brug for råd :( {{forumTopicSubject}}
Det har ikke noget med baby at gøre.!
Hej
Ja, jeg går nok i små sko men trænger sådan tila t komme ud med det til nogen jeg slet ikke har et personligt forhold til.
Sagen er den, at jeg tilbage i oktober 2012 købte et weekendophold til over i københavn da han har en del venner derover og kan mærke han savner "de gamle tider". Men så i november siger han til mig "Hej skat, jeg synes vi skal til at købe hus, så alle mine penge jeg har over efter regninger ryger ind på en lukket konto så vi kan bruge dem til udbetaling af hus". Jeg tænker fedt nok, hvorfor ikke vi har jo alderen til det. Så i slutning devember/starten af januar spørger jeg ham af, om vi ikke snart skal indløse det gavekort (udløbsdate var marts 2013) og komme over til vennerne. Men der siger han "Nej det har jeg ikke råd til da alle vores overskydende penge går ind på en konto til udbetaling af huset og jeg tænker OKAY fair nok, det er og så lidt vigtigere end et weelendophold. Så spørger jeg ham en søndag (mens vi kigger på rejser sydpå) om vi ikke kan droppe vores ferie uge 31 og så tage afsted uge 42-43 fordi der er vores baby kommet til verden og ville ikke sydpå med tyk mave. Og der siger han nej og der var ikke det, der ikke var galt. Fint tænker jeg det kun et spørgsmå.
Så ringer han en dg jeg er i skole (han er lastbil chauffør) og siger "jeg skal med gutterne på herretur til spanien en uge og se motorløb" Øh nej det skal du ikke sagde jeg. "Jo biletterne og alt er bestillt og der er ingen vej tilbage mere".
Jeg tænker bare, du har ikke råd til en sølle weekendophold eller til at flytte din ferie, men pisser bare sådan afsted til spanien.
Blev virkelig ked af det og det er jeg stadig. De rejser om mindre end 3 uger.
Hvad havde I gjort i det tilfælde?
Hilsen Marianne
jun 2011
Følger: 11 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 72 Svar: 1.892
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
apr 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Babyer: 1 Emner: 104 Svar: 550
Alt om hus kontoen hvis han tog afsted!! Ventede i ikke barn, så ville jeg have smidt ham for porten i en tid, til han kunne få styr på sine prioteringer, og ikke agere så egocentrisk!
apr 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Babyer: 1 Emner: 104 Svar: 550
aug 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 166
Helt ærligt - det slet ikke OK. Fint, hvis han havde sagt at han havde brug for en sidste herretur inden baby, og vendt den med dig.
Men det med at han ikke har råd kommer pludselig til at lyde som en latterlig undskyldning! Jeg ville virkelig føle mig svigtet, at min mand ikke gad bruge tid og penge på ferie med mig, men gerne med drengene.
Har du fortalt ham, hvordan du har det med det?
aug 2011
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 35 Svar: 498
apr 2013
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 16
Vi bor i mine forældres lejlighed gratis så vi hurtig fik sparet alle penge sammen til et pænt og lækkert hus.
Har godt overvejet at pakke hans ting og sige han kan komme igen når han har fattet budskabet.
Hans venner kan intet se galt i det så derfor jeg skriver herinde for ku jo bare være mig der er hysterisk.
jun 2011
apr 2013
Puha det er en stor og svær beslutning at tage.
Havde jo håbet på vi blev en rigtig lille familie ned hund, datter og os to.
jan 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 129 Svar: 1.442
aug 2011
apr 2013
aug 2011
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 35 Svar: 498
aug 2011
apr 2013
jun 2011
aug 2011
apr 2013
Har aldrig det han græde eller noget i den stil. Han siger det gør ham ondt, men viser det ikke. Og det kan godt være svært for mig. For føler han Er ligeglad.
apr 2013
Han har sået mig rigtig mange gange i de 3,5 år vi har været sammen. Og nu er det jeg ikk vil det mere og den rejse til Spanien var prikken over I'et.
apr 2013
Øh nej, det er jeg ikke.
Og så er det oven i købet fra fredag - fredag de skal afsted, det er MIN høj hellige weekend, den eneste tid vi kan være sammen.
Han kan ikk få ferie på efteråret med inden for to dage har han da fået det ordnet.
Det gør squ ondt, og er så træt af det efterhånden så må han finde ud af hvad han vil.
apr 2013
Tak for svarene, ville bare vide om det bare var mig der er hysterisk.
apr 2013
apr 2013
apr 2013
apr 2013
Hej Heidi N
Ja det har jeg.
Han har droppet sin herretur. Men for ikke at stå som en "taber" har han sagt at der er noget galt i min graviditet som gør at han ikke vil afsted.
Bedre end ingenting.
apr 2013
Det er jeg også, virkelig.
Havde jeg slet slet ikke regnet med og der trillede en tåre.
Har sagt til ham, at det betyder meget, rigtig meget for mig det han har gjort og at jeg aldrig vil glemme ham for det.
Ja, han er lidt bange for at blive upopulær og "nå der er vist en under tøflen".
brug for råd :(