26. mar 2008 Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 2 Emner: 29 Svar: 172
CHOK til mig.... {{forumTopicSubject}}
jeg var ved jordemoder idag.. og fik mit livs chok... de skal jo skrønne hvor stor babyen er når jeg er 37 uger henne som jeg jo er.. og de siger hun er 33 cm fra hoved til hale og det er okay nok..
men men men.... de vil IKKE fortælle hvor meget de tror hun vejer.. og der kommer en anden jordemoder ind og mærker vildt på mig.. og hun siger stille og ruligt, at hun ikke tør sige hvor meget hun tror hun vejer min baby, men at jeg skal ind og scannes imorgen for at se om hun er stor nok...
så kom chokket.. de vil have hende ud hvis hun ikke er stor nok fordi hun har ikke godt af at være derinde hvid hun ikke spiser nok.. og det bliver så efter imorgen de tager hende ud hvis det er...
bliver sku helt bange for hva der skal ske med min baby..
mar 2008
Følger: 48 Følgere: 46 Emner: 49 Svar: 1.601
men i og med at du er i uge 37 så skal du ikke være bange fordi så kan hun sagtens komme ud uden at ha problemer.. hun skal måske nok på neonatal men så er det kun for at få lagt sonde så hun kan tage på..
det kan også være at de vudere at de kan fede hende op ved at hun spiser mme og hos dig hvis du skal amme og så lidt tiere end man normalt gør det.. jeg skulle gi min søn mad hver 2-3 time fordi han ikke havde nok sukker i blodet...
han er også taget ud 3 uger før tid. det er jeg også..
og der er ingen af os der fejler noget..
husk de kan også tage fejl..
de mente at min datter blev omkring de 4 kg da hun kom ud hun vejede så kun 3555 kg så de kan altså godt tage meget fejl..
maj 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Babyer: 1 Emner: 355 Svar: 1.612
De gør jo kun det der er bedst for den lille .
Men du må lige opdatere os i morgen om hvordan og hvorledes .
Men kan godt følge dig i at det er noget af et chok for dig
mar 2008
Følger: 48 Følgere: 46 Emner: 49 Svar: 1.601
det hjælper ikke noget at prinsessen spiser mere i aften det tager bebs jo ikke på af.. det har noget med at gøre om der er nok til førelse fra moderkagen og igennem navlestrengen.. for at det skal ha noget med mor at gøre så skal hun holde helt op med at spise allerede fra starten. bebs tager fra moderens fedt depoter.. så det der sker er bare at mor taber sig.. hvilket det kun sker mor noget der sker ikke bebs noget før man ikke har spist i meget lang tid..
men inden da vil mor være indlagt..
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
jeg kan godt forstå at du er nervøs, og fik et chok.... Du er så langt henne, at det ikke har nogen påvirkning, (udover vægten) på om hun bliver der inde i maven eller kommer ud ... Trøste kram herfra .
apr 2008
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 8 Svar: 142
Jeg gik til rigtig mange skanninger, fordi de mente hun voksede for lidt og der nok var for lidt fostervand.
Scanningen viste dog at alt var som det skulle være. Hun var lidt lille (2570 g) men ikke for lille. Hendes storebror vejede det samme... også selvom jeg aldrig har røget.
mar 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 339 Svar: 5.489
mar 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 339 Svar: 5.489
CHOK til mig....