{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.841 visninger | Oprettet:

store børn 1 gang hva så med 2 gang:) {{forumTopicSubject}}

hej jeg fødte en dreng på 4330g og 56cm for snart 2år siden og nu skal han så have en lillesøster om 3mdr jeg frygter ikke rigtig fødslen glæder mig faktisk men tænker rigtig meget over om hun blir lige så stor for sys nu det var hårdt med veer i 29timer og efter alle de timer få afvide de var nød til at lave kejser snit HELDIGVIS undgik jeg det og de tog ham med sugekop:) men bare ordet kejsersnit ødelagde lige mit humør godt og grundigt efter alle de timer:) men hvad med jer har i mere end et barn og har alle jeres været store eller har det bare været en enkelt gang smiley håber på lidt svar så jeg måske kan fokusere lidt mere på bare at glæde mig:)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  store børn 1 gang hva så med 2 gang:)
  • #1   8. jul 2011 Jeg fødte min dreng d 31/12 09, han vejede 4610 ved fødselen, det var en hård fødsel som tog ca 20 timer, han blev også taget med sugekop, og jeg blev syet en del. Har lige for 2½ mdr siden født en lille pige, de vurderede hende også til at blive stor, så jeg fik tid til igansættelse 2 dage efter termin. hun vejede 3940 og var 53 cm, fødselen tog 3½ time fra første ve til hun var ude, havde kun ca 1½ timer med voldsomme smerter,blev ikke syet. begge børn er blevet født på terminen.

Så selv om den første var rigtig stor og man havde en træls fødsel, kan det sagtens blive bedre anden gang.

Håber det hjalp lidt smiley

• #2   8. jul 2011 det gjorde det helt sikkert : ) min jm har os sagt hvis de skønner hende til at blive stor vil jeg blive tilbudt scanning i ca uge 37 og er hun så stor vil de overveje om jeg skal sættes igang før tid men hvis du har fået en som er mindre anden gang er der os lidt håb for mig:) smiler

• Helle B
    Helle B Hjælpe-administrator

Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
    #3   8. jul 2011 Jeg fik Patrick for 2 år siden, han vejede 4570 g. 1 uge over tid. Gik meget i stykker, og mistede masse blod.

I tirsdags fødte jeg vores lille pige, ved pks. Hun vejede 3730 g. 1 uge før termin. Så læger og jordmor sagde hun ville være blevet lige så stor.

• zandra n
    zandra n Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 134
    #4   8. jul 2011 viktor som snart bliver 5 vejede 4770 gram ved fødsel, og det tog 34 timer at få ham ud.. en rigtig grim fødsel...dog kun med 9 min presseveer, og 9 dage over tid..

havde anden gang fået at vide at jeg ventede mig en stor baby igen, men at de ikke ville sætte mig igang da jeg nemt kunne presse dem ud...
    der fik 7 timer fra første ve til jeg havde født, endnu en stor baby på 4670 gram og 58 cm, med presseveer i 8 min.. men denne gang var jeg med hele vejen igennem, og det eneste jeg synes der gjorde ondt var da hovedet stod "i klemme" dernede... ellers var det en super drømmefødsel, som jeg nemt kunne have klaret en 10 stykker af den dag:)... var på sygehuset 1½ time inden jeg fødte, og 4 timer efter sad vi hjemme i stuen sammen med alle bedster og den stolte storebror...:)....

• #5   8. jul 2011 min den første vejede 3190 g og min anden pige vejede 4320g men knægten som var rosinen i pølseende vejede kun 3600g men man siger jo tit at de efterfølgende børn bliver størrere men det ikke altid det sker.
    skal siges med min mindste pige blev hun skudt til 33-3400g men det passede så bestemt ikke smiley

• #6   8. jul 2011 Min datter som jeg fødte i september 2008 vejede 4420 gram og var 56 cm lang

Min søn som jeg fødte i juni 2010 vejede 4295 gram og var 57 cm lang.

Altså to store børn og desværre to hårde fødsler:-(

Kommentér på:
store børn 1 gang hva så med 2 gang:)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce