{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
920 visninger | Oprettet:

Jette N
Jette N
Tilmeldt:
13. jul 2009
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 18

Prøver at blive gravid {{forumTopicSubject}}

Min kæreste og jeg prøver at få barn nu.. vi har kun været igang i en mdr nu.. min krop, har desværre ikke været helt frisk, da jeg lige har haft en hård omgang kyssesyge.. meeen er ved at være ovre det nu...

Men vil meget gerne høre jeres bedste råd, til at blive gravid smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Prøver at blive gravid
  • #1   13. jul 2009 vis du gerne vil have det skal gå stærkt så prøv eventuelt og bruge æggeløsnings tests

  • #2   13. jul 2009 SEX smiley

    hmmm, vi har prøvet alverdens ting, og råd.....men ja vi sidder her stadig et år efter uden en positiv test - ikke for at være pessimist..


  • #3   13. jul 2009 sex så ofte som muligt ;0)
    og så det råd jeg hadere aller mest lad hver med at tænk for meget over det!!! jeg hader selv det råd men da vi havde prøvet i et år og der intet skete fik vi lavet undersøgelser og de fandt noget ved os begge to. og vi fik at vide at vi ikke skulle gøre os forhåbninger om at blive gravid på naturligvis.. så vi droppede det ligesom og tænkte ikke mere over det og vidste nu skulle vi have hjælp om nogle måneder... men en måned efter var jeg gravid.. ;0) tror vi fokuserede alt for meget på det..


  • Jette N
    Jette N Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 18
    #4   13. jul 2009 Ja har også overvejet at købe sådan en test...

    Sex er en god løsning og det gør vi en del.. hehe..

    jeg har hørt at c vitamin og zink er godt man indtager, når man prøver at blive gravid.. er det noget i bruger?


  • #5   13. jul 2009 HVis du køber gravitamin eller der er også nogle andre slags som jeg ikke kan navne på, der er der alt det du har brug for og man anbefaler at man tager dem fra man begynder på projekt baby

  • Jette N
    Jette N Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 18
    #6   13. jul 2009 Hemmeligheden: mange gange tillykke med at du er blevet gravid.. det er dejligt smiley

    jeg er nok den som har bedst ved ikke at tænke for meget over, hvor imod det er svære for min kæreste.. men vi prøver at lade være med at tænke for meget.. tror at du har helt ret i, at det bliver svære at blive gravid så


  • #7   13. jul 2009 C vitaminer og zink har jeg ikke lige hørt noget om, men jeg tager folinsyre:) lytter lige med om de andre vitaminer

  • Jette N
    Jette N Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 18
    #8   13. jul 2009 zink skulle gøre sådan at cellerne deler sig som følge af en befrugtning og c vitamin skulle hjælpe med ægløsning og hjælpe på mandens sæd kvalitet.. meen har os hørt at det er en god idé at tage folinsyre

  • #9   13. jul 2009 Jette N tusinde tak... lægen havde også lidt et forklarings problem da kom og var gravid hehe

  • #10   13. jul 2009 hhmhmmm, vi har fået af vide, at det ikke betyder noget for kvaliteten hvor tit man har sex......det er mængden.....Man kan ikke gemme på guldet, og forøge værdien smiley
    Så hvis man har lyst, så kører man bare på hver dag, men hveranden er også helt fint....

    (citat Skive F.)


  • #11   13. jul 2009 Glem du prøver på det smiley

  • Jette N
    Jette N Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 18
    #12   14. jul 2009 Mange tak for alle de gode råd og svar smiley spiser os en del frugt og grøn.. men tror os jeg vil starte på de gravitamin, for en sikkerhedsskyld smiley

Kommentér på:
Prøver at blive gravid

Annonce