{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ååh nej :'(
  • #1   5. maj 2009 det bare det ... hvad skal jeg gøre ??? smiley

  • #2   5. maj 2009 Det kan hun da ikke være bekendt at sige, ved hun slet ikke hvor meget det påvirker en at sige sådan noget? Har hun sagt en grund???

  • #4   5. maj 2009 Hvorfor skulle de ville gøre det??



  • #5   5. maj 2009 ja .. jeg vil også gøre alt for at overbevise dem at jeg godt kan .. for jeg er sku ikke en der opfører sig som en på 16 .
    problemet er fordi jeg har en meget dårlig fortid/barndom og har en diagnose som måske kan gøre at det bliver lidt mere problematisk for mig smiley


  • #6   5. maj 2009 Da min datters tante og onkel skulle havde deres første barn, de var henholdsvis 16 og 23 år, søgte de hjælp ved kommunen til sådan en babypakke, så kom de til møde, og så var damen så fræk at sige til dem - Ja nu skal vi jo lige se om i får lov til at beholde jeres barn først! og der var hun ikke engang 6 måneder henne.. De blev så indkaldt til møde, hvor de skulle sidde i 2 timer og svare på alt fra himmel og jord og psykoanalyseres og jeg ved ikke hvad...! Det møde var de til to gange.. de fik heldigvis lov til at beholde barnet smiley

  • #7   5. maj 2009 håber da du får lov at beholde barnet.. synes kommunen er stride nogen gange de burde kigge på dem der har børn og ikk kan passe dem ordenligt der kender et par vi er flere der har meldt dem til kommunen da de er så ligeglad med barnet der er mange ting.. kommunen kigger bare til dem engang imellem.. hmm det er bare ikke nok.

  • #8   5. maj 2009 Ja de burde give dig en chance, og koncentrere sig om de børn der virkelig har det dårligt som Christina D siger.

    Jeg var 17, og jeg fik ikke ekstra besøg af SP, skulle ikke til nogle møder eller noget, det eneste jeg fik var ekåstra scanninger og ekstra jordmoderbesøg hvilket bare var dejligt smiley selvom jeg også havde en drlig fortid, men har dog aldrig taget stoffer, fået dom eller noget i den stil.


  • #9   5. maj 2009 jeg har heller aldrig fået en dom eller noget lign. jeg er bare rigtig bange for at miste det .. jeg er jo også fyldt 17 når jeg føder .. men jeg skal til en hel masse møder osv ..
    men de tror ikke jeg er i stand til at kunne tage hånd om et barn med den diagnose jeg har .. selvom jeg har HELT styr på den og det går rigtig godt mellem min kæreste og jeg ..
    det er bare så svært


  • #10   5. maj 2009 og ja .. ang. det med de børn der har det dårligt .. jeg bor tæt på en familie som har et barn på 2-3 år tror jeg, og de drikker og tager en masse stoffer mens barnet er der og de sidder tit på gaden og drikker øl med en barnevogn og et barn ved siden af dem .. det er også meldt flere gange men kommunen er skide ligeglade

  • #11   5. maj 2009 Jeg har en veninde der har født i februar, hun fik fjernet barnet fordi kommunen mente hun var asocial :S

    "Problemet" er så bare hun har en del venner og er en meget social person..

    Hun "gik så med" til at barnet kom i plejefamilie, hvilekt betyder hun nu ser hende 2 gange om ugen i familiecenteret her i Fredericia (Barnet bor i Løgumkloster) og vi håber hun så senere kan få barnet på weekend, eller få hende boende hos sig fast..

    De har virkelig kæmpet for at få lov at beholde hende, men kommunen ville ikke indrømme de dog fejl, desværre..

    Hun fødte en mandag og barnet blev fjernet fredagen efter..


  • #12   5. maj 2009 Det er bare så uretfærdigt at de kan tillade sig at sige sådan..
    Hva med den lille pige på 13år som lige har født på als..??
    Hun bor godt nok hjemme hos sine forældre, men alligevel.. Sys bestemt at det ER uforsvarligt, at sådan en LILLE pige har fået et barn..!!
    Så kan slet ikke se hvorfor de har så travlt med dig..!! Gi dig dog en chance.. Men typisk kommunen.. græææææææ.


  • #13   5. maj 2009 jaa .. men får også så mange mennesker som overhovedet muligt (dem der vil) til at skrive ind til kommunen at jeg vil være en god mor og AAALT det de gerne vil hører..
    For jeg VED jeg kan klare det ! jeg har altid været god til børn, og god til opdragelse .. har passet en lille pige engang fordi moren var højst sammen med hende 4 timer om ugen , jeg havde hende resten af tiden ..


