{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.015 visninger | Oprettet:

Kan slet ikke forstå det endnu {{forumTopicSubject}}

Vi besluttede at nu ville vi rigtig gerne have et barn og vupti første æglæsning var den der.
Helt fantastisk.
Er 12+6 henne.
Har været til scanning to gange og se vores lille guldklump. Men nu kan jeg kan bare slet ikke forstå at jeg er gravid, det er jo bare så fantastisk og vildt.
Og hvor er det vildt at se den bette til scanning men stadigvæk forstår jeg det næsten ikke selvom maven vokser. Jeg tror næsten jeg drømmer. Er jeg den eneste der har det sådan?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan slet ikke forstå det endnu
  • #1   17. dec 2008 Nææ nei......

    Både mig og kæresten havde det sådan...

    Og jeg har det stadig sådan, selvom haqn er født smiley

    Og tillykke foresten smiley


  • #2   17. dec 2008 jeg forstod det først 2 mdr efter jeg var blevet mor med min den første smiley

  • #3   17. dec 2008 HVordan kan det være du har været til 2 scanninger?


  • #4   17. dec 2008 tillykke med det da smiley det er da bare dejligt når det lykkes med det samme smiley

    men kan sagtens følge dig i at du ikke kan forstå det.... jeg har været til 6 scanninger og har hver gang ligget og nyt synet af den lille.... men bagefter har jeg igen følt at jeg bare var mig smiley jeg er idag 34 + 2 og har stadig ikke rigtig fattet det, er begyndt at føle mig gravid nogen gange men har ikke halt forstået det endnu smiley det er en skør/sjov fornemmelse når man begynder at kunnet mærke den lille tage til i vægt smiley


  • #5   17. dec 2008 jeg har ikke fattet det før den lille begyndte at sparke XD

  • #6   17. dec 2008 Godt... jeg er ikke den eneste der har det sådan.
    Dejligt at man ikke er helt skør smiley
    Mette + Morten F jeg har været til to scanninger fordi jeg i starten af graviditeten blødte en del men fik taget blodprøver og alt var fint men fortsatte med at bløde i næsten 2 måneder og da min læge så lavede en undelivsundersøgelse i 9. uge syntes hun ikke min livmoder var vokset nok så blev sendt til akkut scanning.
    Sikke en forskrækkelse vi fik men den bette lå jo godt og fint og sprællede rundt og så var vi jo til NF scanning her i denne uge.


Kommentér på:
Kan slet ikke forstå det endnu

Annonce