Brug for råd. {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg blir simpel hen nød til at høre her inde.
Jeg har de sidste 3 dage bare ligget på sofaen med dynen. Jeg har store mave smerter som går over i nærmest kramper og tilbage til mave smerter og i kramper igen. Det gør sindssygt ondt. I dag er det meget slemt, kan slet ikk rejse mig fra sofaen, får kramper i maven og får det rigtig dårligt og er i tvivl om jeg skal besvime. Jeg kan ikk sove ordentligt om natten pga smerter i maven. Når krampere er der presser det helt vildt i mit bækken og føles nærmest som om noget vil ud.. Jeg er i uge 34, lillemanden var ved sidste jordemoder besøg lidt mindre end normalt og han stod helt fast i bæknet..
Jeg læste om svangersskabsforgiftning og har alle de alm symptomer på det, dog siger lægen at min urin er ganske fin. Jeg har i mange år haft meget lavt blodtryk, det er så steget til det man vil kalde "normalt".
Nogen der kender til svangersskabsforgiftning som kender til det ??
Ved ikke hvor jeg skal gøre af mig selv i smerte..
jul 2010
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 144 Svar: 1.749
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 24 Emner: 237 Svar: 2.970
Jeg vil ringe til FG og bede dem lave en kontrol
Rigtig god bedring..
jan 2010
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 214 Svar: 2.187
nov 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 37 Svar: 253
sep 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 98 Svar: 477
jul 2008
Følger: 20 Følgere: 22 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.881
Ved ssf sidder smerterne øverst i maven fik jeg afvide af min Jordemoder. Jeg havde det selv da jeg ventede min søn, dog uden smerter. Har du vand i kroppen, hovedpine, synsforstyrrelser? Mit blodtryk var tårnhøjt dengang jeg havde det så medmindre dit er steget rigtig meget så tror jeg ikke det er det, men bedst lige at blive tjekket. Det kunne jo være andre ting.
jan 2010
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 214 Svar: 2.187
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 49 Svar: 59
Jeg fik avide igår at jeg skulle ligge mig og slappe af og se tiden an til i dag.. Jeg havde slemme plukveer og trykken ned i bæknet så aften og natten har været noget lang.. Ved ikke om jeg bør ringe til dem igen i dag, da det bliver ved at trykke helt vildt ned af i bæknet, som om noget gerne vil presse sig ud..
Lidt skuffet over de ikke ville se mig igår.
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 24 Emner: 237 Svar: 2.970
Brug for råd.