{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.644 visninger | Oprettet:

opdate {{forumTopicSubject}}

hej tøser

hvordan går det hos jer ? ER i begyndt på grød/ mos og hvordan startet i og hvorfor ?

her går tiden bare så hurtigt, Hjalte bliver 4 måneder her den 6. og vokser helt vildt, vi er begyndt at købe tøj i 74 og vaske og gøre dette klar , puuuuh

jeg er ved at overveje at starte på noget grød , da han er meget intra i vores mad og er begyndt at vågne om natten igen fordi han er sulten og han sov ellers igennem fra han var 7 uger ca .. gaaab man vender sig så hurtig til masser af søvn ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opdate
  • #1   1. jun 2012 Hej

    Her går det godt. smiley
    Hold da op, han vokser da godt, Olivia er ved at gå fra str. 62 til 68.

    Vi skal snakke om grød med sundhedsplejersken, d 14. Juni. Så det ser jeg frem til. Synes nemlig også Olivia virker interesseret i vores mad, især min yoghurt jeg får om morgen. smiley

    Og så håber jeg hun kan begynde at sove igennem, når hun får grød, for nu vågner hun 2-3 gange om stadig, og har gjort det siden hun kom til verden.



  • #2   1. jun 2012 Heeeej tøser !

    Her går det også fint , på trods af at Mikkel har kig hoste og vi har været indlagt i 10 dage med det skidt :0( men heldigvis er han en stærk lille trold så nu er vi hjemme igen, han har dog stadig anfald men dem klare vi os igennem !

    Mikkel bruger str 62 men er også en lille trold ....... han vejer lige de 6 kg nu og er 64 lang ca ! Her er vi begyndt at gi en smule grød... er begyndt her for 2 dage siden så han kan vende sig til det lige så stille og han er 4 mrd her d 13 juni og SP kommer d 12 juni hvor vi skal snakke mad men han er jo min nr 2 så ved godt en smule om det :0)



  • #3   1. jun 2012 hov mikkel får mad 1 gang om natten :0)

  • #4   1. jun 2012 Halløj piger. Her går det også godt. Mercedez bruger str. 62 langt om længe smiley
    Hun sover hele natten igennem, og må vægge hende om morgen i hverdagen, da den store skal i bh. Så omkring de 12 timer snupper hun. Vi er ikke. Begyndt på grød endnu og venter min. til hun er fire mdr. Men glæder mig til at hun skal.
    Synes tiden går alt for stærkt


  • #5   2. jun 2012 Hej allesammen;)

    Her går det også rigtig godt, Oskar er 66 lang og vejer knap 7 kg nu, så han bruger også str. 68;) Bo begyndte på grød for en uge siden, fordi han spiser MEGET ved mig og er super interesseret i vores mad, og kan kun sige det er et hit, for han elsker det!! Vi starter snart med at give kartofler om aftenen, og så grød til middag, hvor han får MME af en kop at drikke;)

    Så ja, tiden går MEGET hurtigt;)


Kommentér på:
opdate

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce