{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
985 visninger | Oprettet:

HVad kan du ikke tåle længere? {{forumTopicSubject}}

Hvad kan du ikke tåle længere at spise eller at drikke?

Min mave vender sig og giver mig total kvalme hvis jeg drikker cola og andet sodavand. Og jeg kan heller ikke tåle Cocio.

Jeg kan ikke spise samme størrelse potioner mad som jeg plejer eller spise kryddert mad.

Hvordan har I det? Er der noget som har ændret sig for jer i den stil som jeg oplever?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HVad kan du ikke tåle længere?
  • #1   22. apr 2008 cola er dårligt for fosteret...
    Men jeg ku ik tåle hvidløg og sodavand så drak sortset saft og koldskål smiley

• #2   22. apr 2008 Det har jeg læst ja at det er, men sådan kan vi jo også fortsætte med cigaretter/røg og rødt kød osv. men det var ikke det indlægget blev lavet for at oplyse.

• #3   23. apr 2008 jeg drak nu cola som jeg gør nu, altså min datter er ikke død af det, har nu aldrig fået afvide jeg ikke måtte drikke cola, selvfølgelig anbefalede min jm vand og det drak jeg også meget af. men du har ret Karina sådan kan vi jo blive med cigaretter osv.. nå men ihvertfald så kan jeg ikke med kaffe mere, drak det inden min graviditet men da jeg bleb gravid kunne jeg ikke få en tår ned uden jeg fik det dårligt, og jeg har det på samme måde nu efter jeg har født, så kaffen er skitet ud med te.

• #4   23. apr 2008 Jeg kunne ikke have sodavand i min første graviditet, men her med nummer 2 kunne jeg stort set spise alt! Så det er bare at prøve dig frem og holde dig fra de ting du ikke kan tåle, selvfølgelig...Held og lykke med det, smill...

• #5   23. apr 2008 jeg har det kun med fisk, på nær tun og rejer, men ellers kan jeg virkeligt kaste op af fisk..
    ellers er jeg stort set alt ædende..
    dog ikke for tiden..
    ligger smadder syg med blærebetændelse, og tror også jeg har en mindre influenza, så den står mest på yoghurt, og masser a vand og saftesvand..
    det er det eneste jeg synes jeg kan spise/drikke..
    der kommer dog lidt fast føde ned som et stk rugbrød eller lidt toastbrød..
    ellers er det yoghurt og vand og saftevand..

• #6   24. apr 2008 jeg kan ikke tåle at pusse tænder mere end ca 15 sek ad gangen, så pusser dem mange gange om dagen. total underligt. og så røg

Kommentér på:
HVad kan du ikke tåle længere?

Annonce