{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.234 visninger | Oprettet:

scanning og søskende {{forumTopicSubject}}

jeg har to dejlige drenge på 2 og 5 år og venter mig igen, men da søskende ik er velkommen på sygehuset har jeg valgt at købe mug til en scaning på en scaningsklinik så børnene kan se lillesøster eller lillebror og derigennem få et bedre billed af hvad der er i maven smiley men min eks mener at ungerne stadig er for små til at forstå det endnu... hvad er jeres mening smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  scanning og søskende
  • #1   7. sep 2013 Min mening er at de kan se billeder når man er færdig. Tænk nu (gud forbyde det) hvis der var noget galt smiley

  • #2   7. sep 2013 Du skal da tage dem med smiley det er jo derfor du bestilte som du gjorde og hvis du føler det er en god måde for dem at følge med på. Er jeg da sikker på i får en rigtig god oplevelse sammen uanset hvor meget af det de forstår smiley

  • #3   8. sep 2013 Ville ikk tage den på to med.
    Her fik jeg video og billeder m hjem, et kæmpe hit smiley
    Det viste jeg istedet..


  • #4   8. sep 2013 Axl var med mig til scanning en dag jeg var sendt akut på sygehuset fordi vi ikke kunne få ham passet, og han græd som pisket fra de satte ultralydshovedet på min mave og til Dan forlod lokalet med ham.
    Lægen fortálte at det er meget normalt at mindre børn græder fordi de tror lægen gør deres mor fortræd, og de anbefaler ikke at børn kommer med i scanningslokalet før de er 8-9 år.
    Så jeg ville bestemt ikke tage dem med.
    Der er selvfølgelig ikke nogen der siger dine børn reagerer som Axl gjorde, men sæt nu de gør, så er der jo ingen glæde ved sådan en turneer nogen af jer..
    Axl var dybt ulykkelig hele eftermiddagen, og var meget mere morsyg 2-3 dage efter, så der er ingen tvivl om at for ham, havde det været en ekstremt ubehagelig oplevelse


  • #5   8. sep 2013 Nu er der jo forskel på akut og noget der er bestilt. Hun har jo god tid til at sætte dem ind i hvad der skal ske og så er det også noget helt andet på klinikkerne end på sygehuset. Der er en helt anden ro osv. smiley

  • #7   8. sep 2013 Jeg skal ind D 17 september og der tager jeg min datter med det er selv betalt scanning og vi har aftalt at gider hun ikke kan hun få en mobil at underholde sig med smiley

  • #8   8. sep 2013 Carina: du kan ikke forberede en på 2 på hvad der skal ske til en scanning..
    Et er hvad ordene forklarer, og hvor meget de forstår, noget andet er hvad de reelt ser og opfatter i situationen..
    Og nej der er ikke forskel på en akut scanning og en planlagt, for der kan også være noget galt til en planlagt, det eneste der er forskel er tidshorisonten, og om du starter med at forklare hvad der skal ske 1 uge eller 3 uger før, ændrer intet,. Axl er også næsten 2, og han fik forklaret hvad det skulle ske af os, af lægen, og også imens de scannede, og han forstår udemærket hvad der bliver forklaret, men alligvel var det ubehageligt for ham.
    Jeg kommer med en oplevelse jeg har haft, fortæller hvad vi fik at vide..
    Jeg kender ikke ts's børn, og ved ikke hvor sensitive de er, men en nu har n en personlig beretning hun kan tae med i sine overvejelser.
    Og eg kan kun, fra hjertet sige, jeg ville ikke gøre det!


  • #9   8. sep 2013 Jeg kan slet ikke se hvad de skal med for, de er jo ret små. Den på 2 vil ikke fatte brik af det alligevel, og nok bare være forstyrrende.

  • #11   8. sep 2013 Mikkel kommer med D. 20 når vi skal til køns scanning smiley han bliver 3 til dec... Og han har fået at vide at vi skal se baby på et fjernsyn. Med en dims de sætter på mors mave.. Han har fået hans eget billede fra NF og er helt forelsket..

  • #12   8. sep 2013 Et så lille barn har ikke kompetencer til at lave en sammenhæng mellem et billede og det at der skulle være en baby i mord mave.

  • #13   8. sep 2013 nu har jeg været på sygehus og ved at baby har det godt så det er jeg ik bekymret for og jeg er heller ik bange for at de forstyrre , da det er for dem jeg gør det smiley nu må vi se min mor tager med i tilfælde af at ungerne heller vil blive ude

  • #14   8. sep 2013 Lucas var med da ham var 2 år og det gik fint smiley

  • #15   8. sep 2013 jeg havde min søn med da vi sku ha lillesøster og han var altså kun liiie præcis to år og han sys bare det var super hyggeligt og var meget facineret af det

Kommentér på:
scanning og søskende

Annonce