16. jan 2009 Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 30 Svar: 198
Såå forvirret!! {{forumTopicSubject}}
Er nødt til at få mine tanker ud nu.. Er simpelthen så forvirret lige nu at jeg ikke lige ved hvad jeg skal stille op!
1: da jeg var til MD scanning fortalte lægen mig at min moderkage lå foran og også foran fødselsvejen, men at den muligvis og sandsynligvis ville vokse med opad sammen med maven. Har så læst forskellige steder om foranliggende moderkage og det med at man ikke må få veer og sådan og at det nødvendigvis må blive Kejsersnit. Jeg skal til kontrol scanning, men først den 7/12 (MD var 13 sep. Og jeg er nu 29+3) og jeg syntes godt nok der er lang tid til ! Ville gerne bare vide nu hvad jeg skal forvente??
2: Min store datter er født i Horsens og det har derfor hele tiden været planen at jeg skulle føde der igen og det er der jeg har været til scanning osv. Jeg har epilepsi og hende lægen der scannede mig til MD sagde at det eneste jeg skulle være opmærksom på var at jeg ikke får lov at føde ambulant, og det er osse fint nok. MEN da jeg så var hos egen læge i mandags kunne hun ikke forstå hvis jeg kunne få lov at føde i Horsens når jeg har epilepsi da der åbenbart er kommet en regel pr maj måned i år at epilepsi patienter skal til Odense! Så nu aner jeg ikke om jeg skal føde det ene eller andet sted, og mit hoved eksploderer snart.
Beklager at det blev lidt langt men havde lige brug for noget luft!
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 313 Svar: 2.817
jun 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Babyer: 2 Emner: 144 Svar: 2.011
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 30 Svar: 198
Dina: så håber jeg at jeg er blandt de 80 procent, da jeg virkelig ville være ked af og skulle ha KS.. Ville meget gerne føde i vand den her gang, men må lige snakke med JM imorgen når jeg skal der op om mine muligheder.. Og så lige få nummer til FG for det har jeg åbenbart ikke
Såå forvirret!!