1.212 visninger
|
Oprettet:
Hvordan føles bækkenløsning? {{forumTopicSubject}}
... Ja overskriften siger sig selv
Det er fordi at i mandags da jeg støvsugede begyndte det at gøre mega ondt i min højre side af lænden og stråler lidt op af ryggen og ned i balden Jeg kan kun have rykken ret. Kan ikke bukke mig forover og det gør stadig ondt selvom det to dage siden Dog ikke i samme grad men det kan mærkes.
Jeg har prøvet at strække ud og have varmepude på men synes ikke det hjælper
Jeg er kun 14+4 i dag og har kun taget 0,5 kg på så har ikke en mave at bære på.
Kan det være begyndende BL? Håber jeg skisme ikke.. Nu er kvalmehelvede lige overstået
feb 2012
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 3 Svar: 96
jeg tror man som gravid må påregne nogle underlige sager undervejs, vi laver jo en baby og kroppen bliver belastet så pas godt på os selv og træne evt svømme så kommer vi nok igennem det uden for mange problemer....
der er så mange som har BL jeg kan ikke tale med for det regner jeg ikke med jeg har eller får... men vi skal jo heller ikke tro det væreste med det samme, der kan være alt muligt andet så pas godt på dig selv om evt ta til en massør, hvis lægen mener du godt må det :o)
MM
feb 2012
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 3 Svar: 96
MM
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 168 Svar: 2.135
sep 2011
Følger: 1 Emner: 161 Svar: 367
jeg har en dårlig arm så kan desværre ikke svømmetræne ville jeg ellers rigtig gerne da min ryg ikke er så stærk.
Jeg går til yoga istedet men synes ikke min ryg bliver styrket som jeg gerne ville.
Hvordan føles bækkenløsning?