{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
922 visninger | Oprettet:

Hvor meget?? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen...
Jeg har tænt lidt over hvor meget man skal tage på under en graviditet? Ved godt det afhænger af hvor stor-lille man er, men min læge har sagt at hun kun tog 6 kilo på =/
Jeg er selv 17+2 henne og har taget næsten 2 kilo på. Er det meget normalt?!
Hva med jer andre hvis man spørge... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor meget??
  • #1   10. mar 2009 Joan - Ja det håber jeg da, for jeg har sådan ca også lige 2 kg på, dog svinger den lidt fra uge til uge.

  • #2   10. mar 2009 Og jeg er 17+3 henne ;o)

  • #3   10. mar 2009 min vægt svinger også fra 1,5 til 2 kilo..
    Okaii det er bare rart at vide lidt om andre..
    Har nemlig fået afvide at jeg skal passe på med at tage formeget på, min læge går meget op i vægt =/
    Men jeg er ikke kommet over kvalmen så spiser ikke bare løs. hehe


  • #4   10. mar 2009 Jeg troede faktisk jeg havde taget for "lidt" på, troede andre der var lige så langt henne som mig var større, hvis du forstår. Syntes ikke rigtigt jeg er vokset så meget.

    Ej hvor irriterende at lægen går så meget op i vægten, jeg har slet ikke fået noget afvide overhovedet, andet end min læge mente at jeg nok max tog 10-12 kg på under graviditeten.


  • #5   10. mar 2009 Men nok også fordi jeg vejer lidt for meget til at begynde med.. hehe
    Ej det går min læge MEGET op i derfor jeg lige ville høre lidt hvor i andre lå smiley
    -Det lød på min læge at det ville være fint hvis jeg kun tog 8 kilo på, men det tror jeg nu ikke jeg kan holde, for mine bryster, og mave er vokset meget...


  • #6   10. mar 2009 Joan - Jeg tror nu det er meget normalt at tage noget mere på, sådan lød det i hvertfald på min læge. Han mente bare jeg ikke tog mere på, fordi jeg er tynd og har tabt mig en del det sidste stykke tid.

    Jeg syntes også mine bryster vokser helt vildt, og min mave er også begyndt at vokse nu. Men syntes ikke jeg er blevet så stor på maven som jeg havde forventet.


  • #7   10. mar 2009 Jeg tog 17 kg på med min datter smiley

    Jeg vejede også kun 48 inden graviditet ..


  • #9   16. mar 2009 Da jeg var til jm sagde hun at hvis jeg kunne holde den vægt jeg har nu ville det være helt fint men min mave er også vokset helt enormt her de sidste 3 uger... næsten 10 cm... men hun sagde til mig at hvis jeg holdte den vægt jeg havde nu ville jeg være glad efter fødslen... så jeg må prøve:S


Kommentér på:
Hvor meget??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce