{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.514 visninger | Oprettet:

' LB '
' LB '
Følger: 1 Emner: 35 Svar: 71

smerter efter abort ? {{forumTopicSubject}}

Det er imorgen uge siden jeg fik foretaget min abort da der ikke længere var liv .

Men jeg har disse dage haft nogen rimelig hårde stød i underlivet og her til aften er det især slemt, var lige ude og gå med vores hund og måtte bukke mig sammen flere gange fordi de kom og de gør rimelig ondt, er det normalt eller burde jeg kontakte lægen imorgen tidlig ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  smerter efter abort ?
  • ' LB '
    ' LB ' Tilmeldt:
    dec 2011

#1   12. jun 2012 Det er imorgen en uge*

• #2   12. jun 2012

det er et meget alm sympt. efter abort man kan godt have lidt hårde mens smerter, det kan godt vare ved i 2 til 3 dage.

• ' LB '
    ' LB ' Tilmeldt:
    dec 2011

#3   12. jun 2012 Det er slet ikke som at have mens smerter (jeg har rimelig kraftige smerter når jeg får min mens) . Det er på en helt anden måde, stødede kommer meget længere nede i forhold til hvor mine mens smerter plejer. også er det nogen disideret stød som kommer og går, de varer ganske kort men de er kraftige.
    Er det ikke lidt sent jeg får dem hvis det er normalt ? Når det er en uge siden imorgen ?
    Der har været lidt de andre dage men her til aften synes jeg det er rimelig slemt .

Ellers må jeg se tiden an til imorgen tidlig og hvis det varer ved må jeg prøve at kontakte lægen

• #5   13. jun 2012 Det kan være efter veer, og livmor der trækker Som trækker sig sammen igen.

Da jeg fik abort pga det var tabt, tror der var gået 14 og lige pludselig fik sidensyg ondt, faktiske følsen af jeg have født.

Har datter.

Ringe til Lægevagt og forklare mine smerter, som sagde det er veer. Og jeg skulle ligge mig ned og slappe af....

• * Mamma *
    * Mamma * Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Svar: 58
    #6   13. jun 2012 TS skriver i sin tekst på profilen

"d. 4/6 fandt de ud af ved en scanning at mit foster ikke længere havde hjerteblink .
    d. 6/6 blev jeg sat igang og fik det fjernet smiley
    Nåede de 18 uger ."

Så det er nok efterveer.

• * Mamma *
    * Mamma * Tilmeldt:
    mar 2008

#7   13. jun 2012 Hej CH

Det gør mig ondt at du mistede så sent. :´(
    Har selv mistet en lille pige i 27. uge, tilbage i år 2003
    Jeg har oprettet et forum for forældre der har mistet.

http://smaa-engle.dk

Hvis du har behov for at snakke med andre, der ved præcis hvordan det er at miste sit barn.

• * Mamma *
    * Mamma * Tilmeldt:
    mar 2008

#8   13. jun 2012 Det er et lukket forum, hvor man skal ansøge om medlemskab, så man kan frit skrive om veninder/familie medlemmer osv. der ikke forstår ens følelser, uden at "skal stå til regnskab" overfor dem.

Kommentér på:
smerter efter abort ?

Annonce