{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.848 visninger | Oprettet:

Lærke L
Lærke L
Tilmeldt:
8. dec 2011
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 55

Endelig!!!! {{forumTopicSubject}}

Så blev det endelig vores tur til at se to streger på testen... etfer lidt over 1,5 års forsøg et vægt tab på 24 kg..... det FANTASTISK. havde taget metformin siden maj for at stimulere min cyklus da jeg har pco ... da det ikke ville give pote ventede jeg på min mens så jeg kunne starte på homon kur men der kom inden mens.. jeg kunne ikk helt forstå det da min cyklus stille var blevet kortere og kortere pga metforminen men nu gik den pludselig dage over ... jeg havde den store oplevelse at komme med til min venindes fødsel af hendes 2 søn og jeg husker jeg faldt en lillle tåre og ønskede sådan det var mig ... men self glad på venidnes vejne... og jeg testede og testede men negativ smiley så fik jeg en pludselig følse af at jeg 6 dage efter skulle teste og en lille svag streg kom til syne ... fået taget blodprøver og jeps den er god nok er gravid og ca 7+3 idag smiley håber alt går vel .. og vil takke alle for besvarelse af mine spørgsmål og håber vi ses i det andet forum Gravid ´meget snart,... <3<3


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endelig!!!!
Kommentér på:
Endelig!!!!

Annonce