{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.227 visninger | Oprettet:

1 jordemoder besøg {{forumTopicSubject}}

Hej
Har et par spørgsmål som jeg håber i kan hjælpe mig med:-)
j
Jeg er 18 uger henne i morgen og skal i morgen til første jordemoder besøg. Havde i jeres kæreste med? og ville i anbefale at min kæreste holder fri for det?

hvad skal der ske til 1 undersøgelse?

Håber nogle gider hjælpe mig med dette:-)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  1 jordemoder besøg
  • #1   11. apr 2012 Jeg havde min kæreste med...

    Han var med til alle besøg, og alle scanninger (blev scannet mange gange..) fordi han havde lyst, ikke fordi jeg tvang ham, eller bad ham om det som sådan..

    Imorgen er det bare en samtale med jordmoderen, hun gør ikke rigtig nopget som helst. men det er ligesom for at få startet op, og lige så hun kan høre hvad du/i har af forventninger hvad i er nervøse omkring og sådan..

    I får en masse brochurer og tilbud om fødselsforberedelse..

    Jeg synes personligt at din kæreste skulle tage med, men i bund og grund er det helt op til ham selv, hvis han gerne vil med, så tager han fri til det, og hvis ikke han gider med, vil du så ikke hellere være fri for at han sidder der? smiley


  • #2   11. apr 2012 Han vil rigtig gerne, problemet er bare de har stjerne tralvt på den fabrik hvor han er værkførre, så hvis ikke rigtigt der er noget for ham vil jeg ikke stresse ham med at han skal holde fri:-)


  • #3   11. apr 2012 min kæreste havde også travlt på arbejdet, men hans holdning var at vi var sammen om det, og derfor holdt han fri til det hele.

    nu ved jeg ikke hvor langt i har og sådan, men min kæreste tog på arbejde, holdt fri og tog med, og arbejdede igen efter.. smiley

    Jeg synes at det var rart at han var der, også selvom der ikke skete så meget..
    Også fordi han selv har muligheden for at spørge jordmodered hvis han har nogle spørgsmål omkring graviditeten og fødslen smiley


  • #4   11. apr 2012 okay. hvor længe tager undersøgelsen???


  • #6   11. apr 2012 jeg gætter på at vi var derinde i ca et kvarter.. tror det kommer lidt an på hvor meget man lige har at tale om.. smiley

  • #7   11. apr 2012 okay, så kan det næsten ikke batale sig at han skal holde fri 3 timer..
    for mig er det vigtigt han er der til skanninger og så støtter mig herhjemme, går desværre sygemeldt:-(


  • #10   11. apr 2012 Tak for hjælpen:-)


  • #12   11. apr 2012 Jeg havde min kæreste med, men menner også vi er sammen om det her, også har jeg angst, så det der med at møde nye mennesker har jeg det rigtig svært med. men vores besøg tog ikke kun et kvarter, tror det var en halv time til en time, smiley

  • #13   11. apr 2012 Jeg har ikke min kæreste med. Jeg syntes det er spild af hans tid, da det stort set kun drejer sig om dig. Måske han tager med her til nogle af vores sidste besøg.

  • #14   11. apr 2012 Hvis din kæreste har travlt på jobbet så syntes jeg ikke han skal tage med. Det tager ca 15 min og i snakker bare og får udleveret en masse pjecer. Faktisk syntes jeg at første besøg er ret så kedeligt smiley

Kommentér på:
1 jordemoder besøg

Annonce