{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.916 visninger | Oprettet:

Hvad siger du? {{forumTopicSubject}}

Så det godt med sådan et forum:-D

Nu skal i høre. Vores datter er gået hen og bleven godt forkølet (tror oveni også der er en tand på vej måske) snotten løber on/off. Så har hun fået en ret træls hoste on/off mest hoster hun. Hun er noget hæs. Kan PGA. slim godt få hoste ture med brækfornemmelse (det kommer til tider også til at ende ud i brækture) så pyldre hun lidt mere ind hun plejer men vil også meget gerne lege. Hun er ikke helt god på fast føde PT. PGA. halsen/slimen for så kommer de brækfornemmelser/ture også.

Nu er mit spørgsmål uden at nævne hvad vi selv ønsker at gøre, ville du/i som forældre aflevere jeres barn ved bedsteforældre og tage på en firmawellnestur som man har set frem til eller blive hjemme? Jeg ønsker ikke at oplyse hvad vi gør, men høre andres meninger da folk vi kender har sagt deres mening om hvis det var dem. Så blev bare nysgerrig efter at høre jeres meninger herinde:-)

Håber i lige vil tænke og så sidde et svar, tak:-)

OBS OBS OBS der er ikke feber. Igår kastede hun en del op men idag kom der en lille klat morgenmad retur ellers er det indtil vider bleven nede ved de grimme ture:-/

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad siger du?
  • #1   24. aug 2012 Tror det kommer an på bedsteforældrene smiley Personligt er min mor enormt god til når nogen er syg eller skidt tilpas. Og jeg ville altid være tryg ved at lade mine børn være ved min mor smiley
    Husker også selv hvordan det var når man var lille og syg og ovre ved mormor. Nurh man blev forkælet og passet godt smiley Og jeg ved at min mor vil være præcis sådan en mormor hehe smiley

• #2   24. aug 2012 Nej jeg ville ikke gøre det.
    Selvfølgelig kunne det lade sig gøre men barnet kan jo hurtigt blive mere syg og der er jo ingen grund til at bedsteforældre skal blive smittet.
    Desuden vil jeg mene mit barn har brug for mig/os og brug for ro og tryghed selvom det kun er lidt sygt.
    Desuden ville jeg ikke kunne nyde sådan et ophold uden konstant at tænke på hvordan mit barn havde det.

• #3   24. aug 2012 Personligt ville jeg tage afsted på den tur.. smiley er slet ikk i tvivl om at mit barn ville hygge sig super meget en weekend hos feks min mor, selvom der er tænder osv på vej.. og jeg ved min mor kan håndtere det uden problemer (hun er dagplejer) og til tider os har børn der har det sådan..
    og hvis det skulle blive værre ville jeg jo få besked og så kan man jo tage den der fra.. jeg er så os ret sikker på min mor nærmest ville sparke os afsted ud af døren, og sige, jeg har styr på det her.. smiley

• #5   24. aug 2012 Tak for alle jeres meninger :o)
    Se de er også delte, hi hi... for har hver deres meninger.
    Nu har hun været syg en uges tid og det er farmoren og farfaren de (begge unger) skulle være ved og hun har hele tiden sagt, bliver det ikke slemmer så snupper vi hende gerne. Vi har dog været sådan bob bob med hvad vi lige syntes var bedst for vores datter, men har som sagt taget en bestutning. Men ville høre hvad i andre ville gøre :o) Så i andre skriv gerne... Meget sjovt at se hvor mange der kommer af den ene eller anden vurdering :o)

• #6   24. aug 2012 Jo. Hvis bedsteforældrene er vant til at omgås dem - og de har passet dem før, så ville jeg tage afsted.
    Det er jo ikke værre end at man altid kan tage hjem smiley
    Man skal også huske sig selv, så en tur uden børn er vigtig.

Jeg tror i har valgt at tage afsted smiley

• #8   24. aug 2012 Ha ha Charlotte, kan godt lide du gætter ;oD

Vores datter er 15 mdr. så tænkerne har været rigtig godt igang kan i tro... :o)

• #9   24. aug 2012 Skal lige tilføje at pigen er glad for sine bedsteforældre, men kun har sovet en nat ved dem før, hvilket nu gik fantastisk godt, bedre ind vi forældre havde regnet med faktisk, men sådan bliver man jo tit positivt overraskede :o)

• #10   24. aug 2012 Hov lyder som om sønnen ikke er glad for dem, men jo det er han ;o) Var fordi det lige var hende tråden drejede sig om hihi... :oD

• #11   24. aug 2012 Jeg var også taget afsted smiley Bedsteforældrene har trods alt opdraget børn selv og det er jo ikke unormalt at børn bliver syge. Hvis barnet er trygt ved dem og de er trygge ved at passe et sygt barn så er der ingen problemer i mine øjne. Min store pige er endda blevet passet af sine oldeforældre engang hun var syg for de er enormt tætte og jeg ved hun bliver passet lige så godt på der som hun gør her hjemme smiley

• #12   24. aug 2012 Ja, man tænker både, ej de skal da være hos deres forældre men samtidig kan man også tænke, de kan også passe syge børn/barn ligeså godt som en selv. Dog selvfølgelig ikke give det en mor og far kan for hver person kan sit og mor og far er selvfølgelig de tætteste :o)

• #13   24. aug 2012 Hvis det var en tur vi havde set frem til, og vores dreng allerede havde været syg i en uge, og det nærmede sig enden af sygdommen, jo så ville jeg tage afsted og overlade ham til min mor.
    De to er nemlig uadskillige og Dexter ELSKER sin mormor, så det gør helt ondt. Han ville sgu blive rask ved at være der. smiley
    Og det stoler jeg på min mor nok til. Jeg "elskede" at være syg med min mor hjemme, og hun er 10x bedre nu, hvor hun er mormor!

