{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
829 visninger | Oprettet:

Bækkenløsning - Smerter {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley
For det første, rigtig godt nytår til jer alle sammen! smiley

Har lige et par spørgsmål omkring bækkenløsning..
Jeg har nemlig bækkenløsning, og har simelthen SÅ ondt at jeg hverken kan står, sidde eller gå.. Det bliver næsten bare værre for hver dag der går smiley Og ved bare ikke hvad jeg skal gøre ved det..
Ligger bare og græder helt håbløst nogle gang så ondt har jeg..
Plus jeg i forvejen har en sygdom i ryggen, som sidder i min lænd, så min bækkenløsning gør det bare det hele meget værre smiley
- Magter seriøst ikke mere smiley Nyder ikke engang at være grvid mere.. Gider ikke smiley

Nogle der ved hvad man kan gøre for, at lindre de mange ubehalige smerter?
Samt nogle der ved om det kan lade sig gøre, at man bliver sat i gang pga. den voldsomme bækkenløsning?

På forhånd tak!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bækkenløsning - Smerter
  • #1   1. jan 2009 jeg fik akupunktur.. det hjalp nok til at jeg kunne fungere.. men det ved jeg ikke om i har det samme tilbud hos jer..
    jeg fik det på svangre amb..


  • #2   1. jan 2009 Det kan jeg heldigvis få hos min egen læge smiley
    Brugte det også før jeg blev gravid pga. min ryg smiley


  • #3   1. jan 2009 oki ja så syntes jeg du skal be m det.. det virkede så jeg kunne fungere.. vi må jo ikke tage nogen smertestillende imens..

  • #4   1. jan 2009 velkommen i klubben,har selv så mange smerter,går med krykker,vil også sige prøv lægen om han ikke kan gøre noget
    de sætter ikke en fødsel igang pga bækkenet


  • #5   2. jan 2009 Hippen
    Tror også at jeg ringer over på lægehuset i morgen og får en tid hos ham til akupunktur smiley
    Det virkede også på min ryg før, så mon ikke det egentlig kunne tage bare smerterne i lænden nu.. Håber jeg sgu smiley
    Så er det jo "kun" bækkenløsningen jeg skal døje med.. Med mindre det også bliver bedre af det.. Hehe smiley Kan man da kun håbe smiley
    Og nej.. Er også blevet forbudt at spise mine de smertestillende til ryggen smiley Øv øv.. Så må nøjes med en panodil en sjælden gang smiley

    Charlotte
    Takker.. Total yndlings klub - Eller ikke! smiley
    Ej hvor træls at du er endt på krykker smiley
    men nej, tænkte jeg nok.. De sætter nok ikke en i gang pga bækkenløsning..
    Men ved ikke om min situation er lidt anderledes da jeg har en sygdom i min ryg som sidder i lænden, da det kan blive påvirket af alle de smerter :S


  • #6   2. jan 2009 hvis i har fået en bog hos lægen da i blev konstateret gravide der, så er der nogen øvelser i den for lige specielt bækkenet og ryggen...

  • #7   2. jan 2009 Er det den der fra Libero?

  • #8   2. jan 2009 Er det ikke den der hedder "Graviditet, familie og det nye barn" eller sådan noget? har selv bækkenløsning så orker ikke at rejse mig lige nu og kigge efter hvad den præcist hedder, men du har den garanteret derhjemme

  • #9   2. jan 2009 (link fjernet)

    ved ik om det var en ide... jeg overvejer det kraftigt for jeg har konstant smerter og har også lidt af ryg/lænde problemmer i mange år.. kan græde mig i søvn om aftenen og kan kun gå korte ture...
    håber det bliver bedre...


  • #10   5. jan 2009 Jeannie
    Det må jeg skam lige kigge efter...
    Får sgu ikke så meget information i form af bøger hos lægen eller jm :S


  • #11   5. jan 2009 Jannie N

    Det lyder da i hvert flad meget spændende!
    Nu vil jeg dog lige se om akupunktur kan hjælpe på det..
    Ja og kan det ikke det, så tror jeg da helt sikkert at jeg vil benytte mig af hende..
    Mange tak for linket smiley
    - Ja puha.. Kender det alt for godt til, at have konstante smerter + at man bare ikke kan noget som helst, og som du selv nævner.. Man kan ikke engang vende sig i sengen uden at tude smiley


  • #12   5. jan 2009 pernille
    selv tak... : ) akupunktur har jeg også tænkt på længe ... og så skal jeg tage mig sammen til at komme i svømmehallen...
    jeg var til scaning idag og fedt var det da lægen skulle hjælpe mig op og stå bagefter... av av . hun blev helt bange. røg ind til en læge bagefter og hun undersøgte mig for om det (også ) kunne være noget bækkenløsning men nej det gjorde ikke avs de steder hun trykkede... så haleluja for at jeg stadig skal gå og ikke vide hvad jeg "fejler"
    igen tud tud.. : (


  • #13   5. jan 2009 Jannie N
    smiley
    Synes du skulle overveje akupunktur hvis det kunne hjælpe smiley Det er så skønt smiley
    Iiih :S Lyder da ikke godt :S Håber da snart, at de finder en årsag så.. Der er bare ikke noget mere træls end, at rende rundt og have ondt, og der ingen er der kan fortælle hvad det er smiley


  • #14   5. jan 2009 kan man måske blive henvist fra ens egen læge til det...?? har nemlig været næsten alt igennem flere gange. og får bare udleveret en folder om øvelser som jeg skal lave, men come on jeg har haft problemer i næsten 14 år nu og det går kun den forkerte vej.
    to gange har jeg ligget "strandet" derhjemme og måtte vente timer før min kæreste kom hjem og kunne hjælpe mig op.. det var sku ikke sjovt. jeg vil næsten beskrive det som en lammelse fra navle og ned..
    så jeg er næsten åben for alle hekse kunskaber der kan hjælpe.. : )


  • #15   5. jan 2009 Du kan da prøve, at snakke med dem om det smiley Det ville jeg da helt klart gøre..
    Det kan muligvis være, at de kan henvise dig på sygehuset?
    Nu er jeg heldigvis så heldig, at min læge selv kan udføre akupunktur smiley Så det kunne jo ikke være bedre smiley

    Ej der er sgu bare ikke noget der er mere træls end, at man har smerter som ingen kan finde årsagen på smiley Hader det smiley

    Hehe.. Heksekundskaber siger du.. Uuh smiley Hvad med en healer så? Hihi smiley


Kommentér på:
Bækkenløsning - Smerter

Annonce