{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.224 visninger | Oprettet:

Lena L
Lena L
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 69

Endelig barsel {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley

Ja så nåede vi endnu en milepæl i graviditeten. Igår fredag d 31 januar havde jeg min sidste arbejdsdag og nu står den på barsel = klargøring og afslapning ind til den lille trolde unge melder sin ankomst smiley

Min graviditet har heldigvis været rimelig nem. Forstået på den måde at jeg har været forskånet for alt for mange gener. Men her den sidste måned har det dog været rigtig tungt og hårdt. Jeg er ansat pædagog i en vuggestue og er på stuen med de mindste poder, dvs 6 mdr til omkring 16 mdr. Derfor er der jo en del løft og man sidder ikke stille længe af gangen da der er godt gang i ungerne smiley jeg elsker mit arbejde men er godt nok lettet over at jeg nu kan koncentrere mig 100% om mig.

Er heldigvis (lige i dette tilfælde) offentlig ansat og kan jo derfor gå fra 8 uger før termin. Tør slet ikke tænke på hvis jeg skulle vente 4 uger mere før jeg kunne gå fra.

Jeg har dog haft nogle helt fantastiske kollegaer der har været rigtig rigtig gode til at aflaste mig i de situationer hvor det var for hårdt, som fx pusle situationer hvor alle børn skulle skiftes og dermed løftes meget, før middagslur osv. Så den sidste måned har jeg fungeret som lege tante og siddet og hygget med børnene, imens de andre har overtaget de tunge opgaver.

Jeg er helt sikker på at det er på grund af deres kæmpe overskud til at hjælpe og overtage at jeg ikke er blevet sygemeldt, symfysen driller.
Jeg er dem rigtig meget taknemmelig og kan ikke forestille mig at have bedre kollegaer.

Nå men det hele blev vist lidt langt.

Ville bare dele min glæde over mine fantastiske kollegaer samt at nu er der en masse Lena tid inden lillepigen melder sin ankomst.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Endelig barsel
Kommentér på:
Endelig barsel

Annonce