ENDELIG.. {{forumTopicSubject}}
Hej de Damer
Jeg melder mig på banen igen efter nogle år fra bg og denne gang er det med armene over hovedet.. Efter nogle år som barnløs, ser det ud til at jeg er gravid.
Det har været en lidt træls start. Jeg har testet svagt positiv siden torsdag og lørdag morgen var vi ikke i tvivl længere. Lige som det var ved at gå op for os, fik jeg helt afsindigt ondt i mit underliv og havde en micro lille pletblødning. Så mig afsted til vagtlægen, som sendte mig videre til Esbjerg sygehus til en akut scanning. Jeg fik taget endnu en test (som viste meget meget tidlig graviditet) blodprøver og blev scannet indefra. De kunne ikke se noget unormalt på scanningen og kunne heller ikke se en fostersæk. Inden vi tog hjem fik vi svar på blodprøverne som sagde at mit hcg tal ligger på 72, så der er en graviditet (den er nærmest lige puttet der ind) i morgen mandag skal jeg ha taget blodprøver igen for at se om tallet er fordoblet.. Hvilket vi krydser alt hvad krydses kan for :0)
ER der nogen her inde som har prøvet noget lignende? Altså opdage at man er så tidligt henne? Og skulle igennem blodprøver for at se om graviditeten udviklede sig som den skulle.
Mine smerter har fortaget sig og de kunne ikke sige hvad der gjorde det. Lige nu føler jeg mig ekstremt forstoppet og korser mig over hvis det "bare" var derfor ;0)
P.s: lægger lige et billede ind af min test :0)
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 24 Emner: 237 Svar: 2.970
Man kan nemt have smerter når ægget sætter sig fast, samt pletblødninger.....
Så håber bare det er derfor...og ønsker dig en dejlig graviditet
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 89 Svar: 1.312
Mandag fik jeg svar på prøverne. Hcg var stigende, så de ville gerne se mig til endnu en scanning, for at afkræfte graviditet uden for livmoderen. Her ku de stadig ingenting se - kun en meget, meget svag opklaring. De var endnu ik overbeviste, så jeg blev sendt hjem med besked om at komme igen tirsdag i ugen efter. Her ku de se en lille bitte spunk med hjerteblink fik at vide jeg sku regne med at være 6+0 fra den dag - til nf senere fik jeg dog at vide, at jeg var 6 dage længere fremme. Så han har åbenbart været lidt langsom til at komme igang derinde
Ja, så fat mod! Selvom det hele er træls, og det er pisse frustrerende ik at kunne få svar.
Undskyld opsætningen - min mobil er ik altid lige glad for at skulle skrive herinde. Det efterfølgende skal du bare se bort fra. Der gik lige ged i det
r at afkræfte en graviditet uden for livmoderen helt. Her ku de stadig ingenting se (kun en meget, meget svag opklaring som stadig ik overbeviste dem
sep 2009
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 57
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 33 Svar: 892
ENDELIG..