1.178 visninger
|
Oprettet:
allerede symptomer?? {{forumTopicSubject}}
Jeg er kun 4 uger henne..
Men jeg har de sidste dage været så MEGA træt..
Idag skulle vi ha været til noget tam tam.. Men da jeg kom hjem kl 13 fra job, måtte jeg bar ligge mig..
Har i etaper gjort mig klar tila t tage afsted..
Men har måttet blive hjemme uden min kæreste For jeg er såååå træt, er så oppustet, at jeg knao nok kunne komme i mine stramme bukser Er halvvejs ked af det. en smule kvalme..
Kan det virklig passe de ting opstår allerede??
jul 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 204 Svar: 726
Dvs det er heller ikke unormalt at blive ked af det næsten uden grund og begynde at tænke hva hvis der er noget galt. Måske er det derfor min mave gør ondt
Er helt frustreret lige nu
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Jeg tror ikke jeg var en uge henne, da jeg først gang faldt i søvn hos min veninde.. Så de kan komme rigtig tidligt - også hvis man ikke forventer dem
jul 2008
Hvornår fortalte i jeres forældre det??
jul 2008
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Fortalte det til min søster da jeg var i 8 uge. Mest fordi hun selv var gravid, og min mor havde holdt på hendes hemmelighed i to måneder, og var ved at dø ved tanken om at skulle holde på min - og jeg ville gerne dele det med hende.
Halvdelen af familien vidste det faktisk i uge 8, men officielt sagde jeg det først i uge 12 da jeg havde været til nf.
Måske din mor bare håber på det er børnebørn?
jul 2008
Vi må gå med det noget endnu..
Men sådan helt seriøst.
Kan det være rigtigt jeg er nød til at blive hjemem fra en fest. fordi jeg simpelthen er såååå træt og udkørt og har oppustet mave allerede???
jul 2008
jul 2008
dec 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 44 Svar: 831
Vi fortalte det til to vennepar da jeg testede positivt. Var nød til at have i vendinger at dele det med som selv er mødre. For jeg havde slet ikk nogen symptomer inden overhovedet udover at min mens udeblev. Så rådførte mig ved dem og de sagde jeg sku teste. Resten af familien fik et scanningsbilled hvor der bagpå stod "kære mormor og morfar , jeg er lige nu 12 uger gammel i mors mave, i vejer xxx og måler xxx, pt siger de kloge læger min fødselsdag bliver d 5/9-12. Hilsen spir" og så var vi rundt og dele dem ud til alle bære familie og venner dagen efter NFscanningen. Storesøster fik en trøje hvorpå der står "jeg skla være storesøster". Det bragte glæde og glædeståre ved alle vi ventede fordi jeg ikke helt kunne fatte den var god nok, så ville over de tolv uger. Plus min kæreste har sclerose så han var bange for den var viderebringe på en måde og ville så ikke have vi fortalte det før end vi var sikker på der hele var ok
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 147 Svar: 1.352
jul 2008
dec 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 44 Svar: 831
apr 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Babyer: 1 Emner: 104 Svar: 550
jan 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 7 Svar: 938
mar 2012
Følger: 1 Emner: 24 Svar: 167
Så havde jeg ikke lyst til flere madvarer jeg normalt meget godt kan lide - og duftede underlige dufte steder hvor de ikke kunne findes
Som bacon i tøjbutikker.
Alt dette skete INDEN jeg testede positiv 4+0 - testede pga. jeg synes der var for mange underlig tegn.
Jeg fortalte mine forældre det sammen dag som jeg testede positiv fordi situationen med faren var lidt speciel. Så jeg havde brug for at vænne det med mit sikre bagland også. Faren er rigtig glad - men om vi med tiden "kun" vil være fælles om vores datter fremfor at dele livet vides ikke.
allerede symptomer??