{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.469 visninger | Oprettet:

Ditte D
Ditte D
Tilmeldt:
6. jul 2012
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7

Allerede?? {{forumTopicSubject}}

Hej Alle

Jeg er helt ny herinde - men har lige et spørgsmål.
Efter at være stoppet med P-piller i staten af juni fik jeg ret hurtigt mens - efter den har vi hygget ca. hver anden dag, og jeg havde regnet med mens igen her d. 4/7, men intet er sket.
Kan det virkelig allerede være vi er gravide, eller er der store udsving i cycklus til at starte med?
Jeg synes ikke jeg som sådan har symptomer på at være gravid, er lidt træt i denne uge, men det skulle da også være det eneste...
Har bestilt 2 clearblue test idag, og så må det komme an på en prøve, men hvad tror i??

Det er vores første barn, og da jeg aldrig har ønsket mig børn (før nu) aner jeg zip om ægløsning, cyklus osv. det har slet ikke interesseret mig ;o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Allerede??
  • #1   6. jul 2012 Det kan sagtens være..

    men som en anden siger kan det også være at der er ændringer i din cyklus så det vist bare og vente og se =)


  • Ditte D
    Ditte D Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #2   6. jul 2012 Tja, hvad har fået mig til at ændre mening... det indre ur tror jeg.
    Min mand blev 30 i år og jeg gør til næste år, så hvis det skal være, skal det være nu :o) vi har været sammen i 12 år snart...

    Har bare aldrig været tiltrukket af babyer eller børn generelt, aldrig babysittet eller holdt veninders babyer - men det har også noget at gøre med vi ikke ville have børn, bare for at få dem, der skulle være plads, tid og ikke mindst råd i vores liv.
    Vi har begge gode job og god indtægt så derfor føler vi os nok mere klar til ansvaret nu.

    Jeg glæder mig da bevares - men det er da lidt en mærkelig fornemmelse pludselig gerne at ville :o) Så er lidt splittet på om jeg øsnker en positiv test allerede - på den ene side ville det være fantastisk, på den anden har jeg næsten ikke vænnet mig til tanken om mit eget barn endnu... men det er der jo så 9 mdr til, hvis det er.

    Tak for jeres svar, skal nok opdatere om udfaldet i weekenden, hvis jeg når at få testen.


  • #4   6. jul 2012 kan man sagtens

  • #6   6. jul 2012 Du kan sagtens allerede være gravid.
    Og det er ikek alle der har symptomer på graviditet som kvalme, ømme bryster og den slags ting.

    Men det kan også bare være din krop der ikke kan finde ud af tingene. Kender flere hvor de ikke har haft deres mens. i flere måneder efter p-pille stop, andet end den mens der kom ligesom de stoppede, svarende til en helt almindelig pille-mens.


  • #7   6. jul 2012 Jeg blev gravid i første hug, så det kan sagtens lade sig gøre. Jeg troede også der mindst ville gå et par måneder eller mere, så til at starte med var det lidt overvældende og mærkeligt. Men har vænnet mig til det og glæder mig rigtig meget til at blive mor.

    Det bliver spændende med de test:-)


  • Banana
    Banana Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 24 Svar: 167
    #8   6. jul 2012 Min lille baby-pige er lavet på 1 eneste gang sex endda hvor begge hendes kommende forældre var temmelig påvirkede af alkohol 18 dage efter jeg stoppede med p-piller (ville egentlig bare se om min krop stadig fungerede efter 7 år på p-piller - fordi min kæreste og jeg var gået fra hinanden - så der ikke var planer om sex forløbig - vi mødtes så på en bar hvor vi begge havde været til "forfest" og følelserne tog over for vi elsker stadig hinanden - og er den dag i dag enige om alt i forhold til vores kommende datter).
    Så hvis I har sexet ca. hver 2. dag er der da en pæn sandsynlighed for gevinst smiley




  • Ditte D
    Ditte D Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #9   7. jul 2012 Ja, så fik jeg taget en test... og der kom et fint plus frem i clearblue testen - se profilbillede.

    Fik næsten hjertestop, den er sgu god nok... har fortalt min mor og far det, de blev meget glade! Vi tager en test igen om et par dage bare lige for at se den viser det samme og så må jeg afsted til lægen og bliver undersøgt.

    Puha, det er virkelig lidt surrealistisk - det er kun 1 mdr. siden jeg smed p-pillerne og så er der gevinst allerede.

    Nå, men vi glæder os rigtig meget og jeg er begyndt at læse en masse om, hvad jeg nu skal gøre og forholde mig til :o)


  • #10   7. jul 2012 Tillykke smiley

  • Ditte D
    Ditte D Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #11   7. jul 2012 Takker :o)

  • #12   7. jul 2012 Kæmpe stort tillykke smiley

  • Ditte D
    Ditte D Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #14   8. jul 2012 tusind tak alle sammen - har ikke helt fattet det endnu og skal da nok teste et par gange i næste uge også :o)

    Krydser fingre for dig cookie!


  • Dorthe P
    Dorthe P Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 19
    #15   16. jul 2012 Altså jeg smed mine p-piller og fik min mens og så blev jeg gravid.
    Da jeg var gået to dage over tid, tog jeg en test og en test mere, for det ku jo ikke passe, jeg var gravid allerede.
    Man hører jo altid at der går 6-12 mdr.
    Jeg ku ikke lige forstå det. Børn har heller ik lige sagt mig det helt store.
    Men tro mig, det ændrer sig, når man selv bliver gravid.
    Jeg har altid sagt, at hvis jeg blev gravid, ville jeg gøre som jeg altid havde gjort.
    Øh det har så godt nok ændret sig.
    Jeg passer meget på ik at komme til skade (har heste) undgå passiv rygning, ikke farve hår osv.
    Havde aldrig troet, jeg sku blive sådan.
    Lige pludselig kommer det til dig, og du vil glæde dig


Kommentér på:
Allerede??

Annonce