{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.664 visninger | Oprettet:

Gravid ved "one night stand"! {{forumTopicSubject}}

Jeg tænker bare ÅÅÅHH NEJ ALTSÅ.... Det er faktisk min bedste veninde der står i denne situation - det er ikke helt et "one nightstand" for det er med hendes eks, som hun i forvejen har en datter på 2 år med..

Men så vidt jeg har forstået er ingen af dem klar på et forhold sammen på nuværende tidspunkt ;( Og han mener så heller ikke at han overhovedt skal have et barn mere når han ikke kan være der ordentlig for barnet, mens hun jo synes det er dejligt at være gravid da det er perfekt med deres datters alder og min graviditet osv. Men hun har jo heller ikke lyst til at få et barn som faren ikke ønsker pga. parforholdet og hans økonomiske forhold!

De ser normalt KUN som venner og spiser aftensmad sammen et par gange om ugen osv, udentagen lige de 2 dage hvor de altså var lidt mere end kun venner!

Synes godt nok det er spændende hvad de finder ud om det måske kan give dem lyst til at prøve at blive en familie igen eller om de fuldstændig flår hovederne af hinanden pga de ikke kan blive enig om hvad der skal gøres med den grsviditet..

Deres begges ønsker er at de engang i fremtiden vil forsøge at blive en familie igen, men som sagt skulle det overhovedt ikke være i nærmeste fremtid - men kommer de til at fortryde at de valgt dette barn fra hvis de engang om 1 år ligevel vil være en familie og have en lille mere?

For mig synes jeg jo det kunne være fantastisk da vi igen skal følges ad - vi fulgtes ad med vores to børn der er kun 14 dags forskel så vi var gravide sammen og på barsel sammen og det var virkelig fantastisk og det drømmer jeg jo om igen nu.. Men jeg har bestemt at jeg ikke vil presse hende til at vælge til "vores" fordel, men istedet skal hende og eks'en selv vælge.. Men det kunne være sååå skønt, man har vel lov at drømme - selvom jeg ikke tror det bliver til noget med dette barn, hvis faren er så meget imod skal han nok får hende med på at det ikke er det rette tidspunkt at sætte et nyt barn til verden..

Lige lidt tanker fra mig! Puha...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gravid ved "one night stand"!
Kommentér på:
Gravid ved "one night stand"!

Annonce