{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.943 visninger | Oprettet:

Graviditet = f*%#€$#^* {{forumTopicSubject}}

Åh denne graviditet er ved at tage livet af mig ..
Ikke nok med at jeg havde kvalme fra starten af med konstant opkastning indtil for nylig. Har kun kvalme hvis ikke jeg får spist til tiden .. Har bækken løsning hvor jeg absolut ingenting kan ! Det at stå op om morgenen er en bedrift i sig selv. Er godt træt af det og føler mig udulig smiley kæresten plejer at hjælpe rigtig meget til. Både når jeg skal have tøj på og sko og sån, han har fået arbejde i Kbh og er væk fra søndag - fredag aften . Den ene uge har vi så hans børn + min egen. Og det er ved ag tage livet af mig, da hans børn er meget krævende (råbene, skrigende og i det hele taget opmærksomhed s krævende hele tiden ) Oliver har jeg hele ugen alene, heldigvis så stor at han kan hjælpe mig og ikke behøver så meget hjælp til ting. Så som selv at vaske sig når han er i bad og sån. Men alligevel når han er i bh sover jeg fra 10-14;30 og henter ham kl. 15 også går vi begge i seng igen kl 19-20 tiden.

Og ikke nok med det så her fredag i sidste uge fik jeg det rigtig skidt og ringede efter kæresten der kørte mig til lægen fordi jeg troede jeg var ved at få et hjerte stop eller noget . Sad ved lægen i 40 min helt stille . Og får kørt et ekg, og det ser ud som om jeg lige havde løbet op og ned af trapper .. Får besked på at jeg skal slappe af mere end jeg allerede gør . Og hun ville ikke hive mig noget fordi jeg er gravid .
Får taget blodprøver, men de så fine ud.
Så nu har jeg os problemer med hjertet, som jeg skal tjekkes for løbende smiley

Ved ikke lige hvad jeg ville med dette indlæg. Måske bare ud med min frustationer , og ikke mindst det at glæde sig til det her er over og jeg kan holde min lille prinsesse smiley

P.s. Ja og ikke nok med alt det andet så lider jeg af konstant halsbrand smiley :(

Ynk ynk her fra

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Graviditet = f*%#€$#^*
  • #1   2. feb 2013 puha.. sikken en omgang..
    min redning under min graviditet mod halsbrand var Balancid tyggetabletter.. og dem må gravide gerne bruge.. de er guds gave smiley

de sidste 2,5 måned af mine 2 graviditet der kunne jeg heller ikke noget pga smerter i skambenet.. og man får bare så dårlig samvittighed for menneskerne omkring en fordi man slet ikke kan hjælpe til smiley

ang. dit hjerte.. er det noget du har haft hele tiden eller noget der er kommet her under graviditeten..

og en positiv ting af det hele er at huske på hvad man for ud af det i sidste ende.. det gør det er det hele værd smiley

• #2   2. feb 2013 Jeg døjede os med halsbrand og bækkenløsning i sidste graviditet , dog ikke lige så slemt som nu .. Men har stadig 14 uger igen smiley
    Det med hjertet er først kommet nu .. Ja det gode kommet til sidst , og det er det jeg har for øjet hele tiden ..

Og min søn er så sød ved mig og hjælper mig hele tiden og sørger for jeg skal tage mine vitamin piller og jern piller hver dag smiley og han bliver først 5 i april smiley

• #3   3. feb 2013 det er dejligt når ens børn når i den størrelse hvor de rigtig begynder at vise omsorg og vil hjælpe.. min datter er 2,5 og hvis jeg slår mig er hun rigtig begyndt at komme hen. av mor.. du okay? så så. elsker dig, Vær forsigtig nu mor...

og ens hjerte smelter jo bare..

men ang. dit hjerte, det var da godt nok træls.. er det noget du kan komme til at døje med bagefter os ?

• #4   3. feb 2013 Øv din stakkel.
    Jeg var inde og få kørt eeg i forbindelse med min epilepsi, der sætter de enkelt elektrode på hjertet og de viser sig en mislyd. Så hele mit besøg på filadelfia blev noget længere da jeg skulle snakke med læge over til kort ekg og snakke med læge igen.. så jeg skal også til udredning med mit oc er ved at dø af skræk selvom det kun springer et slag over

Kommentér på:
Graviditet = f*%#€$#^*

Annonce