 år nu og jeg tager dem hver dag, det er en fast rutine...

    som jeg tidligere har skrevet så er jeg meget imod abort !! .. Men som forholdene ser ud nu, er det ik særlig ansvarligt af mig at sætte et lille barn i verden..
    Jeg er mere imod at sætte et barn i verden, når man på forhånd kender skæbnen for det lille barn, og ved at den ikke er særlig god... så hellere vælge en abort, leve mit liv, ordne de ting der skal ordnes, og så sætte et ønskebarn i verden og give det den tilværelse som det fortjener...


  • #60   2. mar 2012 B & A - Jeg ved ikke om du har læst alle mine indlæg, men hvis du har vil du opdage at jeg flere steder forklarer hvorfor jeg har valgt som jeg gør...
    En graviditet nu, kan være livstuende for mig, da det vil stå i vejen for en operation jeg er nød til at få hurtigst muligt, en operation der reder mit liv...

    Derudover er jeg altså kun 17 år gammel... og jeg vil bestemt ikke bidrage med at sætte et barn i verden, man i forvejen ved ikke kan få det liv man ønsker for sit barn.. Jeg har selv været i plejefamilie, og været hos en mor der ikke magtede mig... og det er bestemt ikke noget jeg ønsker for mit eget barn.. !!! Så hellere få en abort mens fosteret stadig ikke er så udviklet at det mærker noget...


  • #61   2. mar 2012 håber på en update



  • #62   2. mar 2012 Anette: Jeg regner med at tage en test hurtigst muligt, og så updatere herinde, evt. ligge billede ind af testen (: ...

  • #63   2. mar 2012 Jeg har taget en test her i eftermiddags, og efter mine øjne er den så negativ som den overhovedet kan blive... så må der være en anden årsag til udeblivende mens...

  • #64   2. mar 2012 Hvor er det dejligt for jer! smiley så kan I slappe af og nyde hinanden, og ik tænke på bebs før I er klar til det smiley skønno!

  • #65   2. mar 2012 Dejligt for jer...


  • #66   2. mar 2012 Det er rigtig dejligt (: ! .. Nu er næste udfordring så at finde ud af hvorfor *faaaaan* jeg ik får mit lort som jeg skal og går og har kvamle i tide og utide... (:

  • #67   3. mar 2012 tidligt i graviditeten er det bedst og teste om morgenen.

Kommentér på:
Kæresten er meget urolig ?

Annonce