28. feb 2012 Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 52 Svar: 541
Flere spørgsmål....... :-) {{forumTopicSubject}}
Thomas:
Hej BG.
Sidder lige med et par spørgsmål, som i måske kan besvare
Hvornår gik jeres vand i jeres graviditet, og hvordan oplevet i det?
Og opdaget i det, og vidste med sikkrehed at det var det?
Og hvor lang tid efter lå i og var igang med at få den lille til verdenen?
Og så et lille side spørgsmål, havde i en baby alarm fra dag 1 af? el. købte i først en efterfølgende?
Vi har ikke lige fået købt en endnu, både da vi har prioteret til andre ting til den lille, men også da vi har svært ved at finde den rette. Og der er mange delte meninger om hvad for en der er god + vi overvejer købe en med et indbygget kamera også
Og har nogle af jer købt sådan et via. Amazon ?
Og så liiiiige et spørgsmål til , Vores sundhedsplejerske kommer her d. 12 Sep, hvordan havde i det med hende, og hvad blev der snakket om?
I alle må have en forsat god dag
jun 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 85 Svar: 388
Anden gang gik det selv efter 5 timers veer, lige da jeg var hoppet i fødekaret, så har ikke set det gå nogen af gangene, og heller intet mærket på nogen måde, nogen af gangene.
Ved min første datter ejede jeg ikke en babyalarm, med nr to fandt jeg ud af at den var ganske handy (køb en der viser temperaturen ved baby, det guld værd)
Elskede min Sp.. Har altid bare spurgt hende til råds når der var noget jeg var i tvivl om, og ellers har hun bare målt og vejet baby, tjekket om hvor gode de er til at holde øjenkontakt osv osv
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Lidt over 12 fik jeg veer og kl. 14.33 kom min søn. Så her gik det relativt hurtigt.
jeg havde ingen tegn før vandafgang.
men husk at kun 10% af fødsler starter med vandafgang
Jeg købte ret hurtigt babyalarm, men først efter fødsel. Selvom min lejlighed er lille, kan nemt overhøre ham når han sover, det er kun hvis han skriger/råber jeg hører det, knirk hører jeg ikke.
Min SP er sød nok ikke så glad for dyr som jeg er, men flink og sød.
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
jeg lå i min seng og havde ondt af mig selv (var gået ti dage over tid). Da jeg pludselig mærkede en lille utæthed. Skyndte mig på toilettet hvor vandet gik. Der kom ikke så meget, måske 2-3 dl, men jeg var ikke i tvivl. Vandet var rent, men lidt hvidligt i det.
Derefter tog jeg bind på, og den næste time fyldte jeg tre natbind, så resten kom hurtigt ud også.
dec 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 44 Svar: 831
Mht alarm, der havde vi købt. Vi fik et godt bud, så vi slog til. Og er glad for vi har dem, for nu må han godt sove udenfor idet han ikke havde tabt sig rigtigt, så nu bruger jeg den Vi har en neonate. Den er fantastisk. Den er lille og smart/handy. Der er temp i, og indikator for bat. Og alarm for lav batteri, og signal. En masse kanaler, og så går biler og sådan ikke i den. Plus det er med lithium batteri, og med to ladere til så de begge kan stå i lader samtidig en fantastisk køb
SP : hende fik vi først belæg af her efter fødslen. Og vores er helt fantastisk. Hende er vi glade for! Hun spurgte ind til vores "liv", hvordan vi havde det med fødslen og graviditeten osv. Og hvordan nu efter. Og så mælede og vejede hun ham kg tjekkede reflekser osv. Og så ville hun gerne se mig amme hvis jeg ville og det fik hun lov til
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 43 Babyer: 3 Emner: 177 Svar: 2.659
Og nr 2 gik kun få minutter inden presseveerne startede og fødte lige efter. Har altid startet med vee-storm og vand til aller sidst.
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 21 Svar: 395
feb 2012
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 52 Svar: 541
Det er da lidt spændende at læse om, også nu hvor man selv glæder sig, og fik svar på nogle spørgsmål også
Ja, jeg er altid lidt usikker mhs køb af internationale sider såsom Amazon, men den er sikker nok, og hvornår fik han det udleveret efter køb?
Det lyder til vandet tit først går til aller sidst. Så det bare signalerne man må holde øje med
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 21 Svar: 395
Det går en lille uge før pakken dukker op.. Der har aldrig været problemer hos os med at få varene hjem, og heller ikke den ene gang jeg var usikker på om jeg havde gjort det rigtigt. Det var op til jul, men det gik og pakken var lidt mere end en uge om at komme, pga tidspunktet.
Min mand er ret nazi når det kommer til at bestille fra udlanske sider, så hvis jeg er i tvivl om at bestille fra en, så tjekker han den op, og giver grønt eller rødt lys
Amazon har grønt lys og vi har bestilt derfra i mange år
nov 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 37 Svar: 253
Vi har Philips avent alarm og er rigtig glade for den! Den fungerer bare, og vi har ikke oplevet at andre alarmer er gået i den. Heller ikke i mødregruppen hvor de står lige ved siden af hinanden udenfor.
Vi har denne:
(link fjernet)
feb 2012
Havde set en babyalarm på amazon, med det hele i og kamera til 1000,,- danske kroner cirka. Og det lyder ret billigt. Og så kommer transport selvfølgelig oven i.
Men til den pris kan man ikke gøre herhjemme.
Så er spørgsmålet bare om den er god til det der står påskrevet
nov 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 37 Svar: 253
feb 2012
Flere spørgsmål....... :-)