Gør ondt alle vegne... {{forumTopicSubject}}
Ja som overskriften siger synes jeg at jeg har ondt over det hele efterhånden....
Det skal lige siges at jeg er 19 uger henne...
Har nu i nogle uger døjet med de pokkers plukveer i tide og utide... Synes bare det er tidligt at de begynder....
Har ondt i min lænd og min ryg føles bare super tung og træt...
Mit ene ben er helt skørt... Når jeg vil tage mit højre ben frem eller op, gør det sindsygt ondt i hoften eller i hvert fald deromkring.. Jeg kan faktisk mærke at det ligesom "arbejder" selvom jeg bare sidder stille på en stol...
Begge min ben gør at det gør ondt i mit skamben, sådan føles det i hvert fald, det er i hvert fald lige deromkring...
Nogen der har det på samme måde... eller har oplevet det sådan...
maj 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 126 Svar: 1.232
Har du været ved lægen?? Det kunne godt tyde på begyndene bækkenløsning for de symptomer som du beskriver havde jeg også
jul 2008
Følger: 20 Følgere: 22 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.881
Jeg er selv i uge 37 og har bækkenløsning. Jeg har problemer dagen lang, med at gå, stå og ligge pga det. Selv om natten gør det ondt, jeg kan kun sove 1/2 time af gangen på hver side, så vågner jeg er skal om på den anden side og det er bestemt ikke sjovt.
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 3 Babyer: 2 Emner: 49 Svar: 226
Skal til jordemoder her på onsdag, så måske jeg skulle tage lægen idag eller imorgen....
Nogen af jer andre der har været nødt til at blive sygemeldt fra job, eller har det været op til jer selv at bestemme?? Vil jo nødig hjem og gå hvis det ikke er nødvendig.....
Nogle dage fylder det da meget når jeg er på arbejde osse, da jeg rejser og sætter mig mange gange i løbet af dagen, samt render en del til og fra forskellige steder....
jul 2008
Følger: 20 Følgere: 22 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.881
Grunden til jeg blev sygemeldt var smerter i lænden og den øverste del af ryggen, og mine smerter i lænden var så begyndede bækkenløsning.
Gør ondt alle vegne...