{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
876 visninger | Oprettet:

Såå blev det - {{forumTopicSubject}}

Sørme min tur til at blive gravid..
Godt nok lidt uventet, var på P-piller..
Men tog til læge, og den var go nok ...
7 + 3 dage idag, efter hva hun kunne regne ud...

Sikke da en overraskelse, sikke mange nye ting man skal forholde sig til .... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Såå blev det -
  • #2   27. nov 2008 Mange tak ....

  • #3   27. nov 2008 tillykke med det:D

  • #4   27. nov 2008 mange gange tillykke.. skete på samme måde for mig smiley

  • #5   27. nov 2008 tilykke

  • #6   27. nov 2008 Mange tak til alle jer..

    Stine L: Ja bedst som man mindst venter det ikk .... Hehe
    Troede da mine P-piller var sikker... Har de da været alle årene smiley


  • #7   27. nov 2008 Jaa men de er jo igen "kun" 99% eller 98% sikre, husker det ikke helt, så en dag vil det jo ske for nogen at man går i soveværelset og rammer det 1% eller 2% der er tilbage.

    Ja det er underligt pludselig at være gravid smiley specielt når man en dag mærker spark eller underlig rumlen eller kilden. Jeg mærkede det i uge 17, troede man mærkede det meget senere, de er altid med stor mave i film når den lille sparker men sådan var det åbent bart ikke i virkeligheden.

    Tillykke med det! Hvad sagde kæresten da du fortalte det?


  • #8   27. nov 2008 tillykke

  • #9   27. nov 2008 Tjaa faderen valgte at smutte, hvis man så pænt kan sige det...
    Men så må jeg jo tage den derfra... kan man sige A kan man oz sige B.
    Sådan har jeg det,,,,,


  • #10   28. nov 2008 det kan han simpelthen ikke være bekendt.
    er han voksen nok til og have sex, så må han også tage konsekvensen hvis det smutter, og ikke bare stikke halen mellem benene..

    hvor længe havde i været sammen??



  • #11   28. nov 2008 Jaa ville jeg oz mene... Men åbenbart ikk...
    9 mdr havde vi været sammen..


  • #12   28. nov 2008 forstår ikke hvordan de kan være så kolde, og bare være ligeglade, barnet kommer jo alligevel, og medmindre du ikke ønsker og oplyse han er faderen, så kommer han jo ikke udenom og betale til det heller.

  • #13   28. nov 2008 Hvor er det synd! Han ved ikke hvad han går glip af. Men når det så er sagt ved jeg at mange mænd stikker halen mellem benene for derefter pludselig at fortryde eller komme luntende tilbage senere fordi de fandt ud af at de ikke var helt så ligeglade alligevel. Så var der noget indeni dem der begyndte at blive vækket så de alligevel gerne vil se og holde den lille og have mere tid med den.

    Men hvor er nogle bare kujonagtige. Hvor gammel var han?

    Du skal nok klare den, du lyder i hvertfald til at være mere moden end ham og mere fornuftig.
    Forstår bare ikke altid mænd og hvorfor de synes det er så forfærdeligt og hvorfor de i de fleste tilfælde er mere kujonagtige end os.

    Håber at du har det godt efter omstændighederne.


  • #14   28. nov 2008 ja jeg håber da virkelig han får øjnene op, hvis altså stadig du øsker ham som en del af det..
    der sker så mange ting under graviditeten, fødsel, den første tid med den lille osv. som han ikke bare kan fortryde han ikke var med til og indhente igen...

    Jeg kan også blive irriteret på min eget kæreste, at han ikke gider forberede sig mere på fødslen end han gør, jeg tror virkelig han får et chok den dag jeg skal afsted, for når man ser det i fjernsynet, så ser det jo så let ud, de viser ofte slet ikke de mange smerter som kvinden skal igennem.
    han tror han ved alt om det fra tv... hmm...

    men det er jo en lige så stor oplevelse for dem og være med til fødslen som for os...

    men nogle mænd kan ikke lide gravide kvinder, og det forstår jeg jo ikke helt, jeg syntes det er så flot når man ser gravide gå rundt med den store mave, hvis ellers de har det godt.


Kommentér på:
Såå blev det -

Annonce