Jo, han ville nyde den overdrevede forkælelse og jeg ville ikke være bekymret overhovedet. smiley

• #14   24. aug 2012 Ja, forældrene er de tætteste smiley Men andre kan give andre ting end forældrene kan og det kan være mindst lige så godt smiley

• #15   24. aug 2012 Men jeg ville kun kunne overlade ham til min mor. Ingen andre. smiley
    Fordi jeg ved hvor meget han elsker hende. Det er helt crazy..

• #16   24. aug 2012 Her ville det være farmor og farfar men de elsker deres børnebørn og omvendt :o)

Og farmoren har været vand til lidt af hvert da faren også har været en del igennem som lille :o)

• #17   24. aug 2012 Ja i tager afsted smiley ikke? smiley

• #18   24. aug 2012 Intet svar pt. ihvertfald :o)

• #19   24. aug 2012 Jeg vil bare sige god weekend.

• #21   24. aug 2012 Jeg ville tage afsted.

Mine svigerforældre er rigtig tætte med Miley, og jeg ved de kan klare det.

Når hun er syg og ikke kan komme i dp, kommer hun hjem til dem, så jeg ikke for fravær fra skole smiley self. Bliver jeg hjemme ved hende hvis hun har meget høj feber.

• #22   24. aug 2012 Lige nu er hun glad og næsten sig selv (dog kan man høre noget snot), men det kan jo svinge :o)

• #23   24. aug 2012 Her er ingen feber. Hun hoster, men den lyder væsenlig bedre ind den har gjort tidliger og ja så der snot (men er selv forkølet plus jeg som sagt tror der er en tand mere på vej, der kom i for en 2-3 dage siden også) :o)

• #24   24. aug 2012 Har ikke læst det hele igennem, men er enig i det Solva skriver. smiley

Kommer helt an på bedsteforældrene, og om ungerne har lidt et nr.2 hjem hos dem smiley Personligt ville jeg uden grubler, overlade min datter lidt små syg til min mor, vi er der rimelig tit! Og omvendt smiley Min datter ville blive puslet om, og plejet til UG! MEN vil også KUN lade hende blive passet der, hvis hun er syg!
    Jeg blev da også passe af min mormor hvis jeg var syg, og min mor skulle på arbejde eller andet. smiley

Så du skal 100% gøre hvad du føler for.... Der er ikke rigtig noget ´rigtig´ eller ´forkert´ at gøre.

• #26   24. aug 2012 Man er nok lidt påvirket når man ikke er helt frisk men hun ligger bestemt ikke sløj hen, hun leger tværdigmod og gerne med storebroren :o) Pyldre kan hun godt finde på lidt...

• #28   24. aug 2012 Det vil hun være det jeg ikke i tvivl om :o) Det er ens egen beslutning og hvad man føler er det rigtige man skal gøre :o)

• #29   24. aug 2012 Jeg ville tage afsted. Helt sikkert. Jeg tænker på den måde, at har de kunnet klare os da vi var små og syge kan de os klare mit barn. Jeg ville være helt tryg. Og du siger hun mest er ved godt mod osv så ville jeg tænke at hun har rigtig godt af at komme hjem til dem og hygge og blive forkælet smiley Selvfølgelig kommer det som de andre så rigtigt siger an på bedsteforældrene hvor gamle er de, er de friske nok og har de selv lyst til at have hende når hun er syg smiley
    Men tag afsted. Håber jeg i gør og så rigtig god weekend herfra smiley

• #30   24. aug 2012 Jeg ville tage afsted...

for i mine ører lyder som en forkølelse... og ja man er da skidt når man er forkølet, men så længe der ikk er feber, så kan jeg ikk se problemet i at tage af sted.

og man kan jo tage hjem hvis bedsteforældrene ringer og siger den er helt galt.

• #31   24. aug 2012 Hvis Clara bare var snottet og små forkølet ville jeg nok tage afsted.

• #32   24. aug 2012 Jeg ville tag afsted men det er også kun fordi at jeg ved at min mor og stedfar kender hende 110% og hun dem...
    Hun er vokset op sammen med dem og eftersom jeg går hjemme med hende så er det altid dem der passer hende hvis jeg skal noget. Min mor er her nede 2 gange om ugen for at passe hende når jeg har butikken åben plus min mor og stedfar er her fra fredag eftermiddag til søndag eftermiddag da de hjælper os med at bygge gården op fra bunden af...
    Så hun ser min mor 4-5 dage om ugen ogmin stedfar 3 dage om ugen så jeg ville til en hver tid være sikker på at overlage hende til dem...

• #33   24. aug 2012 Øv, hun har lige sovet 1-1 1/2 time fint men så vågner hun og er ulykkelig og forsætter så skifte vist med at sove kort (Max nogle min.) og så gir hun sig igen:-(

• #34   24. aug 2012 Så nu køre tankerne igen rundt:-/

• #35   25. aug 2012 Så blev sønnen også lige syg :o(

• #37   25. aug 2012 Ja det gjorde den... Mange tak :o)

Kommentér på:
Hvad siger du?

Annonce