{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
893 visninger | Oprettet:

Såå forvirret!! {{forumTopicSubject}}

Er nødt til at få mine tanker ud nu.. Er simpelthen så forvirret lige nu at jeg ikke lige ved hvad jeg skal stille op!
1: da jeg var til MD scanning fortalte lægen mig at min moderkage lå foran og også foran fødselsvejen, men at den muligvis og sandsynligvis ville vokse med opad sammen med maven. Har så læst forskellige steder om foranliggende moderkage og det med at man ikke må få veer og sådan og at det nødvendigvis må blive Kejsersnit. Jeg skal til kontrol scanning, men først den 7/12 (MD var 13 sep. Og jeg er nu 29+3) og jeg syntes godt nok der er lang tid til ! Ville gerne bare vide nu hvad jeg skal forvente??
2: Min store datter er født i Horsens og det har derfor hele tiden været planen at jeg skulle føde der igen og det er der jeg har været til scanning osv. Jeg har epilepsi og hende lægen der scannede mig til MD sagde at det eneste jeg skulle være opmærksom på var at jeg ikke får lov at føde ambulant, og det er osse fint nok. MEN da jeg så var hos egen læge i mandags kunne hun ikke forstå hvis jeg kunne få lov at føde i Horsens når jeg har epilepsi da der åbenbart er kommet en regel pr maj måned i år at epilepsi patienter skal til Odense! Så nu aner jeg ikke om jeg skal føde det ene eller andet sted, og mit hoved eksploderer snart.
Beklager at det blev lidt langt men havde lige brug for noget luft!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Såå forvirret!!
  • #1   16. nov 2011 Så ville jeg ringe til FG - eller JM og høre dem af hvad der skal ske og de spørgsmål du har - og en kontrol scaning om 3 uger er jo ikk lang tid - der sker jo ikk noget ved at du har den liggende sådan - udover du måske får en tid til KS. men jeg ville ringe og høre hvordan og hvorledes.

  • #3   16. nov 2011 min lå også sådan i begge mine graviditeter, de flyttede sig begge gange, det er normalt at man skal til kontrolscanning i uge 32 når man har det og som de andre siger flytter den sig de fleste tilfælde. det eneste jeg fik besked på var at når den ligger der skal man være meget opmærksom på evt. blødninger og kontakte læge, da det kan være moderkagen der brister.

  • #5   16. nov 2011 sys det lyder meget mærkeligt at du ikk må føde ambulant pga epilepsi... det måtte jeg da med min søn i 2009 da jeg stadig ikk var erklæret rask for det.... og på trods af jeg nu er raskmeldt og alligevel stadig får nogle anfald en sjælden gang i mellem må jeg stadig gerne føde ambulant og endda i vand denne gang.... så det kan jeg da ikk forstå du ikk må

  • #6   16. nov 2011 Diana: jeg fik bare at vide at de godt lige vil beholde mig et par dage istedet for at sende mig hurtigt hjem som de jo er startet på, især med 2.gangs fødende..
    Dina: så håber jeg at jeg er blandt de 80 procent, da jeg virkelig ville være ked af og skulle ha KS.. Ville meget gerne føde i vand den her gang, men må lige snakke med JM imorgen når jeg skal der op om mine muligheder.. Og så lige få nummer til FG for det har jeg åbenbart ikke


Kommentér på:
Såå forvirret!!

Annonce