{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
673 visninger | Oprettet:

Hvorfor er man så stædig? {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg er bare begyndt at undre mig en smule..

Flere gange ser man indlæg, hvor folk spørger er det normalt at have så ondt, eller er det normalt at bløde eller er det veer jeg har- hvor man så giver råd af egne erfaringer eller råder dem til at kontakte FG.

Men så siger de, ej jeg ser lige tiden an eller nærmest ikke vil belemre dem med det, hvis det nu ikk er noget.

Altså- de jordmødre er der for at hjælpe dig- også hvis du er i tvivl. De vil hellere tjekke dig en gang for meget end en gang for lidt.
Og man skal jo ikke kun tænke på sig selv, men på det lille barn man har i maven. Det kan jo få slemme konsekvenser, hvis man ikke bliver undersøgt, når man selv er i tvivl..
Jeg selv da jeg var gravid følte ikke jeg overrendte dem, men jeg kontaktede dem da, når jeg var i tvivl. Og havde jeg ikke lyttet til min mavefornemmelse, ja så havde jeg måske ikke haft en søn idag og i væreste fald selv været borte..

Bare lige en tanke- ikke noget ondt om nogen..
Jeg undre mig bare.. Er der andre der undre sig?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor er man så stædig?
  • #1   10. jun 2009 Du behøver heller ikke køre derind, men ringe f.eks.. Det kan jo godt være de kan fortælle dig hvad det er.. Men jeg ville da være en smule urolig ved at bløde når man "kun" er 27+4..

• #2   10. jun 2009 Okay.. Men jeg kunne se at du også skriver at du ikke har mærket så meget til barnet?

• #3   10. jun 2009 Jeg ville helst heller ikk belemre FG, med mindre det var ALVORLIGT... altså hvis ikke det var noget særligt, så gad jeg ikk ringe derud... så spurgte jeg til råds herinde.. altså dengang jeg var gravid...

• #4   10. jun 2009 Kan godt følge idg, ville heller ikke så godt ringe da jeg var gravid men blev nød til det 2 gange pga jeg blødte, og 2gang var det rigtig heldigt jeg gjor det da det "endte" med ak,
    det kunne have gået grueligt galt, så jo næste gang ville jeg bare ringe, det er jo som sagt det de er der for..

• #5   10. jun 2009 Jeg kan personligt ikke selv vurdere om noget er alvorligt- men jeg ved at i princippet så skal man ikke bløde- for at tage et eksempel. Og hvis ikke jeg fik snakket med nogle fagfolk om det så ville jeg spekulere, og måske stresse den lille. Men sådan er vi også forskellige.

Tiffanie's mor- jeg havde det da heller ikke godt med at ringe til dem, men er også super glad for at jeg gjorde det. Næste gang jeg bliver gravid, så vil jeg i hvertfald ikke tøve med det, hvis jeg er i tvivl.

• #6   10. jun 2009 Altså personligt havde jeg ikk mere end 5 mins kørsel til FG, så det var nu ikk det der gik mig på... jeg ville bare ikk ringe med mindre det var alvorligt... det kunne være der er en kvinde der er vigtigere der blir tjekket, så sys jeg ikk jeg ville tage tiden, hvis jeg viste der ikk var noget galt med Noah som sådan...

• #7   10. jun 2009 Jeg skulle fra Frederica til Haderslev (efter ejet valg) ig jeg ringede også til FG i tide og utide..

• susan s
    susan s Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 21 Svar: 44
    #8   10. jun 2009 Næsten alle oplever at bløde lidt, og selvfølgelig skal man være obs, men slå lige koldt vand i blodet.. klinikker og læger ville jo blive overrendt hvis de skulle svare på alle de små spørgsmål.
    Synes godt man kan spørger sig omkring på nettet først eller slå op i de graviditetsbøger man har.. det har jeg gjot ofte, og det viser sig som regel at være noget normalt. Det med sussi var jo bare fordi hendes slimhinder var lidt irriteret efter sex, det er også normalt, men det hjælper faktisk med glidecreme.

Kommentér på:
Hvorfor er man så stædig?

Annonce