  • #14   5. maj 2009 Det kan da godt være at pigen på als er MEGET ung, hun er fyldt 14 år nu, men hun skal da også havde en chance, hvis hun kan tage sig orgentligt af barnet og får støtte fra sin familie , hvorfor skulle barnet så fjernes bare fordi hun er ung?

    Netop Amanda, det er forældre som dem du beskriver, med stoffer og druk, der ikke burde havde deres børn!


  • #15   5. maj 2009 jaa .. jeg forstår det ikke .. jeg græder hele tiden, og ved slet ikke hvad jeg skal stille op ..

  • #16   5. maj 2009 Du skal ikke lade dem tage modet fra dig, bare hold dig stærk, så skal du nok få dem overbevist om at du sagtens kan tage dig af dit barn, hvis det når så langt så kan du forlange at komme på et hjem hvor de så vurdere dine forældreegnskaber, men de kan da ikke bare tage barnet fra dig uden videre!

  • #17   5. maj 2009 Altså du har ret til en forældrekompetence test inden de kan tage dit barn fra dig. Og udover det så er det meget dyrt at fjerne børn. F.eks en institutionsplads på døgninstitution koster staten over 60000 for større børn og mere for spæd børn da de kræver mere så tror ikke de fjerner børn uden grund. Men selvfølgelig kan der være meget der peger på at forældrene er inkompetente til deres rolle men der skal sgu en del til.

  • #18   5. maj 2009
    Bare rolig søde, det skal nok gå .
    Det sagde de også til mig, men der skal rigtig meget til før de fjerner et barn (:
    Så gør du bare dit bedste, så skal det nok gå (:


  • #19   5. maj 2009 jaae .. jeg vil også gøre alt hvad jeg kan søde.. det er bare rigtig svært..

    Min diagnose hedder NLD (Non verbal lerning disorder)
    kan ikke forklare hvad det indebærer men i kan evt. læse om det på
    nld-gruppen.dk . men har fuldstændig styr på det , men de fatter ikke noget .. altså kommunen


  • #20   5. maj 2009 Amanda
    Hvad er dine symptomer på det?
    Har været inde og læse lidt og har lidt svært ved at se hvad der kan gøre at du ikke skulle være egnet. Så er det f.eks det med empati forstyrrelse :S


  • #21   5. maj 2009 syns der er unfair smiley
    Kæmp videre og vis dem hva du kan smiley


  • #22   5. maj 2009 Jeg kan heller ikke læse mig til den her diagnose hvad symptomerne er .... Puha jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre i den situation anten end at jeg ville kæmpe som en sindssyg...

  • #23   6. maj 2009 jeg vil os kæmpe som en sindsyg.. alt hvad jeg kan ..
    jeg har kun svært ved at koncentrere mig nogle gange, osv. .
    det er simpelthen så latterligt ..
    og de syns jeg har det svært socialt ..
    men hvorfor har jeg så rigtig mange venner og veninder, og en kæreste ??
    altså .. jeg forstår dem simpelthen ikke .
    men jeg kæmper smiley


  • #24   7. maj 2009 det skal du også.
    Vis dem de tager fejl smiley


  • #25   8. maj 2009 det gør jeg os smiley og er i fuld gang smiley
    har lige fået en bunke papier fra kommunen og der er rigtig mange fejl, brugte et par timer til at rode det hele igennem igår, og der er mange fejl som faktisk kan vise at de tager fejl ! smiley så dem gemmer jeg da lige ;D


  • #26   8. maj 2009 kanon smiley
    Typisk kommuner smiley


  • #27   9. maj 2009 jaa fuldstændig ..
    men skal nok vinde det her .. jeg har en HEEL masse fejl på dem på skrift fra dem selv af jo smiley såå , de kan jo godt droppe det . de får de papirer smidt i hovedet af en advokat hvis de tager barnet ..


  • #28   9. maj 2009 husk de kun skal have kopier.
    Behold orginalen selv smiley


  • #29   10. maj 2009 jeps smiley gør jeg også ..

  • #30   23. maj 2009 Ville lige sige at jeg er rigtig ked af at hører om din situation. Håber at alt bliver okay.. kunne ikke forstille mig de gør det, der skal rigtig meget til.. At du har en uheldig fortid skal ikke være grunden til, at de mener du ikk er istand til at tage ansvar for dit barn.. Man kan ændre sig og man vokser med opgaven... Min mor var selv kun 15 da hun blev gravid med mig, jeg har elskede hver evig eneste dag at have en ung mor, jeg var konsikvenserne af et en gangs knald min mor var ikke moden. men hun blev det meget hurtigt.. Der er da nogen unge på 16 der ikke burde ha fået et barn, men det er bare at bevise at man ikke er en af dem... smiley Jeg er sikker på du klarer den super:) Hvornår har du termin?:)

Kommentér på:
ååh nej :'(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce