{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.760 visninger | Oprettet:

Åååhh nej! - Måske gravid :( {{forumTopicSubject}}


Hej BG smiley

Ja overskriften siger jo nok det hele, og vil måske støde nogle herinde, men det tager jeg altså lige med - Og har man sagt a kan man vel også sige b smiley

Sagen er den at jeg er kronisk syg, og efter jeg fik min lille dreng for 2 måneder siden, startede jeg på nyt medicin, og fik at vide at jeg ikke må blive gravid de næste 5 år hvor jeg skal have medicinen, og når jeg er færdig med medicinen ville de stadig sige at jeg ikke skulle få flere børn, af hensyn til mit helbred..

Jeg er helt enig med lægerne, selvom det gør ondt. Men jeg skal ikke have flere børn, for jeg vil have energi og overskud til de to jeg allerede har, og jeg har ikke lyst til at få det så dårligt igen som jeg havde under sidste graviditet,... Jeg vil være en god mor for de børn jeg har, og det kan jeg simpelthen ikke være under en graviditet og måske heller ikke bagefter hvis sygdommen ville blive værre smiley

Jeg skal derfor have sat en spiral op, og har tid til det om en uge. Manden og jeg beskytter os så normalt selvfølgelig, men her forleden var vi i bad sammen, og ville så hygge lidt, (dog uden at aflslutte det) for lægen har sagt at så er chancen, næsten ikke til stede for en graviditet, da jeg også ammer smiley Men men men, manden kunne så åbenbart ikke helt kontrollere det den dag, så han kom oppe i mig smiley !

Og nu, er jeg bare sikker på at jeg er blevet gravid !! og her er hvorfor:

- Da jeg blev gravid de andre gange, fik jeg diarre dagen efter, hvilket jeg også gjorde denne gang.

- Jeg har blødt de sidste 9 uger, efter fødslen, men det er fuldstændig stoppet.

- Jeg har fået ekstremt meget udflåd, hvilket jeg også har haft under de andre graviditeter..