{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.212 visninger | Oprettet:

Frk L
Frk L
Følger: 1 Emner: 161 Svar: 367

Hvordan føles bækkenløsning? {{forumTopicSubject}}

... Ja overskriften siger sig selv smiley

Det er fordi at i mandags da jeg støvsugede begyndte det at gøre mega ondt i min højre side af lænden og stråler lidt op af ryggen og ned i balden smiley Jeg kan kun have rykken ret. Kan ikke bukke mig forover og det gør stadig ondt selvom det to dage siden smiley Dog ikke i samme grad men det kan mærkes.

Jeg har prøvet at strække ud og have varmepude på men synes ikke det hjælper smiley

Jeg er kun 14+4 i dag og har kun taget 0,5 kg på så har ikke en mave at bære på.

Kan det være begyndende BL? Håber jeg skisme ikke.. Nu er kvalmehelvede lige overstået smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan føles bækkenløsning?
  • #1   11. apr 2012 jeg havde en nerve i ballen som drillet mig meget i starten men jeg gik til zone teapi, fys og kiropraktor og jah lidt hjælp det men det gik så i sig selv her i uge 24 og jeg er nu i ude 28 så jeg er bare lykkelig over der ikk er noget lige pt...

jeg tror man som gravid må påregne nogle underlige sager undervejs, vi laver jo en baby og kroppen bliver belastet så pas godt på os selv og træne evt svømme så kommer vi nok igennem det uden for mange problemer....

der er så mange som har BL jeg kan ikke tale med for det regner jeg ikke med jeg har eller får... men vi skal jo heller ikke tro det væreste med det samme, der kan være alt muligt andet så pas godt på dig selv om evt ta til en massør, hvis lægen mener du godt må det :o)

MM

• #3   11. apr 2012 jah det sagde min også, hellere frossen ærter.... sådan en pose gik jeg med i bukseren, det så lidt sjovt ud :o))))

MM

• #5   11. apr 2012 Altså hvis jeg løfter noget lidt for tungt eller gøre noget som jeg ikke lige plejer, kan jeg godt få ondt i lænden og lidt ned i knoglerne i hofterne.. Også nogle dage efter..

• Frk L
    Frk L Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 1 Emner: 161 Svar: 367
    #7   11. apr 2012 Har talt med min massør i dag og han sagde også at det var iskiasnerven der sad i klemme. Synes også det ville være lidt vildt med bl så tidligt. Og vil for alt i verden ikke have bl smiley
    jeg har en dårlig arm så kan desværre ikke svømmetræne smiley ville jeg ellers rigtig gerne da min ryg ikke er så stærk.
    Jeg går til yoga istedet men synes ikke min ryg bliver styrket som jeg gerne ville.

Kommentér på:
Hvordan føles bækkenløsning?

Annonce