1.395 visninger
|
Oprettet:
Kan man løbe når man er 30+? {{forumTopicSubject}}
Jeg vil rigtigt rigtigt rigtigt gerne afsted til udstilling med min hund her sidst i Sep. men er lidt i tvivl om hvorvidt det er en god idé eller ej?
Jeg er som overskriften siger 30+ på det tidspunkt, og da jeg aldrig har været gravid før kan jeg jo af gode grunde ikke vide hvordan det er at løbe når man har en bule på maven :O)
Jeg regner ikke med at der kommer andre end hende i racen, så skal nok ikke løbe mere end et par omgange i ringen.
Hvad siger i kloge kvinder herinde? Er det for optimistisk af mig at håbe på at jeg kan tage afsted til udstillingen med hende? :O)
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 29 Svar: 65
nov 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 37 Svar: 253
Nu er det ikke for at være pessimist, men du KAN jo risikerer ikke at være i stand til det hvis du evt får bækkenløsning el.l
dec 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 99 Svar: 812
maj 2012
http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=qB6SijmoN_M&NR=1
Har lige set at sidste tilmelding til udstillingen er 7 sep, så tror at jeg venter med at melde til og så må jeg se hvordan min krop har det når vi kommer til sep.
Er ikke så glad for at lade andre løbe med hende, men det kan godt være at jeg skal lave en aftale med min opdrætter. Det er desværre sådan at jeg vist nok har pligt til at stille hunden i ringen hvis jeg først er trådt ind på udstillingen :O)
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
Men hvis opdrætteren kan løbe med hunden ville jeg lige have hende i baghånden - da der kan ske meget på nogle mdr og man kan aldrig sige hvordan man har det
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 21 Svar: 395
maj 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 73 Svar: 447
jan 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 7 Svar: 938
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 21 Svar: 395
Lister lige så stille ud af denne tråd igen
mar 2008
Følger: 62 Følgere: 63 Emner: 358 Svar: 3.901
maj 2012
Tror bare at jeg ser tiden an, og prøver mig lidt frem når jeg er til ringtræning med hende.
Men for pokker hvor ville det være dejligt hvis jeg kunne komme af sted med hende
mar 2012
Følger: 1 Emner: 24 Svar: 167
Jeg tror også sagtens jeg kunne gøre det om 1 uge
Okay jeg bliver mere forpustet end når jeg ikke er gravid, men det er vist også det
Men det kræver nok at du holder dig godt i gang fysisk - med gåture og cykelture dagligt på mindst ½ time.
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Kan du ikke have en handler eller måske opdrætter som backup, der kan træde ind for dig??
Da min veninde var ca. så langt henne, kunne hun ikke løbe selv, og måtte få en anden til det. Hun ventede godt nok tvilinger but still.
Jeg havde helt sikkert ikke kunne!
maj 2012
Jeg har meldt hunden til udstilling d. 15 sep, og satser på at jeg selv kan løbe med hende. Skulle det gå så galt at jeg ikke kan løbe, har jeg valgt at så må jeg trække mig fra udstillingen.
Min hund er meget meget morsyg, og er bange for at hun trækker sig ud af udstillingslinen hvis det er en anden der skal løbe med hende. Hellere miste de penge, end at risikere at hun vælter en hel udstilling
jun 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 13 Svar: 60
maj 2012
Fik meldt os til en tidligere udstilling, så var 25+1 istedet for 30+.
Desværre har jeg fået begyndende BL så efter jeg havde været i ringen og løbe, må jeg indrømme at det gjorde pænt meget ondt.
Men er utroligt glad for at vi kom afsted, min fik fik en fantastisk bedømmelse, så det var alle smerterne værd
jun 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 13 Svar: 60
Kan man løbe når man er 30+?