{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.181 visninger | Oprettet:

Indlagt igen :( {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Skrev for nogle uger siden et indlæg om at jeg lige var hjemvendt fra sygehuset, efter at have været indlagt med for kort livmoderhals.. For 14 dage siden var den 2,6 cm , og efter et kontrolbesøg i går, viste det sig at den nu kun er 1 cm .. Jeg har intet foretaget mig de sidste 14 dage, andet end at slappe af. De kunne se på scanningen at når jeg får plukveer bliver den helt ned til 0,5, og at fostervandet rammer livmoderen, i en sådan grad at det vil kunne sætte fødslen igang, fordi kroppen så pludselig tror den skal lave de rigtige veer..

Jeg er nu indlagt igen, og har fået lungemodning da de mener der er risiko for jeg føder før uge 34 .. Er så ked af det, og ville egentlig bare høre om nogen har stået i samme situation.. Fik af vide af en jordemoder at de faktisk giver det der lungemodning forholdsvis tit, selvom mange går tiden ud.. Da jeg fik beskeden om at skulle have det i går, gik jeg jo fuldstændig i panik, da jeg så var helt sikker på at de mente det var lige op over, og for at være ærlig, så synes jeg det er meget svært at tyde lægerne, selvom jeg spørger om alt hvad jeg har af spørgsmål.. Føler bare lidt de både ikke vil gøre mig bange, men omvendt er det også som om der virkelig bliver passet på mig nu, så tror det her bliver taget meget alvorligt.. er 31+3 i dag ...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.
  • Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indlagt igen :(
Kommentér på:
Indlagt igen :(

Annonce