3. jul 2011 Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 89 Svar: 1.312
Mærkelig besked på apoteket - ang. Canesten {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg undrer mig lidt. Måske I kan hjælpe mig med at forstå apotek-damens besked
Jeg var på apoteket efter en tube Canesten, da jeg frygter, at jeg har fået svamp. Jeg har ik snakket med lægen, men jeg tænkte, at jeg ville forsøge med Canesten først. Så langt, så godt.
Hun kigger skeptisk på mig, da jeg siger, at jeg tror jeg har svamp og gerne vil forsøge mig med Canesten. Hun giver mig dog ret i, at det var helt okay at bruge, når man er gravid. Først finder hun en pakke med både creme og stikpille. Jeg spørger om ik jeg bare ku få cremen til at starte med. Det ku jeg sagtens - men hun spørger så, hvor langt jeg er henne, for "det er heller ik så godt med noget, der skal stikkes op, da det kan få fosterhinderne til at briste". Jeg sagde bare ja og købte cremen, så må vi se, om det er nok
Men jeg tænker bare; det kan da ik passe, at man ik må "stikke noget op" af frygt for at vandet går? Det frarådes jo f.eks. heller ik, at man har sex? Er der noget, jeg har misforstået - eller snakkede hun bare sort?
Sorry det blev lidt langt
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 177 Svar: 2.150
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 89 Svar: 1.312
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 177 Svar: 2.150
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 89 Svar: 1.312
Camilla: Nej okay. På den måde
Tak for jeres svar - så behøver jeg ik tænke mere over det
Mærkelig besked på apoteket - ang. Canesten