{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.689 visninger | Oprettet:

rigtig øv dag :( {{forumTopicSubject}}

Hej skønne kvinder smiley
Har bare brug for at lukke ud.. smiley
Har haft en rigtig øv dag smiley den sidste uges tid har jeg haft rigtig træls kvalme med opkast ind i mellem smiley men.. havde set frem til jordemoder besøg i dag smiley lille manden har det godt, han ligger fast og er skønnet til at veje 3000 g smiley derudover har jordemoder sagt god for at han bare kan komme smiley
Desværre var mit blodtryk for højt smiley og det blev ved at være for højt.. så hun valgte at sende mig til akut modtagelsen for gravide, der knækkede filmen for mig smiley var desværre alene afsted til jordemoder i dag, da kæresten var i skole. Ringede grædende til min mor, og hun kom heldigvis ret hurtigt og var ved min side smiley fik en seng og fik lavet ekg (tror jeg det hed) lille mandens hjertelyd var helt som den skulle være, og livmodersammentrækningerne var også som det skulle være smiley heldivis! Fik målt blodtryk et par gange og det faldt heldigvis smiley fik også taget blodprøve og der var intet at se. Men har nu fået ordre på at holde mig i ro, og skal til kontrol og have målt blodtryk en gang om ugen..
*åhh det lettede*
Nu må lillemanden bare gerne melde sin ankomst smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  rigtig øv dag :(
Kommentér på:
rigtig øv dag :(

Annonce