2. nov 2009 Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 89 Svar: 1.240
Blir lidt nervøs... {{forumTopicSubject}}
plejer at være oppe og tisse 1 gang i løbet af natten, men i nat har jeg været oppe 5 gange og tisset en normal mængde tår hver gang. Har ikke drukket mere end jeg plejer i går, så det er ikke derfor.
Så her til morgen får jeg kigget ned i toilettet, og syntes det ser sådan hvid/grumset ud.... det bryder jeg mig da bestemt ikke om at se, da man jo plejer at sige det har noget med protein i urinen at gøre - og jeg fik svangerskabsforgiftning i slutningen af min graviditet med Mikkel. men er kun i uge 25 nu.
Tænker dog om jeg ka have tisset SÅ meget i nat, så det er det der gør den hvidlig, da jeg ikke har drukket noget i løbet af natten - men så bliver urinen vel bare stærk eller???
Skal til lægen til 25 ugers undersøgelse i morgen heldigvis, for kan da ikke undgås at man går og bliver lidt nervøs om der er noget på vej
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 284 Svar: 1.306
sep 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 7 Svar: 53
nov 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 89 Svar: 1.240
Men håber da bare det er sådan noget, og ikke det andet skidt der så småt begynder at vise sne små tegn.
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 89 Svar: 1.312
nov 2009
Kan bare huske som barn at man sagde et sve når man tissede. Men er over 15 år siden jeg har haft blærebetændelse...
2 prinser+prinsesse på vej 17+ .:
Skal til 25 ugers undersøgelse i morgen jo, så ser ingen grund til at ringe i dag, det ikke sådan at jeg er nervøs for at jeg har fået svangerskabsforgiftning. Men mere nervøs for om der allerede begyndt at komme nogen optræk til det nu.
Sidst begyndte jeg nemlig også at tisse rigtig mange gange om natten da jeg begyndte at få vand i kroppen. Så tænkte slet ikke på blærebetændelse overhoved, andet end det var lidt et "de-ja-vu" fra sidste graviditet.
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Normalt når jeg har BBL, hvilket jeg har haft en million gange har jeg rigtig ondt. Denne gang, som er første gang efter min fødsel, har jeg slet ikke haft ondt. Jeg har bare haft lidt øget tissetrang, og været ret så uheldig at tisse i bukserne flere gang! (hvilket jeg bestemt ikke plejer). Det var helt normalt for bbl og jeg er lige startet i behandling i dag.
Så det er sikkert det du har fået, nævn det for lægen, og husk at være tissetrængende så du kan give en prøve de kan dyrke
okt 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 8 Svar: 35
Jeg har haft tisse problemer igennem hele graviditeten, dog ikke om natten før nu. For jeg render også oppe minimum 3 gange om natten. Mit tis er også meget lys i det, og lægen siger det er meget normalt når man gør det så meget.
nov 2009
Men ellers så alt godt ud, der var intet at komme efter til 25 ugers undersøgelsen, så det jo bare skønt
Blir lidt nervøs...