{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.278 visninger | Oprettet:

prøver at blive gravid {{forumTopicSubject}}

hejsa jeg er en ung kvinde på 25år som prøver at blive gravid men ryger.... så nu sidder jeg så og tænker om det bliver mere sværet at blive gravid når man ryger.... men kæreste og jeg har nu prøve i 7 måneder men der sker ikke noget... og da jeg har en søn på 2år... ved jeg jo at eg godt kan blive gravid og min kærestes sæd er som det skal være..... så derfor tænkt jeg at det kunne fordi at jeg ryger? håber at der er nogen der kan hjælpe mig.....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  prøver at blive gravid
  • #2   7. maj 2009 Kathe G: din mands sæd-kvalitet, kan sagtens være dårligere nu end den var da i blev gravide med jeres søn.. og ja, rygning kan vist godt gå ind og påvirke det hele, så man ikke bliver gravid..

    meen nu har i jo også "kun" prøvet i 7 mdr. så syntes i skal se tiden an..


  • #3   7. maj 2009 Både min kæreste og jeg røg da vi prøvede..og der gik 3-4 mdr... Så det kan sagtens lade sig gøre...

  • #4   7. maj 2009 tja, min bror og hans kæreste er begge rygere og det tog dem ca. 6 måneder at blive gravid med nr. 1 og derefter 5 måneder før nr. 2 var igang.. så det er nok meget forskelligt.
    Men jeg ville nok stærkt overveje at stoppe rygningen, hvis jeg havde prøvet så lang tid, uden held... Men 7 måneder er da heller ikke super lang tid, men mere normalt??


  • #6   7. maj 2009 Stinnamus...-det er jo så din mening....

  • #8   7. maj 2009 Det er jeg enig i dig i, men det er jo stadig op til den enkelte at bestemme.. Plus jeg er glad for at du skriver KAN ta skade, men det er jo ikke det samme som at de gør..

  • #10   7. maj 2009 Det er så forskelligt.. Min søster røg ikke under hendes første graviditet og hun tog over 30 kg på og det var nær endt med en skilsmisse,...hehe.. hun røg under sin anden graviditet og de nød graviditetet.. og de vejede hver især 3480 og 3640 ved fødslen..

    Jeg er ikke helligånden selv.... Jeg indrømmer gerne at jeg ryger et par cigaretter om dagen..


  • #11   8. maj 2009 tak alle sammen jeg er glad for at der var ngen der kunne hjælpe mig..... jeg ville stoppe med at ryge hvis jeg blev gravid og gjor jeg også med min søn..... men det kan godt være at jeg skal stoppe noget før for at se om det hjælper.....

Kommentér på:
prøver at blive gravid

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce