{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.468 visninger | Oprettet:

Jette N
Jette N
Tilmeldt:
4. feb 2012
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 16

Opdate {{forumTopicSubject}}

http://www.babygalleri.dk/for_messageDetail.aspx?MSG_ID=66905

Har nu været ved læge igår, som kiggede og fik afvide at alt så fint ud, livmoderen var lukket som det skulle osv. Men at hun godt kunne se at jeg blødte lidt.
Fik så en henvisning oppe til scanning idag.

Har så lige været deroppe, de stod 2 dygtig scanner og en læge og kunne intet finde smiley blev mega bekymret smiley
Fik så afvide at der var 3 muligheder.
Den ene: At den self. var gået til. Håber vi self. ikke, men tror jeg nu mest efterhånden smiley
den anden: At jeg slet ikke så er langt henne som vi troede. Kan måske godt lade sig gøre, da jeg har pcos og derfor ikke rigtig har en fast cyklus. Men syns vil være underligt, da jeg testede positiv d 2 og ved lægen d 3.
Og den sidste: At det kunne være udenfor livmoderen. Har jeg så bare hørt skulle give rigtig mange smerter i underlivet.

Men blev så sendt til blodprøve og igen torsdag, og derefter kunne jeg få et svar.

Sidder bare nu med en masse forskellige føelser og ved ikke rigtig hvordan jeg skal håndtere det smiley
Andre der har prøvet noget ligene?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opdate
  • #1   14. feb 2012 Ja jeg prøvede det samme med Bella.. Blev scannet og fik det samme at vide, bortset fra det med graviditet udenfor livmoderen. Fik en tid igen 10 dage efter, og der var en klat med hjerteblink :o)

    Graviditet udenfor livmoderen, giver så vidt jeg ved først smerter når man er relativt langt henne, fordi fosteret skal have en vis størrelse for at give ubehag - ka ikke huske hvor langt henne.

    Fik du en ny tid? Og har du fået taget blodprøver?

    Ønsker jer held og lykke :o) Håber den er der.


  • #2   14. feb 2012 Åh hvor gør det ondt at læse ..
    Krydser virkelig finger for at der stadig gemmer sig en spire inde i hulen.

    Trøste krammer og held og lykke herfra!


  • Jette N
    Jette N Tilmeldt:
    feb 2012

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 16
    #3   14. feb 2012 Ja fik taget en blodprøve, og skal tage en igen torsdag, hvor jeg så kan ringe ind og få svar...

  • #4   14. feb 2012 JA underfor KAN give smerter men her kom smerterne først da der gik hul på fostersækken og der flød blod ud i maven. Det gjorde nas. Men optil der var der ingenting. Hvor langt skulle du være nu

  • Jette N
    Jette N Tilmeldt:
    feb 2012

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 16
    #5   14. feb 2012 Sidste mens skulle gerne være d 21 dec, så 7+6... men problemet er nemlig at jeg har pco... så er lidt svært at regne 100% ud, da min cyklus er lidt ustabil til tider...

  • #6   14. feb 2012 Jeg havde i november 2010 SA hvor jeg blev gravid med det samme det var så den udenfor livmoderen. Som blev opdaget i januar 2011. Der kunne de heller ikke regne mig ud. Men de kunne i hvert fald ikke se noget på scanningen. smiley håber ikke du skal igennem det

  • #7   14. feb 2012 jeg har os pco og jeg havde meget forskellige cyklus. nogle gange 28 dage imellem andre 2 mdr osv osv... men hvis din blodprøve er positiv så kan det være du bare ikk er så langt henne som regnet med fordi der er ballade med cyklus smiley men håber det er det fordi det andet er bare ikk rart smiley

  • Jette N
    Jette N Tilmeldt:
    feb 2012

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 16
    #9   14. feb 2012 Mange tak, håber virkelig os det bedste... men tror desværre mindre og mindre på det... og virkelig ubehagelig at sidde med sådan en føelse smiley

  • #10   14. feb 2012 Da jeg blev gravid her 2 gang, testede jeg positiv herhjemme og ved lægen. Fik en tid til scanning ved en gyn, hvor der intet var at se. Fik også taget blodprøve hvor den viste at jeg burde være gravid, kom så til scanning igen en uge efter og så var der en blomme sæk, men ingen hjerte blink. Så var til endnu en scanning også var det et fint blink smiley ..
    Men ja rigtig ubehagelig oplevelse. KAn inet forstå du mindre og mindre tror på det! .. håber for jer at der er noget. Held og lykke..


  • #11   14. feb 2012 Håber det bedste for dig. Jeg selv var til en scanning pga jeg blødte. Faktisk næsten ligeså meget som mens, og de ku heller ikk finde noget, men fik taget blodprøve, og ny tid til scanning, men dagen efter havde jeg en sa. Bløder du meget? Håber det bedste for dig xxx

  • Jette N
    Jette N Tilmeldt:
    feb 2012

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 16
    #12   14. feb 2012 Nej bløder nemlig ikke meget... men har blødt sådan ind i mellem siden i fredags nu... udover at søndag og mandag har der stort ikke været noget... men er kommet igen idag...

  • Jette N
    Jette N Tilmeldt:
    feb 2012

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 16
    #14   14. feb 2012 Nej ved jeg jo desværre godt selv... smiley os derfor jeg er forberedt på det værreste... mangler bare et svar så jeg ved hvor jeg står... og er virkelig ubehageligt at det trækker sådan ud... smiley vil gerne kunne komme videre...

  • Jette N
    Jette N Tilmeldt:
    feb 2012

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 16
    #16   16. feb 2012 Så kom svaret, og desværre var det som jeg mindst have håbet smiley men jo godt vidste på en eller anden måde smiley
    Men ramte godt nok hårdt, og er virkelig trist lige nu smiley


  • #17   16. feb 2012 Stor kram herfra føler med dig ik sjovt har selv prøvet det

Kommentér på:
Opdate

Annonce