{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvorfor er man så bange
  • #1   29. dec 2008 Det er helt naturligt at være nervøs og bange, det tror jeg er velkendt for de fleste gravide. Man tænker så mange tanker, bare nu den er der endnu og bare nu alt er som det skal være osv. osv. Jeg har vøret det begge gange jeg har ventet mig. Man vil så gerne have at alt er okay. Og man er så bange for noget skal gå galt. Men tag det roligt er sikker på den lille har det fint. :o) Du reagere i hvert fald helt normalt.

• #2   29. dec 2008 Da jeg var gravid, var jeg osse meget bange. Jeg røg frem og tilbage fra sygehuset, fordi jeg ikke mærkede liv. Men de kørte bare en hjertelydscanning og der var hjerte lyd så jeg blev bare sendt hjem igen. Men da jeg blev gal og bedte om en scanning kunne de se at han var i siddestilling og der ikke var nok fostervand måtte han tages med kejsersnit. Det viste sig så at hvis han ikke var blevet taget, ville han dø under fødslen. Eller i værste fald dø af fostervandsforgiftning. I dag kan jeg kun glæde mig over at jeg meget nemt bliver sur hvis jeg ikke kan få min vilje hvis jeg ved der er noget galt.

• #3   29. dec 2008 glæder mig også til at se den igen men er så bange for at den er gået til og når man så har set den igen og det er okay ja så er man bare bange for at den fejler noget

• #4   29. dec 2008 uhha hvor jeg husker det.. jeg var også vildt nervøs og bange for om den nu var der endnu, og gudskelov smiley det var han .... men som de andre siger .. det er helt normalt at være nervøs smiley

• #5   29. dec 2008 For det første kører hormonerne på fulde, for det andet hører man konstant om ting der går galt og kan gå galt under graviditeter og så er det jo normalt sådan at når man er gravid så ønsker man sig virkelig barnet og derfor frygter man at der vil ske barnet noget.

• #6   29. dec 2008 uh jeg kender det alt for godt, jeg har endda været til nf og slt var fint, men nu synes jeg bare der er så frygtelig lang tid til næste scanning og til jeg jeg mærker liv, så går også næsten hver dag og er en smule nervøs, ih hvor er det bare træls =(

• #7   29. dec 2008 Kender det også alt for godt med at være nervøs, og som der bliver nævnt længere oppe, så hører man jo mest om de gange hvor det går galt, og ikke om de mange sunde og raske børn der bliver født hver dag. Jeg er i uge 37+4 idag og var til jordemoder. Blev sendt til en akut scanning da hun syntes jeg havde alt for meget fostervand og det kunne skade den lilles nyrer. Heldigvis var alt som det skulle være, men det var da lige og få en spand kold vand i hovedet. Tror bare man skal prøve at tænke så lidt over det som muligt, da man hurtigt kan gå og bilde sig selv alt muligt ind.

• #8   29. dec 2008 Har det akurat ælige sådan. De gange jeg har været til scanning har jeg bare været så lykkelig og det er så fantastisk men så senere samme dag kan jeg tænke det samme som dig, om der stadig er liv om der er noget galt osv.
    Tror det er helt normalt. Jeg er selv 15 uger henne men er sikker på at når man begynder at mærke liv derinde bliover det lettere ikke at bekymre sig så meget.

• #9   29. dec 2008 ja jeg håber også det bliver bedre når man mærker liv, tror også jeg er ekstra opmærksom fordi jeg havde en sa i 2005 og har ikke været klar før nu til at få et barn syns virkelig at det var noget af det hårdeste jeg nogensinde har oplevet men jeg var til scanning da jeg var 8 uger henne og der var der liv sidst sagde at den var død i uge 6/7 uge der i 2005

• #10   29. dec 2008 Ja så kan jeg godt forstå du har ekstra mange tanker omkring det men man må jo også bare prøve at glemme det og nyde man er gravid og tænke på den lille skønne prins eller prinsesse man har i maven.
    Det er første gang jeg er gravid og vi kom også til akkut scanning i uge 9 fordi jeg blødte og lægen ikke syntes min livmoder var nok udvidet, så vi havde et par rigtig ubehagelige timers venten inden vi så vores lille baby på scanning, som heldigvis havde det helt fint og sidst i uge 12 til NF hoppede rundt i maven.

Kommentér på:
hvorfor er man så bange

Annonce