{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
809 visninger | Oprettet:

Hvor meget liv mærkede/mærker i ?? {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg er i uge 18 og er begyndt at mærke spark her den lille sidste uges tid. Men tænker bare om jeg ikke har et meget meget aktivt barn da jeg mærker den ca 5 gange om dagen og så kommer der måsker imellem 2 til 10 spark hvergang.

Er det ikke lidt meget..???
Hvor tit mærker i?

Det er ikke for at brokke mig over det, det er selvfølegelig super super dejligt at mærke den, men vil meget gerne høre jeres erfarrng med det :o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor meget liv mærkede/mærker i ??
  • #1   10. jan 2009 Da jeg var gravid :0) var det meget forskelligt fra dag til dag hvor meget jeg mærkede bette manden :0)!!!
    Nogen dage mere end andre..

Jeg kan ikke huske men man siger man skal kunne mærke den bette et hvis antal gange eller sådan noget!!!

Han var ikke en spraller som sådan og idag er han også en stille dreng :0)...

• #2   10. jan 2009 Der var også bestemte tidspunkter hvor han var mest aktiv :0)

• #3   10. jan 2009 og det sjove ved det hele er at idag er han også mest vågen på de tidspunkter hi hi :0)

• #4   10. jan 2009 Ja det egentlig meget sjovt at tænke på :o)

Men er glad for jeres svar, for tænkte at det da ikke kunne være rigtig at der allerede var så meget gang i den. Men er rigtig glad for at høre det er normalt :o) Så skal jeg bare nyde at der er gang i den derinde.. griner.

• #5   10. jan 2009 Det bliver meget værre smiley

Under begge mine graviditeter lå mine unger og sparkede i Laaang tid .. Og helst når jeg lå på sofaen om aftenen og skulle slappe af...
    Det blev med tiden lige så irriterende som når man har en nerve ved øjet der vibrerer smiley
    De kunne ligge i op til 15 minutter ad gangen, bare og sparke deres hårdt prøvede mor *G* ...

Men det var først en del længere henne end du er nu ..

• #6   10. jan 2009 jeg har mærket liv siden uge 17 ca men da jeg var 20+0 mærkede jeg spark fo første gang. det var det vildeste nogen side... nu venter jeg tvillinger så ved ik om det er mere men mærker dem rigtig rigtig tit ... men heldigvis ikke noget vildt endnu.. svigermor griner og siger bare vent til de kommer ind bag ribbenene så gør det avs.. : )

• #7   10. jan 2009 Jeg glæder mig sådan til og mærke det første gang .. smiley hehe ...

• #8   10. jan 2009 laura : jeg får helt sug i maven hver gang, det er den skønneste fornemmelse.. er bare så lykkelig... hi hi.

• #9   10. jan 2009 allerførte gang jeg mærkede liv var jeg 16 uger henne, men det var kun en enkelt gang, og meget blidt.. eller, så fra 18fulde uger og frem mærkede jeg liv hver eneste dag....

• #10   10. jan 2009 tror det er ret normalt, muligvis har bette hikke det har de jo tit og derfor kommer der en del lige i træk...

jeg mærkede bette fra omkring uge 15-16 og i uge 18 mærkede jeg ham hver dag også som du siger tit, men jo det kan da godt være tegn på "den" er meget aktiv.

• #11   10. jan 2009

Jeg kan også mærke hende hver dag ... også mere end andre ..
    Nogen gange er hun helt vild .. hun har enda sparket sin far i hovedet da han vil hører på maven ...

Der kommer os 5-10 spark hver gang .

• #12   10. jan 2009 Ja sorry kan ikke lige finde ud af hvad jeg skal kalde den når jeg ikke ved kønnet. :o)

Ja man får nemlig et chok når det lige starter derinde. :o) Men en en dejlig fornemelse hvergang :o)

• #13   10. jan 2009 Jeg mærkede liv for først gang i uge 18. Men kun en enkel gang. Da jeg så blev scannet i uge 19 sagde sygeplejersken, at hun ikke kunne forstå jeg ikke havde mærket ham siden, da han var meget vild inde i maven.To dage efter scanningen begyndte han så rigtig at sparke, og det skal jeg lige love for han har gjort siden. Han holdte nogle timers pause, og så kunne han være igang mere eller midre i flere timer igen.

• #14   10. jan 2009 Jeg har mærket liv siden 17+3.. og osse super meget..Og på ca sammen tid hverdag.. og især når man endelig skal i seng, holder den mig vågen i knapt en time..

• #15   10. jan 2009 jeg mærkede liv hverdag fra 16 + 3 og mærkede den lille stort set hele dagen, self i små portioner af gangen.

mærker hende stadig konstant og er nu 37 + 5

• #16   10. jan 2009 Louise A:
    Det skal nok komme. :o) Min veninde kunne heller ikke mærke noget før uge 22,.
    Jeg mærkede boblerne tidligt men er så blevet til rigtige spark.

• #17   10. jan 2009 Louise - jeg mærkede liv i uge 16, men mærkede ingen bobler inden da...

• #18   11. jan 2009 jeg mærkede mit første rigtige spark i uge 17 -der kom faktisk 4 efter hinanden og så begyndte de at komme jævnt så jeg mærkede dem meget gennem dagen. Syntes det var unormalt meget jeg mærkede, men måske var det fordi moderkagen lå bagved op af rygraden.

tror det er normalt nok det du mærker, jeg tænkte det samme dengang

• #21   11. jan 2009 Smiler. Det okay. Måtte også lige læse den anden før jeg forstod den. :o)

• #22   12. jan 2009 he he, sjovt som rigtigt mange skriver de mærkede mere aktivitet end mange andre, jeg tror det hænger sammen med at nogen måske lægger mere mærke til det, førhen har jeg ikke kunnet mærke den lille når jeg gik eller på anden måde var aktiv, men kun når jeg var stille, nu mærker jeg ham hele tiden synes jeg.. synes det var lidt øv til MD scanning, vi ville jo gerne have billeder med hjem men hun kunne simpelthen ikke tage nogle gode, da han sprællede alt for meget øv øv men vi får "heldigvis" en chance til i uge 32 da jeg skal til kontrol scanning der.

• #23   12. jan 2009 Ja det er nok rigtig hvad du siger. Har den sidste uges tid været syg så har derfor ligget hjemme i min seng,. Og det er jo her i den her tid jeg har mærket den lille så meget. Normalt er jeg i forretning og går derfor meget rundt så der har jeg kun været heldig at mærke den lille i mine pauser hvor jeg sad ned. Så det jo rigtig hvad du siger. Men glæder mig til man kan mærke det heletiden. :o)

Kommentér på:
Hvor meget liv mærkede/mærker i ??

Annonce