{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.148 visninger | Oprettet:

Opkast og atter opkast og diarre. {{forumTopicSubject}}

Jeg er i 10+3 idag. Jeg har den sidste uge kastede op hele tiden. Dsv mange gange om dagen. En køretur på 15 km kan kræve 4 stop smiley Jeg magter ikke mere. Jeg har madlede, kvalme og diarre smiley Har altid haft nem aff. Men altså er det normalt? Burde jeg bekymrer mig? Jeg har ikke taget på men heller ikke tabt mig smiley
Jeg har virkelig ondt af mig selv.
Ligger bar i fosterstilling i sengen og magter ingeting.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opkast og atter opkast og diarre.
  • #1   3. sep 2012 Din stakkel jeg føler med dig . Det eneste jeg kan sige er jeg tror det er normalt og jeg har læst om at uge 9 til 10 kan være den væreste uge da hcg er højest der og alt muligt i kroppen forhøjer dine tal og efter denne uge vil hcg gå ned igen og du vil få det bedre men selvfølgelig ikke altid det er sådan eller derfor har selv været senge liggende indtil denne weekend pga opkast osv og har bare været kedelig krydser fingre for du snart for det bedre (: held og lykke

• #2   3. sep 2012 Jeg håber inderligt at det snart bliver bedre så smiley Dejlgit med lidt opmuntring om at det er på sit højeste nu smiley

Jep man føler sig virkelig kedelig og isoleret smiley for jeg magter ikke engang og ringe til nogen. Selv det får jeg kvalme af hvis jeg snakker for meget eller skal råbe af hunden smiley
    Nøj hvor vil jeg håbe det snart går over.

• #3   3. sep 2012 Stakkel men det er normalt smiley jeg er snart 22+ og jeg har stadig nogen dage hvor jeg først magter noget efter middag pga kvalme og opkast..

• #4   3. sep 2012 Det er desværre aldrig sjovt og alligevel sætter man sig i det men man for jo mødet bedste ud af det (; men håber ikke du er uheldig at det bliver ved lige som Betina skriver , og bare er uheldig det kan blive ved (: jeg går og satser at det bare stopper helt ved uge 12 ellers bliver jeg lidt ked af det xD

• #5   3. sep 2012 Jaa jeg synes godt nok jeg er uheldig at det bliver ved og jeg har tabt de første 4 kg men bette mand er målt til at være en ordenlig basse smiley

• #6   3. sep 2012 Bettina: kaster du også op hele tiden endnu ?

• #7   3. sep 2012 Jeg kaster ik op dagligt fordi det er om morgen li så snart jeg står op så jeg har ik så meget at kaste op af udover syre, men krammer toilettet dagligt i morgen smiley og et par gange om ugen om aften også smiley

• #8   17. sep 2012 Jeg er 20uger henne og mit er først lige stoppet. Jeg kan stadig godt få dage hvor jeg skal kaste op men ikke ligeså slemt som før.
    Jeg kunne ikke holde noget i mig ikke engang vand så jeg har været på sygehuset for at blive tanket op med væske nogen gange.
    Men føler med dig det er virkelig ikke sjovt når man skal kaste op hele tiden håber det snart stopper smiley

Kommentér på:
Opkast og atter opkast og diarre.

Annonce