{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.139 visninger | Oprettet:

Prinsesse-i-maven
Prinsesse-i-maven
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 29

Hjælp - min kæreste er blevet itvivl....... {{forumTopicSubject}}

Jeg har brug for lidt hjælp!
Jeg blev testet positiv igår hos lægen. Dette er ikke en planlagt graviditet ...
Jeg fortalte selvfølgelig min kæreste det igår, og han blev glad osv ... MEN - senere igår aftenes kom han pludselig itvivl, han sagde at det måske var et dårligt tidpunkt, en dårlig verden at sætte en bar, itvivl om han kan tage vare på barnet...
Jeg blev meget ked af det, da han først blev glad og derefter itvivl..
Jeg vil gerne have barnet - jeg er 24 og min kæreste 31...
Jeg vil vildt gerne fortælle vores forældre det, men tør jo ikke, hvis min kæreste nu kommer og siger at han ikke vil have barnet ....

Har nogle af jer oplevet det med jeres partner ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp - min kæreste er blevet itvivl.......
  • #2   2. jul 2013 Jeg er helt enig - men jeg blev/er bare vildt forvirret og ked af at han pludselig vender 180grader .. Jeg har det vildt dårligt her i starten af graviditeten, mega kvalme, så jeg synes vare lige at det hele er træls, især når han lige gør sådan ..
    og jeg har sagt til ham igår, at jeg slet ikke er itvivl om at vi kan klare det ..

Jeg må tage en snak med ham når han kommer fra job i aften ...

Og tak for dit ærlige svar !

• #4   2. jul 2013 Okay - det er jeg glad for at høre .. Jeg må lade det bundfælde sig..
    Men- jeg har en planlagt tur imorgen til Fårup sommerland, med en veninde - bliver jo nød til at fortælle at jeger gravid, da jeg ikke rigtig kan prøve så meget? Men jeg er bange for at fortælle hende det, hvis min kæreste nu kommer om en uge og siger, at han absolut ikke vil have det bare?

Håber at det giver mening det hele !

• #7   2. jul 2013 Jeg har læst mig frem til at man ikke skal prøve alle de vilde ting. Og det er det alle de andre selvfølgelig vil prøve ..
    Jeg tager i hvertfald forholdsreglerne ..

Jeg tror også at jeg fortæller hende det, jeg ved at hun aldrig vil fortælle det videre ..

Tak for jeres svar ...

• #8   2. jul 2013 Der er en flok som skal afsted, så Jin skal ikke prøve ting alene.. De andre kender jeg alligevel ikke og vi skal i sommerhus, så. Der gider jeg ikke rigtig sidde alene smiley

• #9   2. jul 2013 Btw - det var ikke så meget Fårup spørgsmål, men nærmere det med min kæreste som er itvivl - han er ikke sur eller lign, men jeg er self berørt af det...

• #11   2. jul 2013 Tak for dit svar valsoee, jeg håber at du har ret smiley

• #13   2. jul 2013 Har lige været noget af det samme igennem, her kom han så først 14 dage efter jeg fortalte det og familie havde fået det af vide smiley Fjern det ikke fordi han er i tvivl, han skal nok vænne sig til det og blive glad for det smiley

• #14   2. jul 2013 Han skal bare lige ha' den ind og vende. Er sikker på han nok skal blive glad for det - men jeg tror det naturligt at tvivlen og frygten kommer snigende fra tid til anden gennem hele graviditeten, og især her i starten hvor det stadig er jeres beslutning, så at sige.

Bare lad være med at presse ham eller "true" med du får barnet ligegyldigt. Støt og elsk ham, fortæl hvor dejlig en far han bliver. smiley

• #15   2. jul 2013 Og tillykke forresten ! :o)

• #16   2. jul 2013 Først tillykke..

Tænker at hans reaktion er helt normal, når man tænker på det ikke er planlagt.
    Dog vil jeg sige, når man er så gamle som i er, så må i tage det ansvar der følger med, når man bliver gravid. Der er chance for gevinst når man spiller i lotteriet..

Men tror "bare" han skal vænne sig til det. Livet går jo ikke i stå fordi man bliver forældre. smiley
    Men man får da en masse tanker.
    Her var vi i behandling.. Og da jeg endelig blev gravid, kom der da også en masse tanker.
    - kan vi nu klare det?
    - er det nu det jeg vil?
    Osv osv.
    Men self er det det vi vil, og self kan vi klare det. Det hele bliver bare pludselig så virkeligt..

Så jeg tror bare i skal tage en snak stille og roligt..
    Han skal nok bare vænne sig til tanken.. Og det har han stadig 8 mdr til smiley

held og lykke med det hele smiley

• #17   2. jul 2013 Tusinde tak for alle de søde svar og lykønskninger smiley

Jeg tror at i har ret - min alle mine følser sidder uden på tøjen og blev bare vildt ked af det, da han sagde sådan ...

Han har altid sagt, det kommer når det kommer.. Og da jeg ringede til ham igår et par timer efter jeg havde fortalt det sagde han "Hej det er faderen". Og grinte helt vildt smiley

Så mon ikke bare at det skal bund fælde sig smiley

Jeg lader ham "være" lidt og ikke spøger indtil det de næste par dage og lader ham selv komme til mig. Jeg skal i sommerhus i næste dage med en veninde, så han er alene hjemme til at få alle tingene vendt og få lidt ro på.. Han er også stresset i denne tid pga nyt job osv .. Så mon ikke at hans reaktion var en kombi af det hele smiley det væger jeg i hvertfald at tro smiley

Og igen tak for jeres svar, det har givet lidt mere ro på mig smiley TAK !

• #18   3. jul 2013 Det var godt at høre smiley

• #19   4. jul 2013 Ih hvor dejligt! smiley

• #20   4. jul 2013 Han har stadig ikke sagt noget, men prøver at lade ham være og vente til han selv kommer smiley han er ikke sur eller noget måned er glad i disse dage - det må være er godt tegn smiley

Kommentér på:
Hjælp - min kæreste er blevet itvivl.......

Annonce