{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  få afvide hva køn hjælp
  • Patrick F
    Patrick F Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Emner: 26 Svar: 71
    #2   21. jul 2012 dvs uge 14 kan man se det . også på normal scanning smiley

  • #3   21. jul 2012 Ja, de kan vidst endda allerede se det når man er til Nakkefold scanningen, men må ikke kigge efter det, elelr sige hvad det er hvis de får set det.
    Det er af hensyn til abortgrænsen.

    Men man kan på de fleste scanningsklinikker fra uge 14 bestille en kønsscanning. Enkelte har hævet grænsen til 15 / 16 uger.


  • #4   21. jul 2012 Det er svært at sige kønnet på en alm scanning så tidligt.. Vi kom pga en lægefejl først til NF scanning i uge 15 og da de så grundet størrelsen ikke kunne måle nakkefolden spurgte scannings damen om der var andet vi var interesseret i at se nærmere på og så spurgte min mand om hun kunne se kønnet og det kiggede hun så efter og sagde at vi skulle have en dreng.. Men senere viste det sig at være en pige.. Så det er altså ikke nemt at se det så tidligt..

  • #5   21. jul 2012 Når man selv betaler for det på de forskellige scanningsklinikker har de noget meget dyrere og mere profecionelt udstyr. Det skal de jo have, de lever jo af at folk vil se alt det man ikke ser til de to gratis scanninger man får på et sygehus.
    Så til privatscanningerne kan de sagtens se det fra uge 14.
    Man kan også selv tydeligt se forskel i kvaliteten af billederne, vi var i hvert fald ikke i tvivl om det var en pige vi skulle have da vi så det i uge 14.


  • #6   21. jul 2012 Camille : ja det har du ret i, jeg skrev også bare mit eksempel fordi trådstarter spørger om det kan ses på en almindelig scanning så tidligt..

  • #7   21. jul 2012 Ja ja på en normal scanning på sygehus ville jeg i hvert fald ikke satse på det var rigtig og så købe en masse tøj efter det. Og de kan jo altid tage fejl selvom man betaler for det også men de fleste steder giver de jo garanti eller hvad man skal kalde det, de påstår jo i hvert fald at hvis ikke de er 100 procent sikre den dag laver de en omscanning smiley

Kommentér på:
få afvide hva køn hjælp

Annonce