{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.228 visninger | Oprettet:

H K
H K
Tilmeldt:
7. aug 2013
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 14

Flere spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg opretter dette emne under anonym da der er nogen som intet skal vide om hvem jeg er.

Har to spørgsmål.

1.jeg skal snart giftes , ca en lille mrd. Og har lige til morgen testet svag posetiv. Nu er mit spørgsmål så. Kan der ske noget med den bette hvis jeg under mit bryllup nyder et glas vin eller to.


2. Jeg starter på uddannelse i denne mrd og vil defor ikke være helt færdi ved termin , nogen der ved hvordan det så foregår i forhold til eksaminer og barsel og su.


På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flere spørgsmål
  • #1   7. aug 2013 Jeg tvivler på der sker noget ved det, det er kun din egen samvittighed der kan bedømme det. Personligt holdt jeg mig 100% fra alkohol fra den dag jeg testede positivt.

    Det andet kan jeg ikke svare på.


  • 2014 <3
    2014 <3 Tilmeldt:
    jul 2013

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 23
    #2   7. aug 2013 Jeg ville godt kunne nyde et glas vin eller et glas champagne på min bryllupsdag hvis jeg var gravid- men heller ikke mere end det. Desuden kan du blive forfærdelig dårlig af alkohol når du er gravid...det ville også være kedeligt hehe..

    Mht uddannelse og barsel så har du 6 eller 12 måneder på barsel med su sådan som jeg har forstået det. 6 måneder med dobbelt su eller 12 måneder med alm su


  • H K
    H K Tilmeldt:
    aug 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 14
    #3   7. aug 2013 Kan regne ud jeg har termin midt april kan jeg så godt gå til eksamen alligevel

  • #4   7. aug 2013 Tillykke!

    Nej, der sker nok ikke noget. Men jeg ville personligt ikke gøre det.
    Du kan jo skåle og så sippe til glasset uden at drikke, og så evt. Bytte det ud med manden, så ingen bemærker det.

    Vent og se mht. Studiet - ellers får du bare barsel.
    Jeg kender en som gik på barsel to uger før eksamen, og overhovedet ikke havde overskuddet til at tage den alligevel.


  • H K
    H K Tilmeldt:
    aug 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 14
    #5   7. aug 2013 Okay tak, det er os. Bare fordi jeg så gerne vil have den eksamen, og vil kæmpe for det, barnet var heller ikke planlagt. Blev syg af mine p- piller og skulle derfor gå 2 mrd uden p-piller for at se om det hjalp og vi har brugt kondom men det var ikke nok. Men når nu det er der så er det klart ønsket

  • #6   7. aug 2013 Jeg vill nok drikke vand med brus det liner hvid vin men der sker vel som såen ikk noget ved det, mærk i dig selv på dagen om du føler det rigtig ? Og er det så nyder du bare et glas eller to,

    Jeg drak et halv glas cider da jeg ventede mig , vi var til fest og det stod bare til skåle i ,


  • #8   7. aug 2013 Hvis det er fordi familien ikke skal vide det til brylluppet, kan du bytte hvidvinen ud med danskvand med hyldeblomst saft f.eks, så vil det ligne vin. Men hvis det er fordi du gerne vil drikker vinen, så synes jeg bare du skal nøjes med et par glas, det tror jeg bestemt ikke der sker noget ved.

  • H K
    H K Tilmeldt:
    aug 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 14
    #9   7. aug 2013 det er to enkeltfag samf og dansk. hvordan holdte du ikke barsel?

    det er fordi jeg ved med mig selv jeg gerne vil nyde 1 måske højst 2 glas hvidvin i løbet af aftenen , men ville jo self ikke gøre det hvis det var vildt skadeligt eller noget og ja så er det også fordi familien ikke må vide noget, da de i forvejen tror vi kun bliver gift fordi vi venter os. og det har intet med det at gøre da vi først fandt ud af det i dag og brylluppet har været planlagt i 2 mrd. med dato officiel osv. derfor skal de først vide det senere


  • #10   7. aug 2013 Jeg mener at have læst at fosteret ikke er en del af morens system, før efter et vist antal uger. Da mange netop ikke ved de er gravide før den næste mens udebliver. Så der ikke sker fosteret noget hvis man eventuelt drak alkohol m.m. smiley
    Og tillykke


  • H K
    H K Tilmeldt:
    aug 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 14
    #12   7. aug 2013 Okay passede faren så jeres barn, regner os med jeg tage r i skole helt op til, men skal have barsel så vil mangle 2mrd, håber skole lader mig gå op alligevel

  • H K
    H K Tilmeldt:
    aug 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 14
    #14   7. aug 2013 Jah okay

Kommentér på:
Flere spørgsmål

Annonce