Hjælp - min kæreste er blevet itvivl....... {{forumTopicSubject}}
Jeg har brug for lidt hjælp!
Jeg blev testet positiv igår hos lægen. Dette er ikke en planlagt graviditet ...
Jeg fortalte selvfølgelig min kæreste det igår, og han blev glad osv ... MEN - senere igår aftenes kom han pludselig itvivl, han sagde at det måske var et dårligt tidpunkt, en dårlig verden at sætte en bar, itvivl om han kan tage vare på barnet...
Jeg blev meget ked af det, da han først blev glad og derefter itvivl..
Jeg vil gerne have barnet - jeg er 24 og min kæreste 31...
Jeg vil vildt gerne fortælle vores forældre det, men tør jo ikke, hvis min kæreste nu kommer og siger at han ikke vil have barnet ....
Har nogle af jer oplevet det med jeres partner ?
jun 2013
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 29
og jeg har sagt til ham igår, at jeg slet ikke er itvivl om at vi kan klare det ..
Jeg må tage en snak med ham når han kommer fra job i aften ...
Og tak for dit ærlige svar !
jun 2013
Men- jeg har en planlagt tur imorgen til Fårup sommerland, med en veninde - bliver jo nød til at fortælle at jeger gravid, da jeg ikke rigtig kan prøve så meget? Men jeg er bange for at fortælle hende det, hvis min kæreste nu kommer om en uge og siger, at han absolut ikke vil have det bare?
Håber at det giver mening det hele !
jun 2013
Jeg tager i hvertfald forholdsreglerne ..
Jeg tror også at jeg fortæller hende det, jeg ved at hun aldrig vil fortælle det videre ..
Tak for jeres svar ...
jun 2013
jun 2013
jun 2013
dec 2009
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 58 Svar: 449
aug 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 166
Bare lad være med at presse ham eller "true" med du får barnet ligegyldigt. Støt og elsk ham, fortæl hvor dejlig en far han bliver.
aug 2011
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 73 Svar: 2.001
Tænker at hans reaktion er helt normal, når man tænker på det ikke er planlagt.
Dog vil jeg sige, når man er så gamle som i er, så må i tage det ansvar der følger med, når man bliver gravid. Der er chance for gevinst når man spiller i lotteriet..
Men tror "bare" han skal vænne sig til det. Livet går jo ikke i stå fordi man bliver forældre.
Men man får da en masse tanker.
Her var vi i behandling.. Og da jeg endelig blev gravid, kom der da også en masse tanker.
- kan vi nu klare det?
- er det nu det jeg vil?
Osv osv.
Men self er det det vi vil, og self kan vi klare det. Det hele bliver bare pludselig så virkeligt..
Så jeg tror bare i skal tage en snak stille og roligt..
Han skal nok bare vænne sig til tanken.. Og det har han stadig 8 mdr til
held og lykke med det hele
jun 2013
Jeg tror at i har ret - min alle mine følser sidder uden på tøjen og blev bare vildt ked af det, da han sagde sådan ...
Han har altid sagt, det kommer når det kommer.. Og da jeg ringede til ham igår et par timer efter jeg havde fortalt det sagde han "Hej det er faderen". Og grinte helt vildt
Så mon ikke bare at det skal bund fælde sig
Jeg lader ham "være" lidt og ikke spøger indtil det de næste par dage og lader ham selv komme til mig. Jeg skal i sommerhus i næste dage med en veninde, så han er alene hjemme til at få alle tingene vendt og få lidt ro på.. Han er også stresset i denne tid pga nyt job osv .. Så mon ikke at hans reaktion var en kombi af det hele det væger jeg i hvertfald at tro
Og igen tak for jeres svar, det har givet lidt mere ro på mig TAK !
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 73 Svar: 2.001
aug 2011
jun 2013
Hjælp - min kæreste er blevet itvivl.......