{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.162 visninger | Oprettet:

allerede symptomer?? {{forumTopicSubject}}

Jeg er kun 4 uger henne..

Men jeg har de sidste dage været så MEGA træt..

Idag skulle vi ha været til noget tam tam.. Men da jeg kom hjem kl 13 fra job, måtte jeg bar ligge mig..
Har i etaper gjort mig klar tila t tage afsted..
Men har måttet blive hjemme uden min kæreste smiley For jeg er såååå træt, er så oppustet, at jeg knao nok kunne komme i mine stramme bukser smiley Er halvvejs ked af det. en smule kvalme..

Kan det virklig passe de ting opstår allerede??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  allerede symptomer??
  • #2   14. jul 2012 Åh gud..
    Dvs det er heller ikke unormalt at blive ked af det næsten uden grund og begynde at tænke hva hvis der er noget galt. Måske er det derfor min mave gør ondt smiley
    Er helt frustreret lige nu smiley


  • #3   14. jul 2012 Jeg opdagede min graviditet da jeg var 6 uger henne. Inden da havde jeg i flere uger tisset konstant og var begyndt spontant at falde i søvn, når jeg var hjemme hos folk om eftermiddagen og aftenen - fordi jeg simpelthen var SÅ træt!

    Jeg tror ikke jeg var en uge henne, da jeg først gang faldt i søvn hos min veninde.. Så de kan komme rigtig tidligt - også hvis man ikke forventer dem smiley


  • #4   14. jul 2012 Så det vist bedre jeg er blevet hjemme.. Bar lidt små pinligt. Eftersom ingen jo ved det.

    Hvornår fortalte i jeres forældre det??


  • #5   14. jul 2012 Jeg har nemlig en fornemmelse af at min mor allerede ved det smiley For jeg snakkede li med hende og så spurgte hun sjoffelt.. NÅEH hva fejler du smiley

  • #6   14. jul 2012 Min fætter opsnappede det herinde, og sladrede videre, så jeg fortalte det til min mor da jeg var i 7. uge - IKKE med min gode vilje!
    Fortalte det til min søster da jeg var i 8 uge. Mest fordi hun selv var gravid, og min mor havde holdt på hendes hemmelighed i to måneder, og var ved at dø ved tanken om at skulle holde på min - og jeg ville gerne dele det med hende.
    Halvdelen af familien vidste det faktisk i uge 8, men officielt sagde jeg det først i uge 12 da jeg havde været til nf.

    Måske din mor bare håber på det er børnebørn? smiley


  • #7   14. jul 2012 Ja jeg er den sidste ud af en søskende flok på 7, som mangler at få børn smiley Så hun kan opsnapppe alle tegn. smiley

    Vi må gå med det noget endnu..

    Men sådan helt seriøst.
    Kan det være rigtigt jeg er nød til at blive hjemem fra en fest. fordi jeg simpelthen er såååå træt og udkørt og har oppustet mave allerede???


  • #9   14. jul 2012 Det er godt jeg har alle jer til at dele mine frustrationer med smiley

  • #10   14. jul 2012 Fryser i også jeres fødder mere end gennemsnittet??

  • #11   14. jul 2012 Jeg kunne også sove konstant! Jeg skulle ikk hvile mig to sek, så sov jeg.
    Vi fortalte det til to vennepar da jeg testede positivt. Var nød til at have i vendinger at dele det med som selv er mødre. For jeg havde slet ikk nogen symptomer inden overhovedet udover at min mens udeblev. Så rådførte mig ved dem og de sagde jeg sku teste. Resten af familien fik et scanningsbilled hvor der bagpå stod "kære mormor og morfar , jeg er lige nu 12 uger gammel i mors mave, i vejer xxx og måler xxx, pt siger de kloge læger min fødselsdag bliver d 5/9-12. Hilsen spir" og så var vi rundt og dele dem ud til alle bære familie og venner dagen efter NFscanningen. Storesøster fik en trøje hvorpå der står "jeg skla være storesøster". Det bragte glæde og glædeståre ved alle smiley vi ventede fordi jeg ikke helt kunne fatte den var god nok, så ville over de tolv uger. Plus min kæreste har sclerose så han var bange for den var viderebringe på en måde og ville så ikke have vi fortalte det før end vi var sikker på der hele var ok smiley


  • #12   14. jul 2012 De første 2 mdr frøs jeg helt vild og specielt mine fødder. Var også enorm træt og kunne sove hvor som helst.

  • #13   14. jul 2012 Begyndte i med jern tbl med det samme så?? smiley



  • #16   15. jul 2012 Nej jern skal tages fra uge 10. Det har ikke noget med trætheden at gøre. Ikke hvad de oplyser her og der osv. Det er for at øge din blodkapacitet fordi fosteret tager hvad den skal bruge, så du ikke ender med at mangle. Mangel kan fx ses ved svimmelhed og utilpashed. Og så er der for at øge så du har nok til under fødselen hvor du -generelt set- taber en "del" så du undgår at skal have blod ummidelbart efter fødslen. Har jeg lært og fået at vide af JM både til alm konsultation og fødselsforberedelse.

  • #17   15. jul 2012 Jeg er 6+5 nu og har siden 4+3 haft kvalme, sure opstød og halsbrænd. Jeg har den sidste uges tid (og føler kun det blir værre) haft virkelig oppustet mave, så den er faktisk rund:-/ så prøver at gå rundt i telttøj for at gemme det, og jakken kan pludselig ikke lukke. Vi var til familie fest igår hvor jeg igen blev dårlig. Så vi fortæller det i uge 8, efter vi har været til en scanning i lille kbh'er og har set hjertelyd og fået billeder smiley


  • #18   15. jul 2012 Jeg brækkede mig morgen, middag og aften og alt der i mellem fra uge 5-6... Og jeg var også så træt. Men det er ret normalt at være træt. Der sker jo en hel masse i kroppen.

  • Banana
    Banana Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 24 Svar: 167
    #19   15. jul 2012 Jeg blev træt, fik sygeligt ømme brystvorter (føltes som om huden var flået af dem - frottelagner var ren tortur.)
    Så havde jeg ikke lyst til flere madvarer jeg normalt meget godt kan lide - og duftede underlige dufte steder hvor de ikke kunne findes smiley
    Som bacon i tøjbutikker.

    Alt dette skete INDEN jeg testede positiv 4+0 - testede pga. jeg synes der var for mange underlig tegn.

    Jeg fortalte mine forældre det sammen dag som jeg testede positiv fordi situationen med faren var lidt speciel. Så jeg havde brug for at vænne det med mit sikre bagland også. Faren er rigtig glad - men om vi med tiden "kun" vil være fælles om vores datter fremfor at dele livet vides ikke.


Kommentér på:
allerede symptomer??

Annonce