{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.141 visninger | Oprettet:

Glad i dag {{forumTopicSubject}}

Jah, så er der et dejligt glædes indlæg i dag.
Jeg har været ved jordmoder - 38+6 og alt så bare så fint ud, men hun kunne godt forstå jeg var ved at blive en smule tålmodig smiley
Jeg har aftalt med min baby i maven at han meget gerne må melde sin ankomst efter i nat, men ikke før, for jeg skal altså lige nå i biffen og se Hobitten med med dejlig mand og svigermor. smiley

Plus der er en masse små ting som SU barselsklip der endelig er faldet helt på plads, og at vi får nøglerne til vores nye hus før tid så vi får masser af tid til flytte inden vi skal ud af den gamle lejlighed. Årh det er er dejligt, så er så glad i dag smiley

I må meget gerne sende en masse ve-støv til mig efter i nat engang.
Dejlig tirsdag og december til jer dejlige bg'ere derude. ^^


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Glad i dag
  • #1   11. dec 2012 Synes min glæde skulle deles lidt. smiley og tak, tager imod al det ve støv der findes. Hehe.

  • #2   11. dec 2012 Hvor er det da dejligt med så mange positive ting på en gang smiley Så bliver julen da ekstra god smiley

    Jeg havde termin med min søn d 7 jan. 12. men han kom ikke lige der, først en uge senere. Men den 13 havde jeg en aftale med ham om at der skulle han bare ikke komme ud smiley 1. Det var min svigerfars fødselsdag. 2. Det var fredag d. 13. smiley Så han havde bare af at blive i maven bare en dag mere. og kl 5 om morgenen d. 14. jan begyndte mine veer. smiley Jeg tror det var mere held end forstand smiley

    Du ønskes en rigtig god tur i biffen og jeg sender også masser af ve-støv efter kl 24 smiley


  • #3   11. dec 2012 Hehe mange tak. smiley og det var da dejligt at din søde søn lige lyttede til dig smiley

Kommentér på:
Glad i dag

Annonce