{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.272 visninger | Oprettet:

F******** glad i låget!!!! {{forumTopicSubject}}

Hej Piger...

Må lige af med min glæde overnpå en uges stress og rædsel.

Var til NF sidste tirsdag og det var så skønt at se lille nus vinke med arme og ben og slå kolbøtter, synes dog hun blev ved med at scanne og scanne så blev noget bange og med god grund... jeg havde en forhøjet risioko på 1:5 for Downs, trisomi 13 og 18 så måtte hen og ligge igen da jeg bare blev så dårlig af at høre det...

Blev tilbudt moderkagebiopsi og heldigvis kunne jeg komme til allerede om torsdagen... og derefter startede ventetiden så på svaret, en opringning hvis det var negativt og brev hvis det var positivt.
Har aldrig i mit liv været så bange, stresset og fuldstændig ude i tovene over et evt tlf opkald... hører intet torsdag ej heller ikke fredag og tænker så at det bliver en ulidelig weekend hvis jeg intet hører...

Lørdag mogen kommer min mand stortudende ind til mig med brev i hånden at vi skal have et barn uden fare for de tre kromosomfejl... der måtte lige krammes og tudes en times tid inden vi kunne læse brevet igen...

puha en omgang... troede godtnok det var over før det startede med de ods!!!

Nå blev lidt langt piger men er bare dejligt at trække vejret nogenlunde normalt igen... nu venter vi bare svar på de sidste kromosomer men dem tager vi bare som det kommer...

kan i have en fantastisk dag tøser!!!

Kramz


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  F******** glad i låget!!!!
  • #1   13. sep 2010 Ej, hvor er jeg glad på jeres vegne, det må have været en helvedes uge for jer, kan jeg slet ikke sætte mig ind i.

    Stort tillykke, så kan du nyde din graviditet ;o)


  • #2   13. sep 2010 ÅRH jeg ryger lige tilbage til dengang det var kæresten og mig der stod i den situation.
    Det er de værste dage jeg nogensinde har oplevet, men heldigvis var der heller ikke noget med ham der ligger i min mave.

    De sidste 14 dage, før de sidste svar kommer, er ikke nær så slemme som de andre her, men selvfølgelig har man det jo liggende i baghovedet.

    har i fået afvide hvad kønnet er? Det fik vi nemlig... ;o)


  • #3   13. sep 2010 Helvedes uge...?! Det kan næsten ikke beskrive det... Og havde da heller ikke i min vildeste fantasi forstillet mig at vi virkelig kunne være så heldig med de ods at der intet var i vejen - vi er bare så lykkelige, nu ved vi at vi får et barn der er levedygtig og det er det vigtigste for os...

    Vi tog jo til nf og tænkte at der bare ville blive fedt at se den bette... der var jo intet da jeg var gravid med Frederikke så lige og få 1:5 smidt i hovedet var bare utrolig overvældende.

    Vi fravalgte at få kønnet at vide hvis det var et negativt svar da vi ikke kunne klare at vide hvad vi ville udelukke hvis det var... men har idag haft ringet til afdelingen for at høre og hun kunne ikke svare mig men kunne sende et brev som vi får i morgen med den spændende nyhed!!! WEEEEEEEE


  • #4   13. sep 2010 Min kæreste og jeg havde før biopsien sagt at vi ikke ville vide det, men da sygeplejersken så sad og skulle udfylde papirene og spurgte, så så vi på hinanden og sagde ja i munden på hinanden.

    Hvor godt at du har ringet derind, og det bliver jo vildt spændende at få posten imorgen. ;o)


  • #5   13. sep 2010 Joan - hvor længe gik der før i fik svar på de sidste kromosomer?

  • #6   13. sep 2010 Katrine. Der gik fulde 14 dage fra vi fik lavet biopsien. Det er længe ja, men det føles ikke nær så længe som ved det første brev.
    Det tager ca 12-13 dage at dyrke prøven for de andre ting, så derfor kan man ikke forvente at få et hurtigere svar. Det var det sygeplejersken sagde til os. Det skal lige siges at de på OUH skulle være hurtige til at give svaret når det foreligger.


  • #7   13. sep 2010 Bliver spændende med MD scanningen, altid dejligt at se de små nus!!!

    Ja det har ikke været sjovt er også helt skør oveni nu om vi virkeli kan stole på det, men det siger de jo smiley


  • #8   13. sep 2010 Joan - okay. Må indrømme at skulle der være en fejl på de andre kromosomer så tager vi dem med, dem kan man trods alt leve med... smiley

  • #9   13. sep 2010 Katrine. Sådan havde vi det også.
    Pøj pøj med det, og selvfølgelig får i en brev ind af døren... ;o)


  • #10   13. sep 2010 Tusinde tak piger.... kan i have en god dag og pøj pøj til jer!!!

  • #11   14. sep 2010 Ihhhhh nu må posten gerne komme med det brev hvori der står om jeg skal ud og shoppe blå eller rød.... uhhhh det er jo ligesom juleaften!!!

  • #12   14. sep 2010 Nej for vi ville ikke vide det hvis vi fik et negativt svar kun hvis det var positivt men OUH kunne ikke lige finde ud af og sortere det. Så vi ringede ind igår for at få svar også ville hun sende et brev med det i... så nu venter vi meget spændt...

  • #13   14. sep 2010 Ihhhhh vi skal have en lille pige mere til hønsegården smiley Hvor det skønt!!!

  • #14   14. sep 2010 ÅRHHHH hvor godt... TILLYKKE...

Kommentér på:
F******** glad i låget!!!!

Annonce