Hvorfor er man så stædig? {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg er bare begyndt at undre mig en smule..
Flere gange ser man indlæg, hvor folk spørger er det normalt at have så ondt, eller er det normalt at bløde eller er det veer jeg har- hvor man så giver råd af egne erfaringer eller råder dem til at kontakte FG.
Men så siger de, ej jeg ser lige tiden an eller nærmest ikke vil belemre dem med det, hvis det nu ikk er noget.
Altså- de jordmødre er der for at hjælpe dig- også hvis du er i tvivl. De vil hellere tjekke dig en gang for meget end en gang for lidt.
Og man skal jo ikke kun tænke på sig selv, men på det lille barn man har i maven. Det kan jo få slemme konsekvenser, hvis man ikke bliver undersøgt, når man selv er i tvivl..
Jeg selv da jeg var gravid følte ikke jeg overrendte dem, men jeg kontaktede dem da, når jeg var i tvivl. Og havde jeg ikke lyttet til min mavefornemmelse, ja så havde jeg måske ikke haft en søn idag og i væreste fald selv været borte..
Bare lige en tanke- ikke noget ondt om nogen..
Jeg undre mig bare.. Er der andre der undre sig?
mar 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 65 Svar: 1.160
mar 2009
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
mar 2008
Følger: 24 Følgere: 22 Babyer: 2 Emner: 129 Svar: 1.518
det kunne have gået grueligt galt, så jo næste gang ville jeg bare ringe, det er jo som sagt det de er der for..
mar 2009
Tiffanie's mor- jeg havde det da heller ikke godt med at ringe til dem, men er også super glad for at jeg gjorde det. Næste gang jeg bliver gravid, så vil jeg i hvertfald ikke tøve med det, hvis jeg er i tvivl.
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
mar 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Babyer: 1 Emner: 72 Svar: 3.459
jan 2009
Følger: 1 Emner: 21 Svar: 44
Synes godt man kan spørger sig omkring på nettet først eller slå op i de graviditetsbøger man har.. det har jeg gjot ofte, og det viser sig som regel at være noget normalt. Det med sussi var jo bare fordi hendes slimhinder var lidt irriteret efter sex, det er også normalt, men det hjælper faktisk med glidecreme.
Hvorfor er man så stædig?